22.06.2020 г., 15:14 ч.

Попара - 33. 

  Проза » Хумористична
1025 5 16
1 мин за четене

Пешо работи, за да има къде да отиде сутрин от къщи…

 

Иди не знам къде, донеси не знам какво – българският принцип…

 

“Слушай, златна рибке, моите три желания…1 милиард кеш, замък във Франция, грамадна яхта…Това – първо…”

 

Открит е препарат, който снижава сексуалното влечение на жените 10 пъти. Нарича се сватбена торта…

 

Казват, че не съм нормален…Как кой казва? Мухите…

 

…Нашата партия ви обещава: всекиму всичко, никому нищо…

 

В нашата политика ще стигнем до края! И после – надясно…

 

Говорят, че България се дели на две неравномерни части – богати и бедни. А има начин всичко да е равномерно – просто трябва да се разселят богатите по малко навред…

 

Доказано е – лекарствата са полезни за производителите им…

 

Легендата разказва, че Роман Абрамович е започнал да откупува футболисти от нашата А група и ги пуска на свобода.

 

Когато Пинокио се изгубвал, той поглеждал от коя страна му расте мъхът…

 

В Белгия гледам и се чудя – колко време е позирал моделът на пикаещото момче?

 

Женска гледна точка – до коленете е шорти, под коленете „Книга на рекордите „Гинес“…

 

 

Предлагам - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??