18.07.2019 г., 20:48 ч.

По Байганьовски 

  Проза » Хумористична
1321 3 7
1 мин за четене

 

          Ау-у-у какъв вълшебник!  И образован и кадърен!
          В България вълшебници – дал Господ! Нали е българин… Дори ги изнасяме!

          Как ми   трябва един комплект вълшебници! Съвсем по К(х)ристиянски да ми помогнат! Един вълшебник, например, да хакне защитата на някоя банка и да ми прехвърли 4-5 милиона! Може и повече! Все ще ми стигнат! Или пък друг вълшебник да надникне в касата на шефа! Колко интересни неща има там…! Харесала съм си едни бижута на съседката! Трети вълшебник може и да ми ги достави! И така нататък! Но на мен вълшебници не ми се полагат! За такива некадърници като мен, няма вълшебства! „Бедни са глупавите“, както е казал един мургав велик политик-вълшебник!

          Ако мислим по-глобално, то вълшебници трябват най-много на държавата! Как може да наказваме такива виртуози на вълшебството! Да вземем да ги използваме да работят за държавата! То в началото на т.н. демокрация се появиха много вълшебници. Кадърни хора, които успяха да си приватизират всичко, което си заслужаваше! Един вълшебник дори се изхитри да стане министър-председател! Та по изборите отново с дребни вълшебства се възпроизвежда! И около него – все вълшебници! Кой от кой по-кадърен! Нищо, че унищожиха държавата, пък и нас – хората!

          Значи, предлагам да се назначат всички кадърни вълшебници на държавна служба и да тръгнат по света да вършат вълшебства! Да почнат да ни прехвърлят пари, богатства, печеливши световни фирми и т.н. Ей това е келепир! Може дори да си върнем не само Солунската митница, ами и всичката територия, заграбена от съседите! И така по вълшебен начин можем да достигнем висините! България – над всичко!

          Само да не ги хванат!

© Елка Тодорова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ви, Надежда и Петьо! Комичното е, че продължаваме да живеем в държава, управлявана по този начин!
  • “Заради бедния човек
    не мести никой планините...”
    Поздрави, Елка!
  • Хумористично...Може би...Хареса ми!
  • Така е, всички са маскари! Благодаря за коментара, Младене!
  • Поздравление, Елка! Вълшебници, магьосници - все тая...Но министър-председател да поощрява беззаконието, това може да се случи само у нас. Чудесен материал - право в десетката. Лошото е, че ако не изберем вълшебника с гербера, то ни чака метлата на баба Яга с боядисана в червено дръжка, която служи за много цели, преобладаващата част от които не по предназначение.
  • Благодаря ви,Мариана и Лиа! Ако...ще ви имам предвид за милиона...ама надали!
  • Тъжен смях...Да, Вълшебния, а не България. Къде ти, късмет и ние да се паднем откъм родословното дърво на велики вълшебници, Елка. Ха дано, ама надали. А, иначе, ако ти се падне, прати 1 милион и насам. Бързо и остро, като фейлетон. Моите поздравления.
Предложения
: ??:??