29.01.2019 г., 1:15 ч.

 Пиянството на един народ-Казино 

  Проза » Разкази
351 1 7
Произведение от няколко части « към първа част
1 мин за четене

- Три черно! - усмихна се крупието Светла и бутна жетоните към него.

 Васил бе строен мъж, в разцвета на силите си, прохождащ в престижна професия! Част от печалбата от работата си обичаше да пилее по казина, вертепи и заведения. Все още живееше с майка си, ерген и затова жените и момичетата му се лепяха, като мухи.

- Да те почерпя, Светла ! - смигна на крупието.

 Васил не забеляза как управителят на казиното прави недвусмислен жест към нея да последва редовния клиент. Той не знаеше и за тайната уговорка в казиното да се предразполагат имащите клиенти да играят, за да загубят парите си, дори това да включва секс с крупиетата.

Светла показа два реда зъби, отдели се от масата за залагания и врътна кльощавият си задник пред Васко.

Когато вече се въргаляха в квартирата ѝ намираща се в маза на кооперация, той осъзна какво нищожество е. Имаше, която жена си поиска, но всички вече му се струваха долни и развратни, жадни за пари. Блъсна я настрани и хвърли 100 лева. Вечерта залаганията му не вървяха, губеше постоянно, голяма сума пари изчезна като дим. С празни джобове, Васил се заклатушка към дома, където нещастната му майка седеше тихо и плачеше всяка нощ, докато го чака.

Светла я обявиха за служител на месеца.

» следваща част...

© Jivka Koleva Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Г-н Чарли, че откъде сте започнат толкова с неписаната политика на казината, почнах да се страхувам от вас, като казахте, че сте започнат с затворят и вертепите! Шегичка!
  • Тези разкази не са плод на фантазии, а на реални хора и факти, благодаря за оценката))!
  • Хубаво, добре...но нереално, защото да, казината имат политика да предразполагат клиентите да пилеят парите си, особено, ако преди това са натрупали солидна печалба, но не и така, както си го представяш. Аз не искам да се правя на "Васил", даже не съм "висок и строен", но смея да твърдя, че познавам добре болниците, затворите, лудниците, казината и бардаците. Понякога и аз съм се опитвал да пиша пък за "нормалния" свят и не ми се получава, защото просто не го познавам. Поздрави! Все пак ще гласувам с "5", защото ми харесва как пишеш. Дано не се разсърдиш, не искам да те уязвя, просто изказах мнението си, което можеш просто да пренебрегнеш (така и те съветвам!).
  • Благодаря,г-н Шимов,всъщност образите са плод на нещо видяно,чуто от хора като тях,но не визирам някой определено!
  • Светла я обявиха за служител на месеца-и акула на казиното с двата си реда сменящи се зъби.Замислящо Живка,поздрав.
  • Това ми беше целта,благодаря ви!Даже само един човек да си каже:„Това ми е толкова познато!”,значи целта ми е постигната!Поздрави!
  • Добре си описала потресаващата действителност.
Предложения
: ??:??