19.11.2008 г., 20:44 ч.

Победител! 

  Проза » Други
740 0 3
1 мин за четене
Сама съм, а така ми се говори! Искам да споделя, да заплача, да изкрещя! Не мога!
    Боли!
    Боли ме от лъжите, предателството, самотата. Кой ще ме чуе? Кой ще ме разбере? Кой ще ми помогне?
    Боли ме! Заминавам! Отново бягам. Отново искам да съм силна. Отново, но не мога!Боли ме! Как да кажа, че съм слаба? Не трябва! Отново ще ме наранят, отново ще ме унизят. Отново ще ме победи болката. Не искам! Боли ме! Не искам да бягам, а да се справя! Искам да съм победител! Не мога, ужасно много боли! Усмихвам се на всичко, но не става! Не мога да се измъкна от този затвор на предателства и самота! Боли! Искам да заплача, да се удавя в сълзите си, да изчезна от болката и тя да се махне от мен, но не трябва! Нещо ми подсказва, че всичко ще се промени, че ще спре да ме боли. Не вярвам!
    Още ме боли, но се смея. Аз съм победител! Смея се на болката, забравям я, отричам я! Вече не ме боли! Усмихвам се, щастлива съм! Дори победена, аз съм сигурна, че съм победител! Губят тези, които не ме познават! Които ме нараняват и ще продължават да го правят!
    Аз оцелях! Аз спечелих! Аз победих!

© Димитрина Сургучева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Усмихваш се-това е хубаво, но значи ли, че си щастлива..?Бори се!Това е всичко.
  • "Сама съм, а така ми се говори! Искам да споделя, да заплача, да изкрещя! Не мога!" Повечето хора сме така, затова сме в този сайт. Тук все някой ще ни чуе.
  • Хубаво е да побеждаваш .
Предложения
: ??:??