7.02.2019 г., 9:57 ч.

 Попара - 12. 

  Проза » Хумористична
562 1 10
Произведение от няколко части « към първа част
1 мин за четене

Статистиката показва, че на всеки мъж след 75 години се падат седем жени. За съжаление е късно…

Жената на моя приятел за мен не е жена. Ама ако е хубава и добричка – той не ми е приятел…

Милиони години ще бъдем скелети, ще срещаме скелети, ще прегръщаме скелети. Я поне сега да стиснем нещо по-сочно и апетитно…

Интересна реклама – ако гаджето ти те е зарязало, ние ще ти помогнем да я забравиш? Ами ако не ще да те зареже? Ами ако не можеш да си я спомниш? Ами ако ти си я зарязал? …

Изобщо – човек трябва да има три гаджета. Та ако едната научи за втората и го зареже – третата да е за утеха…

Красива жена без образование търси работа по специалността…

Вие ме гледате така, господине, като че знаете, че у нас няма никой…

Повечето хора не са пълни, а с половин метър по-ниски…

Футболисти се хвалят: „Аз съм в националния отбор“… „Много важно, аз пък научих цялата азбука“...

Еконаблюдение – пишещи, помнете: подтекстът пести хартията…

Внимавайте – всичко започва от малка цигара…А после – бандитизъм, разврат, разкош… – Отде да я взема тая цигара?

» следваща част...

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??