25.10.2018 г., 7:48 ч.

Подобно на море 

  Проза » Писма
598 3 8
1 мин за четене

Разплискваше Морфей, подобно на море, вълните на екстаза.

Дете бях. Нямах страхове. Пристъпвах. И нагазвах.

 

Вълнувах се. И гмурках се. Летях. Сънувах как се сменят времената.

И с рибите на дъното живях, а дъното преливаше се с необята.

 

Строях си замък от пенливите води.

Посрещах в него странници и ги гощавах, с каквото идваше ми от сърце.

Изпращах ги, със мир и с незабрава.

 

Владеех своя свят. Научих го да осъзнава. Цветът уплаха е за всеки зрящ, незрящият

по цвят света не разпознава. Изследвах всеки аромат и шум. Изостряха се сетивата.

 

Дете сега не съм.

Студено ли е, с пелерина се намятам. Не ме вълнува плашещия цвят. Морето смелите обича. Морфей разплисква се от бряг до бряг.

 

Цветът му? Всеки сам си го създава…

© Лина - Светлана Караколева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Силве, всеки си има малки лични тайни, като се видим...
  • Завладяващи картини, Светле. Сирени ли ти шепнат тези видения и сънища?! 🍀
  • Искам да Благодаря на Всички, поспрели на страничката ми. Ще ми се всеки да сънува без да се страхува от сложните образи на виденията си и без да ги обвързва с представата на някой друг за правилно и погрешно. Да сте поетични в прозата и нека прозаичните вдъхновения намерят в поезията Ви най-красивите метафори, рими, думи... Сърдечни поздрави!
  • Сънищата са поетични пътеки, които водят към неподозирани желания...
    Но понякога и до скрити страхове.!
    Всъщност това което прочетох е поезия в проза.
    Поздравления, Светлана!
  • Еха! Заразила съм ви с поетична проза! Моят „Здравей,Септември” се оказа много опасен! Поздрав! Много хубаво ти се е получило!
  • Дори когато пишеш проза, не можеш да избягаш от поезията. Хареса ми.
  • Както ти се изрази вчера - да се завърнеш там, където не си бил, от гледна точка на възпитанието в традицията е опасно... Благодаря Ти!
  • Морфей е опасен. Води ни къде ли не... А още по-опасен е брат му...
    Видения, видения... Хубаво...
Предложения
: ??:??