6.03.2022 г., 11:53 ч.

По повод на последните събития 

  Проза » Писма, Други
420 0 0
1 мин за четене

 

 

Ето че отново настъпва това време на годината, в което животът се възражда. Време на подем, радост и фини благоухания. Такава би трябвало да е пролетта на тази планета. Но истината е, че още е студено и цветята не искат да излизат от къщите си под земята. Тъмна и безплодна изглежда тя за поглед, който не умее да вижда под повърхността.

По пътя, по който вървим, още не е поникнала тревата и камъните остро се забиват в стъпалата ни. Може би някои хора, подобно на хобитите,  са свикнали да ходят боси и не им прави впечатление, но за други всяка крачка напред е болезнена и изминатия път зад тях остава белязан в червено.

Това, което започна още преди две години и продължава до ден днешен е следствие от вече направен избор. Човек не може да избегне последствията от действията си и не бих сочила този или онзи, като виновен. Погледът трябва да стига по- дълбоко, под повърхността на проявите и да вижда същността им.

Създадените условия  на разруха укрепват духът ни, дават изява на такива ценни качества като състраданието, единството и любовта, стремежа към живот и свобода. Жалко, че ни е нужна такава груба провокация, толкова болка, за да проявим обикновена човещина…

Времената никога не се повтарят едни и същи. Светът е различен сега, макар да повтаря едни  и същи уроци. Сега имаме много по- голям достъп до информация от когато и да било и по- важното- можем да я подбираме. Днес можем да избираме с какво и колко да подхранваме умът и съзнанието си. За разлика от преди контролът над потокът и съдържанието е наш. Преценката и изборът са в ръцете на хората.

И ако искам да науча последните новости, то аз бих се обърнала към слънцето, откъдето минава целия поток от информация идващ към Земята. Бих се заслушала в гласът на вятъра, на дърветата, на планинския поток. Природата е най- голямата медия в нашия свят и информацията й винаги е истинна, навременна и точна. Вечност, устойчивост, непреходност, стабилност, мир…

Нека в този свят наситен с неустойчиви форми да намерим своя център,  да фокусираме погледа си и виждайки да продължим да живеем.

Мир, Светлина и Любов!

 

                                                                                                                                                             05.03.2022

© Мария Б. Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??