3.05.2022 г., 13:10 ч.

 Придобиване на опитности 

  Проза » Други
892 1 7
Произведение от няколко части
2 мин за четене

Първа част

        Човек се появява  физически на планетата Земя с едничката цел да твори Живот,да преживява сътвореното и така да трупа опитности.Последните са тия,които изразяват еволюционното израстване на човешкия дух.Защото духът по своята същност е производна единица на Божествения Дух  и няма как да стане по-велик и съвършен.Всеки дух е цялостен и завършен.Той всъщност е последната брънка от енергоинформационното поле,което продължава отвъд материята.Цялата тая информация на полето трябва да бъде въведена в материята под формата на идеи.Причината,поради която Бог е създал света и човека е да опознае Себе си чрез създанията си.Животът всъщност е  процес,който се развива по  програма.Програмата е тая,която се пише непрекъснато  тук ,на Земята и „горе”в така наречения отвъден свят,а според науката-физичен вакум.Изборите,които непрекъснато правим, са тая програма.Натрупаните опитности са крайният й продукт. Ще дам един малко груб паралел,но човешките духове са протичащи минипроцеси,които се самосъздават чрез свои  подпрограми. Духовете в тела подобно на пчелички събират опитности, за да ги внесат като емоционална енергия във физичния вакум- Бог.Получава се следният затворен цикъл.Информацията- идеите се превръщат в избори.Изборите се материализират и след преживяване се превръщат в опитности. Последните премахват употребените идеи от полето, внасят емоционална енергия в него и то освобождава нови идеи.Така започва нов цикъл на трансформация.Той отново придвижва напред процесът наречен Живот. Последният е огромен по обхват, непрекъснат и вечен от човешка гледна точка.

          Когато информацията изразена чрез идеи свързани с нашата Вселена се изчерпи напълно,тогава и програмата ще бъде изчерпана, а процесът-завършен. Ще настъпи краят на  Вселената. Но навярно ще се появи нова, която ще се развива по своя програма, напълно различна от сегашната.

В тялото на Бог има безброй Вселени. Нашата,която е  безкрайна, но не и безгранична, е само една молекула от полето наречено Бог.Теоритично науката твърди,че материята води своето начало 0т 1 х 10 на минус 33 степен сантиметра в дълбочина. Как ли би изглеждала тая „молекула” ако я наблюдават от долни нива. Ами просто няма да се вижда, както и ние не виждаме Вселената цялостно. Ами ако имаме един космически мегателескоп и се изнесем с него на 1х10 на плюс 33 степен сантиметра.През него Вселената ни не би изглеждала дори и като точка. Това различно „виждане” в едно и също „време” поставя началото на относителността в света.

        Колкото по-разнообразен е човешкият живот ,толкова по-богат е на опитности.Това, което предишните поколения не са преживяли и не са натрупали опитности за него,творят го сегашните поколения. Старите не можеха да обикалят достатъчно света, младите го обикалят и във всяка държава събират различни опитности. В старите капиталистически държави от Европа и в Америка духовете събираха опитности  като често променяха работните си места  или работеха на няколко места едновремено.Те сменяха и местоживеенето си.Нови домове, нова работа, ново местоживеене, нови колеги и приятели... Научиха се да гледат на  промените не като на проклятие, а като на благословия.

        Всичко ново в света е опитност.За Създателя няма добри и лоши опитности. Всички опитности са приветствувани с „добре дошли” от Него.Човекът започна вече да събира опитности и във Вселената. Ние имаме първите екскурзианти до Международната космическа станция. Безброй са опитностите, които предстоят да бъдат натрупани от човека във Вселената 

 

 

 

 

 

 

» следваща част...

© Диана Кънева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Здравей Пепи!Бог има тяло,но то е толкова голямо,че всяка Вселена е молекула в него.Научила съм го от самия Източник.Съжалявам,но няма да можеш да го видиш.Поздрави!
  • Здравей Пламене!Светът се е развил,защото има различни гледни точки в него..Боагодаря ти за уважението!
  • Привет Самовила!Уважавам всяка гледна точка и ми е приятно,че имате отношение към написаното.Поздрави!
  • Интересни разсъждения. На запад се живее на съвсем друга скорост. Там всичко е улеснено от цивилизацията. В сравнение с там тук всичко е като на забавен каданс. И манталитета тук е такъв - наследство от комунизма където държавата мисли вместо теб, а ти си само едно зъбно колело в системата, задвижвана от върха.
  • 'Научиха се да гледат на промените не като на проклятие, а като на благословия ...' ... цената е че увлечени по проментите, те стават 'дърво без корен', летят из целия свят и никъде не са си у дома, което в още по голяма сила важи за наследниците им. Всяка една екосистема се е изграждала и изглаждала в продължение на години и там има равновесие. Даже ако децата се върнат при корените си, те пак няма да са пълноценни, ще заварят неугледната си бащина къща, построена и наследена от поколенията, но те незнаят как даже сами да си направят тухли
  • Добре звучи.
  • Много ми е интересно тялото на Бог, би ми се искало и аз да го видя!
Предложения
: ??:??