8.07.2017 г., 1:05 ч.

Поглед в бъдещето 

  Проза » Други
989 3 2
2 мин за четене

 Представям си как някъде в бъдещето ще вечерям с дъщеря ми (ако Бог така отреди). Няма да промълви и думичка, ще гледа само в чинията и бързо ще си отиде в стаята. Майчиният инстинкт ще ми подскаже, че и тя преживява същото, през което минават почти всички момичета на нейната възраст. Ще я прегърна, ще избърша сълзите ѝ и ще ѝ дам няколко съвета, които аз никога не получих от никого.

     Бъди силна, дъще! Никога не показвай на хората истинските си чувства преди да се увериш, че и те изпитват същото към теб! Никога не смъквай бариерата, докато не се увериш, че човекът пред теб няма да се подиграе и няма да те използва! Хората носят маски, миличка, и не трябва да се чувстваш тъжна и измамена, когато разбереш, че той не е този, за когото го мислеше. И ти някой ден ще сложиш маска на красивото си и невинно лице, за да скриеш тъгата, която се таи в крехката ти душа. 

     Бъди силна, дъще! Научи се, че щастието ти не зависи от другите! Ти можеш да бъдеш щастлива и без него. Той само ти вреди и те кара да страдаш. Никога в младостта си не поставяй мъж пред всичко останало,  защото обикновено мъжете идват и си отиват, а в теб остава само една огромна дупка, която чакаш следващият ''правилен'' да запълни. Но ако ти самата не я заличиш, няма кой друг да ти помогне. Дори и аз – човекът, който те обича повече от всичко на света. Намери нещо, което привлича цялото ти внимание, и го превърни в начин на живот. Такова нещо бе за мен медицината. 

     Бъди силна, дъще! Изправяй се всеки път, когато паднеш, колкото и силно да боли! Носи красивата си усмивка навсякъде с теб – тя ще ти отваря много врати към света. И най-важното: ще бъде ключът към сърцето на мъжа, който ще те обича истински – без въпросителни и безрезервно...

     Не плачи, дъще! Той не заслужава диамантените ти сълзи! Ще го преживееш, но ще ти коства известно време. Дотогава не мисли колко хубаво те е карал да се чувстваш в началото и колко унизително се чувстваш сега. Бъди силна, дъще! 

     Представям си как някъде в бъдещето ще вечерям с дъщеря ми (ако Бог така отреди) и нейната дъщеря. Ще ѝ завещая тези думи – най-скъпото нещо, което една баба може да даде на внучка си. Бъди силна и никога не се предавай! Животът е прекрасен и не си заслужава да го почерняш, защото зад облаците винаги се крие Слънцето.

© Bibi Sim Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??