4.09.2009 г., 11:51 ч.

Покер 

  Проза » Разкази
503 0 1
1 мин за четене

- Имам фул аса и осмици - обяви Дърт Пън и с доволна усмивка свали ръката си.
- Оф - разочаровано плесна своите карти на масата Кух Че Реп.
- Оф, оф - съгласи се с него Но Щен Вълк и също плесна картите си до тези на премъдрия Реп. След това всички се загледаха очаквателно в последния участник в играта.
- Какво? - попита Ко Та Рак след няколко минути.
- Как така "какво"?! - учуди се Кух Че Реп. - Трябва да свалиш картите си.
- Защо? - учуди се котакът.
- Как така "защо"?! - започна да нервничи Дърт Пън. - За да разберем кой печели! Нали ти обяснихме?!
- Какви карти имаш? - попита приятеля си Но Щен Вълк.
- Не зная - сви рамене Ко Та Рак.
- Как така не знаеш?! - изуми се премъдрият Реп. - А как наддаваше?
- Не разбрах, че трябва да ги гледам - обясни котакът. - И си наддавах просто така.
- Наддавал си просто така?! - хвана се за главата вълкът.
- И все пак дай да ти видим картите - Дърт Пън вече нервно барабанеше по масата. - Нали трябва да разберем кой печели.
- Я! - радостно възкликна Ко Та Рак, след като ги видя. - Имам толкова много от тези червени квадратчета.
- Ромбчета - автоматично го поправи Кух Че Реп.
- Не мога да повярвам! - промърмори Но Щен Вълк. - Та той има флеш, а даже не може да играе!
- Ох! - тежко въздъхна премъдрият Пън и недоволно избута жетоните пред котака.
- Какво?! - зарадва се Ко. - Нима печеля?
- Направо не мога да повярвам - отново измърмори вълкът. - Наистина не мога...

© Стоян Вихронрав Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??