16.09.2009 г., 9:11 ч.

Правилният Път 

  Проза » Разкази
598 0 2

- Премъдри, сигурни ли сте, че сме на прав път? - подозрително подсмръкна Ко Та Рак, на който вече започваше да му омръзва всичкото това обикаляне.
- А дали има прав път, или всеки си има просто... Път? - отговори на въпроса му с въпрос Дърт Пън.
- Трябва да сме много внимателни - включи се и Кух Че Реп. - Защото понякога грешният път може да закрие правилния...
- И все пак - попита Но Щен Вълк. - Наляво или надясно трябва да завием на това кръстовище?
- Ааа - проточи Дърт Пън. - Вие за такъв път ли питахте...

Бонус сцена

- Какво ще кажеш? - попита приятеля си Ко Та Рак.
- Зависи... - предпазливо му отговори Но Щен Вълк.
- Зависи ли?! - учуди се котакът. - И от какво?
- Амиии - още по-предпазливо поде вълкът. - Зависи от това какво гледам.
- Не е ли очевидно?! - възкликна Ко Та Рак, но щом срещна неразбиращия поглед на Вълк, въздъхна: - Това е картина, аз я нарисувах.
- Ахааа - проточи Но Щен Вълк, а после явно реши да дава направо: - Не те бива особено много в рисуването...

© Стоян Вихронрав Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Не съм чел Алиса цели... две години Мисля скоро да се поправя
  • "Алиса попитала по кой път да тръгне; котаракът и отговорил:а къде искаш да стигнеш?; Алиса отвърнала, че няма значение-тогава котаракът казал:ами тогава няма значение по кой път ще поемеш. Ако вървиш достатъчно дълго то обезателно ще стигнеш някъде"

Предложения
: ??:??