10.12.2008 г., 20:14 ч.

Площадът 

  Проза » Други
887 0 4
 

Далече, далече, в едно друго измерение има един площад,

който се нарича "Площадът на четирите църкви".

На изток се намира храмът на християнството.

Вдясно от него - този на исляма. Вляво от нeго -

храмът на източните религии, а срещу нeго - този на юдаизма.

Като застанеш на прощада, накъдето и да тръгнеш - все към Бог отиваш.

Храмът на християнството ми се видя доста по-голям от другите,

може би защото съм пристрастен. А на вас?

© Веселин Бенчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Задавай,задавай въпроси-отговорите ще почнат на талази да пристигат!А такива,които се оглеждат все повече се намират,остава да почнат все повече да се пробуждат...
  • Човек вижда това, което иска да види или това, което си мисли, че знае и разбира. Това, което не разбира, няма как да го види. Бъди сигурен, че един шинтоист не би видял себе си в един храм с един будист! Колкото до храмовете, дори и да ги нямаше на този площад, в която и посока да тръгнеш, пак щеше да се запътиш към Бог. Само дето името Му е различно за отделния човек...
  • Благодаря за отзива. Може би това, за което пишете е и част от смисъла на живота.
  • Хората се лутат без път или по лъжливи пътища.Пътят към вярата трябва да е правилно избран със сърцето,а не наложен ни от някого,за да го следваме.Пътят е само един,но от къде започва и на къде води бихме разбрали,ако го проверим в живота,в опита...
Предложения
: ??:??