24.01.2009 г., 13:14 ч.

Прелъстителите 

  Проза » Еротична
1203 0 1
14 мин за четене
 

Прелъстителите    

 

На сутринта след изтощителната вечерна смяна, хванати за ръце той ме поведе към апартамента си.

В ранното утро ходехме като замаяни,притиснали се един към друг, сякаш се крепяхме да не паднем от алкохолното опиянение.

Когато влезнахме в апартамента се запътих към хола, не очаквано той ме хвана през кръста и започна да ме целува по врата. Въпреки умората хормоните бушуваха в крехкото ми тяло. Обърнах се към него го дарих с най ласкавите и страстни целувки на който бях способна.

Много леко и нежно ме притисна към себе си. Издадох лек стон от екстаз, което беше знак, че бях готова за следващата стъпка,която и не закъсня. Той вече беше започнал да разкопчава копчетата на ризката ми, непосредствено с което ме обсипваше със страстни целувки по врата и гърдите. Желанието да съм с него правеха тези моменти още по вълнуващи, всяка негова целувка ми доставяше неописуемо удоволствие.

Въпреки изтощителната работа и двамата бяхме готови да се отдадем един на друг и чувствата, които бушуваха в нас щяха да направят нашата среща по сладострастна от всякога.

Неусетно бяхме останали без дрехи и голите ни тела се докосваха. Синхронът между нас правеше усещанията по силни и всяко леко докосване ме караше да настръхвам от възбуда.

Силното вълнение и възбудата накараха умората мигом да изчезне и двамата сякаш се превърнахме в диви зверове,жадуващи един за друг. Мисълта за еротично преживяване в банята се загнезди в мозъка ми. Хванах ръката му и го заведох в банята. Целувките и ласките ни един към друг не спираха.

С едно негово движение вече бях с гръб към стената, беше хванал ръцете ми високо над главата и ме обсипваше с целувки.

Възбудата вече ме бе заляла изцяло,стенанията и на двама ни нажежаваха обстановката. Обвих крака около кръста му, той продължаваше да държи ръцете ми, дълго очакваният момент беше дошъл.

Вече беше в мен и стенанията ми се засилваха,увеличаваше темпото,а аз едновременно се чувствах беззащитна със здраво хванати ръце и същевременно защитена, защото бях с него. Стегнатото му тяло се допираше и отдръпваше от мен, а аз не спирах да жадувам за още и още

След няколко минути вече потните ни тела не спираха да се притискат. Възбудата взимаше връх и стенанията ми се превръщаха в тихи писъци. Той пусна ръцете ми и като котка забих нокти от възбуда в гърба му. Нежно и едновременно яростно започнах да го драскам. Не спираше да ме обладава. Възбудата и на двама ни вече беше стигнала връхната си точка. Изненадващо, по дивашки, той ме захапа по гърдата, леката болка, която ми причини ме възбуди още повече.

Едвам дишайки се отпуснах в него от умора и задоволство, бях  изпитала най върховния оргазъм в живота си. Постояхме прегърнати още няколко минути в банята, когато неочаквано ме вдигна на ръце и ме понесе към стаята си. Изтощена  ме сложи на леглото си. С леко премрежен поглед го гледах и този миг сякаш беше вечен. Той излезе от стаята, останах неподвижна на белите чаршафи само с мисълта за току що преживяното

След малко той се върна с две чаши портокалов сок. Гледайки се страстно, жадно отпивахме от чашите

Той се доближи до мен и много нежно и въпреки всичко страстно ме целуна по устните. После целуна захапаното,което леко беше посиняло, легна до мен и ме прегърна

След няколко минути прегърнати толкова горещо и страстно, вече ни беше завладял съня...

 

 

 

P.S.

Очаквайте продължение...

© Цветелина Павлова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??