21.12.2015 г., 21:41 ч.

По Коледа стават странни неща 

  Проза » Хумористична
1085 0 6
2 мин за четене

По Коледа стават странни неща

 

Моля за вашето внимание. Току-що по новините казаха, че са задържали за 72 часа и са обвинили в многоженство, нанасяне на тежки материални щети и леки телесни повреди, една авторка от сайт Откровения. Тя даде интервю и помоли откровенци да се застъпят за нея. Ето и обръщението ù.

 - Колеги, моля ви, по Коледа да дойдете и да ме защитите. Казват, че съм излъгала двама мъже, с цел да се облагодетелствам от тях, но истината е, че те ме подведоха с подаръци в особено големи размери. Единият ме засипа с цял чувал всевъзможни дарове, а другият – с две големи топк... два чувала. Аз съм стопроцентова жена и това ме подведе. Та коя жена не иска да получава внимание и подаръци?! Излъганата съм аз, а не те. Казвам истината, само истината и нищо друго освен... да не ви подвежда фамилията. Истина ви казвам, нали съм съм откровена, Откровенка съм. Ще ме съдят по Коледа, елате и ме подкрепете. Аз съм потърпевша.

Значи да обясня. Понеже единият ни общински съветник  е с четири висящи дела, а друг съм чула, че пие повече водка от мен, реших да сключа брак не в съвета, а на банкета.  Почти четири в едно се получи – коледно парти, двете ми сватби и единственият ден без никакви протести, така да се каже. Всичко вървеше добре до едно време.  Полицията дойде към сутринта. Не, не аз вдигнах скандал. Понеже ракията свърши по някое време, дядовците изтрезняха и като видяха, че не съм Снежанка, а Светланка, не съм руса, а побеляла, побесняха. Аз какво съм виновна, че са предозирали с ракията и сланинката. Не, линейката не дойде за това. Ще обясня. Тези двамата, като видяха, че не съм чак толкова млада, решиха да си вземат подаръците. Е, те тогава побеснях и като се развилнях... Така ли се взимат подаръци, дето се дават само веднъж годишно на една дама? Ще ми работят те само веднъж в годината и само тогава ще се сетят по един подарък да ми дадат. Да имат да вземат, ще ми се правят на мъже. Айде с тая лакомия сега да им честитя здравеопазването аз на тях. Сега ме карат тука да пиша показания за няколко строшени чаши, маса, пет стола, два крака, една ръка и глава. Аз съм невинна... Е, поне до доказване на противното. Да ги съдят тея двамата, дето... не ми се говори просто...

Единият, който ме подведе е дядо Коледа, другият – дядо Мраз. Не ви лъжа. Лажова. Разчитам на вас да бъдете до мене в този труден за мен момент, ако се стигне до съд де, с тези наши реформи...

 По Коледа стават странни неща, казаха ми, че тези двамата герои не били истински. А аз вярвах толкова години в тях... Не трябваше да се женя!

Ама нали златната рибка е истинска и я има?

 

 

 

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • " Айде с тая лакомия сега да им честитя здравеопазването аз на тях. "
  • Благодаря за подкрепата, Таня, Пер, Грег и Пламен!!! Невинна съм. Ако някой е останал без подарък, трите чувала са при мен, обаждайте се. Веселе Коледа, бъдете задължително щастливи и заради мен
  • Аз не бях там, ама ме брой - тия двамата са много съмнителни - първият ми носеше само дъвчащи бонбони вместо поръчаното червено камионче, а вторият се пръкна много по-късно и само иска от мен червено камионче, а ме залъгва с дъвчащи бонбони !
  • Како сега си правя табелата в твоя подкрепа и ще висна пред съдебната палата да си поговорим за риформата със съдиите, па ще вметна някоя дума и за теб, че то то де се е видяло Коледа или Мраз без Снежанка. Не иде някак си, още повече, че на тия годинки аз по се радвам на Снежанките.
  • Ваше Обманное Превосходительство! Честь имею!
  • Лажова, брой ме свидетел!
Предложения
: ??:??