21.12.2021 г., 10:20 ч.

Политкоректна приказка за Спящата красавица 

  Проза » Приказки и произведения за деца, Хумористична
729 2 13
1 мин за четене

/детска коледна реална забава/

- О, принцесо… Падам на колене пред теб… Каква си хубавица… И как нежно си спиш в тоя стъклен ковчег… Но е време за събуждане… Моята пламтяща целувка ще те събуди… Ще станеш, ще тръгнем заедно към двореца, ще се оженим и ще живеем щастливо дълги години…

- Стой!

- Извинявай, на мен ли говориш?

- Че на тоя връх сме само трима – аз, ти и Спящата красавица. Не говоря на нея, разбира се. А на себе си говоря само в пиесите…

- Кой си ти?

- Аз съм Пазачът на морала и толерантността…

- Добре, де – какво искаш?

- Първо, да изкажа възмущението си. Как така ще целуваш момичето? Без съгласието й?

- Но нали трябва да я събудя с целувка?

- Без разрешение? Ти законите не познаваш ли?

- Нали кралят – моят баща, ги пише…

- И, все пак… Момчета!

- А тези кои са?

- Не познаваш ли адвоката си? Извикахме го специално, за да ти съкратим проблемите… А това са свидетелите – по негово искане ги доведохме. Споразумение без свидетели не е валидно…

- Споразумение?

- Извинете за намесата, принце, но именно за това ме доведоха. Аз съм нотариус. Ще заверя споразумението за целувката, ще удостоверя и присъствието на свидетелите…

- А вие, Ваша чест? По перуката познавам…

- Да, принце, аз съм съдия. И дойдох, защото споразумнието трябва да е заверено от нотариус, но и да влезе в действие след съдебно решение…

- Ама как така…

- Принце, ние живеем в нова ера. Политкоректност и толерантност. Не може току-така да целува човек, та ако ще и принц да е, момите наляво и надясно… Приказка, вълшебства, небивалици – но законът си е закон. Колкото и идиотски да е…

- Е, принце, аз като Пазач ви питам… Чакай! Къде отиваш?

- Слизам в Долината. В Приказния град. Където има предостатъчно красавици, спящи само срещу добра дума и сума. Които моми не тормозят клиента с пазачи, свидетели, нотариуси, съдии и други тути-кванти… А вие, господа, не тръгвайте! Отдолу иде още един принц. Той може да е по-наивен или по-влюбчив. Пък и на хонорари да е по-щедър…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Никакво целуване в тая пандемия! И защо принцът се разхожда без маска? 😁
  • Благодаря, Красе, Катя, Жабок!
  • Георги, хубава приказка за "моралния кодекс" и банковото дело, ама са облещих. Красимира що пита "Девствена ли съм?" и що са седем малки дупки.
    Щото мене никога не са ма питали такива работи.
  • Който плаща щедри хонорари той ще има правото да я целуне. Принцеса не се целува от случаен беден или стиснат принц.😉 Актуална приказка.
  • в оригиналния майтап Снежанка пита доктора ... изскочи ми по повод темата
  • ИнаКалина, това е готино :D :D :D !!! Непознат за мен, нов прочит на популярната класика "Снежанка и седемте перверзчета" :D ...
  • съсипаха ги тия приказки ... Девствена ли съм?-приказката... - Да!... като излючим седемте малки дупчици...
  • Благодаря, Румяна, Петре, Христо!
    Приказката е стара - затова няма нетри и лесбийки.
  • Добро е, актуално! За да е още по-политкоректна приказката обаче, Принцът можеше да е нег..., ъъъ, тъй де, с по-тъмничка пигментация на кожата :D ... Или мерак да целува (и съответно- събужда) Спящата красавица да има не принц, а принцеса (по възможност- с по-тъмничка пигментация на кожата :D )... А най-добре- принц, който едновременно с това е и принцеса (и задължително- с по-тъмничка пигментация на кожата :D )...
  • Е пак е като приказка де,.. освен щедрият хонорар, който вече е ежедневие,...пък има и предостатъчно красавици спящи само срещу
    добра дума и сума,.. и виж станали от кифли..принцеси
  • А, ако не беше събудил момата, щяха да му резнат главата, палачът и той от долу идва! Абе изобщо приказката доста може да се удължи, помисли! Поздравления
  • Благодаря, Вики!
  • Така де! Как ще целува спящи момичета!? Никой не му е позволил, няма нищо подписано...
Предложения
: ??:??