22.01.2019 г., 23:23 ч.

 Пиянството на един народ 

  Проза » Разкази
359 0 0
Произведение от няколко части
1 мин за четене

Две деца ровеха в телефоните си много усърдно, не че имаше нещо кой знае какво, просто от скука! Преди два дни техни съученици  качиха клип, как бият Стойчо от четвърти клас, зубърчето. Бяха гузни, че го  гледаха и се смяха. Таткото на едното,  пияница без работа,а  двете семейства живееха от кредит до кредит, които бабите плащаха с жалката си пенсия!Иван и Наско  преживяха много, бащите им  приятели от детинство, пиеха заедно и проклинаха правителството. Майката на Наско се разболя тежко след като я уволниха за пореден път от работа, понеже не отговори на сексуаните забежки на началника си - мутра. Иван редовно бе пребиван от баща си,„за да се научел”! Ето седяха си те в автобуса и ровеха в телефоните на изплащане, когато се качи Стефанова, засукана, млада, живееше близо до тях. Мъжът ѝ моряк - капитан и тя все ходеше със скъпи дрехи и бижута. Беше се качила до съседната спирка, защото колата и бе на ремонт! Иван сбута Наско, така де, виж я тази, скоро правеха ремонт, все с нови бижута и чанти, пък - в автобуса.

- Баба каза, че я видяла тази с друг мъж! - смота Иван.

Пак заровиха носове в телефоните, наближаваха квартала, който се бе превърнал в тяхна радост и мъчение, в тяхна съдба.

 

» следваща част...

© Jivka Koleva Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??