13.10.2021 г., 10:15 ч.

Прищурило ми се 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
911 2 5
2 мин за четене

С възторг говорителката съобщава, че някаква организация на вегетарианците поискала ВСИЧКИ храни в училищата да бъдат по техния тертип – вегетариански…

Първо учудване – пак някакво малцинство се мъчи да се наложи над мнозинството под претекст, че най-добре знаят кое е полезно. Както правят обратните…

Втора изненада – абе, тия дали са си поглеждали в устата? Има кътници за стриване на храната, има резци за месата. Майката Природа е поискала човекът да се храни и с месо, и с треволяци. Като второто е гарнитура…

И вегетарианците по пътя на обратните – пак срещу Природата ли ще вървим?

хххх

Спирането на алкохола подобрява кръвообрщението, дишането, цялата дейност на организма, засилва мисълта, насочва мозъкът към сложните проблеми на света, изчезва празният оптимизъм, води до депресии и психическо рухване…

хххх

„Ще затягаме пак коланите“ – вика Надя.

„Знам. Само да е около кръста, не около врата“ – отговаря реалистичният песимист у мен…

хххх

В главата ми се раждат купища мисли…

И ни една хубава…

хххх

Цената на газа по западните борси расте. Който се сетил за предварителни договори – получава газ. Който смятал да си поиграе на борсата… Е, плаща…

Само дето зимата иде… А „зелената енергетика“ се оказа афиф работа – не смогва. Пример с Германия: в момента въглищата активно се използват /над 39% увеличение в сравнение с миналата година/. Най-много атомна енергия, после водна, на трето място „зелена“ /над 18%/, сетне… Въглища! Над 16%...

А зимата…  Както рекъл преди години един руснак: "Дървата - и те в Сибир"...

Абе, туй шантавото Грета да не излезе агент на КГБ?

хххх

Но ще ни се разкаже приказката и на нас. Защото газът, с който се топлят западняците, се използва и като изходящ материал. За стоки.

Съответно – вдига се цената на енергията, вдига се и на ресурсите.

От там – на произвежданото…

Накрая тия стоки идват при нас. С нови цени.

Отделно инфлацията, дето я няма и кротко си бушува в пустините на портмонетата…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Миночка!
  • Пак си попаднал в числото на просветените! Хареса ми!
  • Благодаря, Пепи, Надя!
  • Рядко ми се случва да не знам какво да кажа. Но, ето - не знам. Въртят ми се едни картини... Да се пропие човек. Пещерни хора, животински кожи, огньове... Първо против природата, а после, назад към нея.
  • „Знам. Само да е около кръста, не около врата“ – отговаря реалистичният песимист у мен…
Предложения
: ??:??