7.05.2009 г., 3:10 ч.

Под блясъка на славата 

  Проза » Разкази
772 0 1
1 мин за четене

Тя бавно влезе в банята и затвори вратата след себе си. Завъртя кранчето и остави хладката вода да отмие тъгата, проблемите и сълзите ù. Беше ù омръзнало да се съобразява с всичко и всеки, да изглежда винаги перфектно и усмихната до уши, при положение, че ù се плаче. Това, че е една от най-известните актриси в момента, беше нейното бреме. Искаше хората да оценят наистина това, което прави, изкуството, което създава, а не просто външния ù вид. Да, тя беше световноизвестна и лицето ù беше по кориците на всички списания, но дали наистина искаше точно това? След 50 години никой нямаше да си спомня за нея както за други емблематични актьори например. Тя беше уморена от този лъскав начин на живот. Всяка вечер партита, приеми, премиери. И все едни и същи лица, търсещи слава и пари. Хора, до такава степен обсебени от външния си вид, че впрягаха всички усилия, за да изглеждат добре. За отрицателен пример ù служеше една нейна любима звездна двойка маниаци. Мъжът – един от най-скъпо платените футболисти на планетата, вечно влачен по разни скучни събития от кльощавата си, властна женичка с единствената цел всички да видят каква перфектна двойка са. А всъщност този техен стремеж да бъдат винаги на върха беше провалил любовта им. Вчера на партито, организирано от известна певица, пак ги видя. Не можеше ли просто да бъде една обикновена актриса, която не е следена под лупа и върши това, с което иска да се занимава? Мечтата ù беше да играе на Бродуей, но според продуцента ù това щяло да бъде крачка назад в кариерата ù. Кратко почукване на вратата прекъсна потока ù от тъжни мисли.

- Мис, след час имате среща с режисьора на новата холивудска продукция. Изглежда са ви запазили ролята на богата кучка.

- Идвам след малко.

И тя отново си сложи маската на ледената холивудска мечта и бавно изтри сълзите си.

© Йоана Йосифова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??