19.06.2020 г., 11:12 ч.

Попара - 32. 

  Проза » Хумористична
494 3 10
1 мин за четене

Разлика между женската и мъжката логика. Женската: “Ти спа с мен, значи си ми длъжен”. Мъжката: „Аз вече спах с теб – какво повече ме интересува?”…

Постъпило е предложение върху цигарените кутии да се отпечатват задачи, таблици, уроци, карти и цели книги с цел подобряване на образованието…

Елен, заплел рога в тролейбусните жици, е поел по маршрут № 4…

Чиновник, не искащ подкуп, заминал на пенсия по водата…

Най-тежката професия – продавач в училищна лавка. Трудно е да се краде от децата…

Отделът по борба с наркотиците търси постоянен диджей…

Въртолетът на антидопинговата комисия второ денонощие не може да догони ямайския бегач…

Подмладяваме се – пак се налага да пушим тайно и скришом…

Работя за идеята само. А идеята е ясна – да си купя остров…

Иде светлото бъдеще…няма да има национални конфликти, няма да има нации, ще се говори само един език. Китайците вече го владеят…

Минавам бързо на екскурзия през държавите, но оставам в генофонда…

Наша реалност – ако не си откраднал, окрали са те…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Блу!
  • Задачи, таблици, уроци върху цигарени кутии - строхотна идея! Почти всички потенциални пушачи няма да посегнат към цигарите.
  • Благодаря, Надя, Ангелче, Красе!
  • Хубаво предложение - таблицата за умножение или Менделеевата таблица или може азбуката върху запалки, етикети на бутилки алкохол.. в името на образованието целта оправдава средствата..
  • Пу, пепел ти на езика, пардон - перото, сенсей. За китайците.
  • Благодаря, адаш!
  • Това за генофонфда ме подсети, че едно време имах лаф, че никъде не се задържам за повече от 8 месеца 🤪😋🤪
    Поздравявам те.
  • Благодаря, Кети, Мариана, Иване!
  • Много добре си ги видял нещата. Такава е нашата реалност...
    Поздравления!
  • Много свежо!
Предложения
: ??:??