29.05.2009 г., 22:08 ч.

Предизборни размисли 

  Проза » Други
881 0 5
2 мин за четене

Седнала на пейката в парка, накичена като елха, старата дама, оглеждаше минувачите с присвитите си малки очички и се любуваше на собствената си особа.
- Няма като мен - мислеше си самодоволно. Дрешките ми дрешки, живея си като Симеончо, парички не ми липсват, реституирани имоти също. Благодаря на Бога и проблеми със здравето нямам. Еех, хубаво беше по-късно да се бях родила, ама нейсе... За депутатка щях да се кандидатирам. Я, че да не съм по-грозна от тях... И да послъгвам ме бива. Като им гледам муцуните, пази Боже... Езици знаели, преводи правели. А бе превеждат се говедата от една партия в друга, само и само да са напред в листата и да ги завърти колелото. Натресат се на едно място, на следващите избори гледаш същите на друга листа - кой пий, кой плаща? Хеле пък тези „независимите” – кой кум, кой сват, кой на булката брат, хептен не можеш ги разбра. Ама щели да защитават интересите на България в областта на равнопоставеността на половете, в здравеопазването, науката, технологиите и бабината им накрая... Срам ме е като си помисля какви дърти маскари се натискат, уж все на младите път дават. Дават, ама друг път... На думи и аз давам... Еее, не мога да си изкривя душата партия ГЕРБ дава наистина. И козунаци, и купони за хляб, и дрехи, играчки за децата, сега пък детски празник организира в чест на Първи юни. Ама на афишите винаги предупреждава „Купуването на гласове е престъпление”. А бе тараланковци, ами това, дето го давате за черните ми очи ли го правите. Ами че престъпници сте разбира се, Вие сами ми го казвате. Тъй както всичко ми е наред, пак проблем. За кого да гласувам... Всичките до един хайманосвате из чужбина, гледате си кефа, дойдете си за малко и почвате да се пулите по различни кабеларки и да ми приказвате врели некипели. Ще оправите България, дано, ама не ми се вярва. Ако почна да ви изреждам кусурите няма да ми стигне един мандат време. И все пак за кого да гласувам? Може и да не го правя, ама пък къде ще си облека новите дрехи? По-рано имаше навалица пред секциите, а сега освен няколкото члена на секционната комисия, няма и кой друг да ме види... Защо ли не взех удостоверение за гласуване на друго място, да си направя една екскурзийка и да запомня изборите за евродепутати. То май срока изтече, ама не е лошо пак да проверя в общината... Измислих го и аз най-сетне...
   С приповдигнато самочувствие и отмерени крачки, дамата се понесе в посока
Община, където щеше да намери отговор на своя тъй важен въпрос...


© Димка Първанова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Преди изборите бяхме свидетели на щедростта на партия ГЕРБ. Дай боже сега като управляващи да продължават в същия дух и да не забравят обещанията си, защото народът помъдря и ще ги изпрати в трета глуха, както направи с управляващата досега тройна коалиция.
  • ...в общи линии си права, но все пак ни трябва малко вяра и надежда,защото това сме ние -какъвто народа такива и политиците , а живота не чака ...как ще ги стигнем хамериканците...?
  • А, бе! Да оставим политиката за политиците
    и да си живеем животица! Ха, така, хопа ля....
  • Благодаря Мария и на тебе Миа, заредихте ми батериите за няколко дни.
    Почувствах се прекрасно, желая го и на вас.С обич Дими
  • Какво да кажа, Дими? Такава дисекция си направила на ситуацията... Поздрави!
Предложения
: ??:??