26.12.2017 г., 11:27 ч.

Празнично 

  Проза » Хумористична
373 1 4
2 мин за четене

Така си минават - ден след ден, докато станаха скучни и еднообразни. Просто не помага постоянното хаотично дифузиране на ендокринната система, наричано от простолюдието пиянство.

Макар алкохол в малки дози да е полезен във всякакво количество.

И за домашните любимци има радост. Кучето, например, три дни се носи ухилено - явно е дъвкало от тревата. А котаракът още го няма у дома, защото за истинския плейбой с четири лапи януари е март.

Затова пък сюрия Дядо Мразовци сменя ордата Дядо Коледовци и разнася предварително платените подаръци.

За послушните, разбира се.  Което е много интересно като начин на възпитание за демократични и свободни хора – повече слушкаш, повече ти дават. А сетне го виждаме в живота. Защото там също награждават послушните. И тези, които много са папкали.

Както справедливо наградиха политиканите ни. Най-малкото с още една година власт. И с каквото Дядо Коледа и Дядо Мраз, плюс послушният български народ, дали.

Да не забравяме тихите пред фактите и гръмки в обещанията си министри, които успяха да въведат ред в политиката и хаос на пазара. И да наложат виждането, че ако разумът е светилник, то пари за гориво все няма. Така е - членове на партиите много, мозъци си нямат!

Затова пък родните правоохранителни органи са умни и действат според библията - не съдят, за да не бъдат съдени.

Важното е, че с общи усилия политиканите ни успяха да изтласкат чертата на бедността отвъд линията на жълтите павета.

И с точни сметки доказаха, че и 2018 година ще стигне за бюджета. Макар че обикновено нормалните финансисти се опитват да постигнат обратното.

Но това не са прости хора – нашите политици вече са титулувани аристократи. С показателни титли - негова светлост, нейно сиятелство. Дадени им в чест на потъващата в мрак АЕЦ. И продължават да висят върху ни като бълхи на беззъбо куче. Куче, което само джавка, но не може нищо да направи.

А ние се радваме на празниците. Купуваме картини, които подхождат на тапетите, даряваме така ненужните и необходими на живота ни скъпоценности, умело играем предписаната ни роля на интересни, весели, гостоприемни хора.  Редовно поддържайки се с течни витамини в бутилки. И внимателно се лъжем с годишните хороскопи. Овен ли си - внимавай с твоята овца. Стрелец ли си  - оглеждай се да не те гръмнат. Дева ли си - пази се, че малко останахте. Риби ли - плувай в дълбокото, че ще те изпържат.

Пък в къщи е така весело, така приятно. Дори жената прилича на човек, макар с нея най-често да намираме общ език само при целувките.

Важното е, че годината се очертава добра. То пък по-лоша вече няма как да бъде. Има, има светлина в края на тунела.

Но той не свършва. както и нашите, български празници. Защото сетне идва  и Нова година - но по стария стил, пък именните дни колко са...

© Георги Коновски Всички права запазени

Честита Коледа!

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??