17.10.2009 г., 16:32 ч.

Прочети, преди да напълниш ваната 

  Проза » Разкази
1708 0 27
5 мин за четене

Прочети, преди да напълниш ваната

Наръчник за оргазми

 


-       Хайде, идвай, салатата е готова!
-       Ей сега, само минутка ми дай, скъпи.
-       Ама аз докога ще те глезя? Всичко съм ù приготвил на принцесата, а тя! Я, аз да видя какво правиш толкова дълго време на компютъра, та не идваш при мен. О, какво е това?! Секс? Аз не ти ли стигам?
-       Търся нещо и не мога да го намеря.
-       Какво търсиш?
-       Абе, обещах на колежките да им разпечатам обяснението за многократния оргазъм и... ще трябва по спомени на очевидци със свои думи да им го разкажа.
-       Ама вие само за секс ли си говорите като излезете?
-       Да бе, нямаме си друга работа, ама тоя път... Айде да пийнем по една ракийка.
-       И ще ми разкажеш.
-       Какво да ти разкажа, скъпи ми Фил?! Ще ти разкажа като си легнем, скъпи.
-       Ами тогава... да си лягаме!
-       Нетърпеливко такъв, айде наздраве първо.
-       И какво, стана ми интересно?!
-       И такова... Няма да ти кажа, защото ще се издам.
-       За кое?
-       Добре, ще ти кажа. Когато прочетох за това, че може повече от веднъж, реших да се пробвам, дали е така, както са го описали. Но нали, когато свършвам, не съм много от тихите и с това ти „давам” знак  и ти да побързаш, та... Една нощ, когато усетих, че идва... просто си прехапах устните и... след малко пак и наистина пак. И то точно както беше описано в книгата. Толкова се радвах, че не се „издадох”. Хареса ми и даже ми се случи няколко пъти, когато го пожелаех. Първият оргазъм е като пробуждане на цялото ти тяло, вторият е по-силен, възбудена е всяка клетчица, а третият е като изригване на вулкан - неописуемо! Ако не бях го прочела, нямаше да знам, че може да се изпита такова пиршество на любовта.
-       И мислиш, че аз не съм те усетил, колко си сладка?!
-       Лъжеш.
-       Мислиш, че на мен не ми харесва, когато си дива ли, о, милата ми тя?!
-       Значи взаимно сме се лъгали и от това ни е било хубаво, направо е супер!!!
-       Добре, щом сме толкова откровени, а когато съм симулирала, че свършвам, дали си разбирал?
-       А ти как мислиш?
-       Знаеш ли, било ми е добре и като съм свършвала само по веднъж, защото знам какво е да се правиш, че си свършила, ужасно е.
-       Та ние толкова добре се познаваме, че...
-       Точно това ми каза вчера и Силвето. Оттам тръгна разговора за секса. „Толкова съм щастлива, снощи правих страхотен секс, такова не беше ми се случвало, изпитах невероятно удоволствие. С моя сме заедно от три години, познаваме се, знаем какво ще ни достави удоволствие. Това не може да се случи с някой, с когото си решила да изживееш една авантюра. Притесняваш се, той също, а снощи...” Тя цъфтеше и нямаше нужда да го казва, то си личеше. Разбираш ли колко е важен хубавия секс? Разбираш ли, че когато ти отказвам, трябва да се съгласяваш, защото няма нужда да е често, а да е убийствено хубаво.
-       Да, да! Аз ако не си поскам, ти дали ще се сетиш изобщо?
-       Добре де, не винаги се съгласявай.
-       И какво търсиш в компютъра, разкажи им го.
-       Исках да е по научному, ама май ще го преразкажа. Те са на по 25-30 години, още нищо не знаят повечето за това, което ги чака. Жената изпитва истинско удоволствие от секса май след трийсет... и пет. Тогава е още млада, знае какво иска и вече знае как да го получи. Знае как да достави удоволствие и разрешава да ù доставят и на нея. Такова понятие като срам в любовта няма. Като бях млада, не че сега не съм, си мислех как ще се съблека гола пред мъж? Като забременях, се чудех как така ще ме преглежда гинеколог, добре, че ми се падна жена, сигурно нямаше да ида на преглед. А когато влизах да раждам и екипът беше от двама мъже, изобщо не се сетих, че ме е срам, толкова ме болеше, че само исках да ми помогнат по-бързо да родя. Как се променя човек?! А когато започнах да чета  за секса, толкова неща научих, които после ми помогнаха невероятно много. В началото мислех, че съм фригидна. Като попрочетох това-онова, като си споделих с приятелки и се оказа много лесно и просто. Много жени получават първия си оргазъм едва към края на първата година, след като започнат полов живот. Тук аз съм в челните редици, за което ти благодаря, аз още след два-три месеца и хоп оргазъмче и като ми хареса, та няма спиране. А една моя приятелка, семейна от двайсет години има и две деца, нито веднъж не е изпитала оргазъм. Изневерява на мъжа си, сменя си любовниците като носни кърпички и пак нищо. Дадох ù да чете, казах ù какво да гледа, не може да не може, знам го. Аромати,  нежен допир и взаимно желание, а не само ръгане е нужно. И за това трябва да се говори. Какво искаш, как да го направиш, а не просто по задължение да го правиш. Нали е важно да се изпита удоволствие, а не само норматив да се гони. А като прочетох, че според статистиката, мъжете ни водят в резултата с оргазмите, заради нашите симулации, как се ядосах. Тогава реших, като изчетох всичко по темата, аз лично да изравня резултата и даже да поведа. Как ще вършим едно и също и на теб ще ти е гот, а аз само ще пъшкам, без тия. Ако е, да е. Я ги гледай ти, мъже! Ядосах се, верно ти казвам,  ще те побъркам, да знаеш, ей, момче! За вас мъжете само секс, бира и футбол до дупка, докато ви омекнат коленцата. Къде тръгна, не ме ли слушаш?
-       Да напълня черната вана с бяла пяна.
-       Аха, слушал си ме. И ти е харесало. Ще пълниш ваната, защото няма мач по телевизията, нали? Тази вечер си на мой терен, ще те поведа в резултата, 3:0 за мен, хайде и ти веднъж да симулираш. Айде от мен да мине, ще завършим 3:1 за мен. Добре, може и да е равен, от теб зависи как ще поведеш играта. Обичам да те обичам!!!

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Криси, Стилияна, Ася, благодаря че ми дарявате усмивки!!!
  • Четох с интерес.
  • С голям интерес го прочетох, много различно звучи от всичко, което съм чела! Заглавието е доста провокиращо, а съдържанието много интригуващо!
  • Как си се развихрила, Чаровнице!!! Благодаря за усмивките, Светлуше!
  • Валентино, аз много хубаво пъшкам, та гладна няма да остана. Но си е по-добре на живо, отколкото на телефона, поне така са ми казвали очевидци!!! Усмихна ме, момче!!!
    Хей, Ани, а дали да не си направим частна клиника за изследвания?! Ти ще си завеждаща отделението за органична хумия. Глупости, за оргазмите. И ще работиш, ще работиш, дори извънредно и срещу заплата. Размечтах се. Но има още какво да се изследва все пак.
  • Доброволци, а? И си траете, пазите си хубавото само за вас.Виж как ме разсърди сега! А нали знаеш, че съм безработна Можеше да си докарам някой лев от изследователите на женския оргазъм
  • С тези истински оргазмииии, дали ако работеше на секс телефон нямаше да умреш от глад...
    ---------------------------------------------------------------
    Много свежо - изкефи ме!
  • Ена, тези дни четох «такива» книги, статии, брошури и в една книга точно за оргазмите пишеше, че са провеждани клинични опити и аз...си го представих. Трябва да намеря и да цитирам, не по фантазиите ми, а по научному, та почти съм готова с по-еротичен почти към параноичен ли се казваше разказ. И ако нещо имат нужда за волни съчетания с бухгалка и топки, ще те имам, така да се каже...Аз вече незнам на кой бряг съм, та помисли си преди да, каквото и да е.
    А аз съм същата като теб, наслаждавам се на хубавите творби в сайта и рядко пиша, но не пропускам готините автори, зареждат ме и ми е хубаво при тях, дори тихомълком. Те не знаят, но ги следя изкъсо. А дали и ти не си между тях? Но това ще разберем в следващата серия!!!

  • Уаууу, още с първия коментар ми се пренастроиха желанията да коментирам с жолна програма...
    Светланчик, ти да не си мислиш, че като ме мързида пиша напоследъх дълги коментари, не те чета... чета те и още как! Добре, чв си ти, та да не се приемам мниго насериозно.
    Не знаех, обаче, че се занимаваш и с научна дейност
    Ако ти трябват доброволци за някой опит, имай ме предвид...

    Прегръщам те силно!!!
    Ама да не си помислиш, че съм минала на другия бряг

    Супер си, наистина!!!
  • Няма да ми се ядосваш, Ники! В живота понякога става и така, трябва да се пообъркат нещата, за да може после да се сложат по местата. И настава такъв живот..., ако може от утре!!!
  • Тъкмо се канех да посетя един СПА-център, но направо ме разкандардисахте с класиката в жанра !
  • Дани, аз не смея да пиша трагични неща, защото вече съм в заклеймена като...примерно "веселата страничка" меко казано, но се опитвам да правя и друго. Колко ми се удава? Казват, че съм най във хумора. Дали?! Благодаря!!! Къде ли пък съм най?!
    Здравей, Веска!!! Не можеш да ми се видиш не съвременна жена, просто защото не те познавам достатъчно добре, а и тогава, ако не ме допуснеш твърде близко пак мога да се объркам в преценката. Аз не очаквам всеки да ме харесва. Имаше една сентенция "Не е важно на колко се харесваш, а на кого". Не е важно да се харесваме, та аз съм жена на години и не съм много за харесване. Не претендирам да пиша шедьоври, та това ми е хоби. Не пиша и често, защото, на кого ли са нужни моите писания? Просто обичам да надничам и да се радвам на авторите, които могат. И също знам, че всеки се учи докато е жив, ако иска да върви напред и нагоре. И знам, че талантът е един процент, а трудът - 99%. Със сигурност го знам, важи за спорта, за изкуството, за всико! Виждам, че си добронамерена, което е прекрасно, също така се отнасям към теб. Благодаря ти, че ме навести, благодаря че си върна жеста. А дали съм талантлива, съмнявам се, вече ми се струва, че това са само...просто не искам да се карам. Ако не си пишем откровено, язък за хубавия сайт!!!
  • Като вляза при теб очаквам да се смея, но като тръгна да си ходя все ми идва да кажа: Леле-мале, страшна работа!
    И сега така!
    Поздрави, Светла!
  • Вече знам, че знаеш, Странниче!!!
    Светле, права съм, защото съм...малко над трийсет и...пет!
    Права си Роси, малко фантазия и...нещата се получават!
    Лунна светлина! Да, на лунна светлина опитай, ако стигнеш до тринайсет, пиши ми!!! Фатално, ама хубаво! Първо някой да ти целуне пръстчето, дето си се опарила, за да не те боли. пък после - успех! Няма невъзможни неща!!!
    " Невъзможно е само силна дума, използвана от слаби хора, намиращи за по-лесно да живеят в света, който им е отреден, вместо да открият силата в себе си да го променят. Невъзможно не е факт. То е убеждение. Невъзможно не е твърдение, то е предизвикателство. Невъзможно е осъществимо, невъзможно е временно. Невъзможно е...нищо!"
    Мария, много благодаря!!!
    Юлия, радвам се!!!
    Надя, !!!
  • Забавлявах се тук!
  • Да, страхотен наръчник! Поздрави, Светлана!
  • Интересно!А за това за жената след 35...си абсолютно права!!!
  • Страннико, благодаря ти от сърце!!! С глас се разсмях на коментара ти, страхотен си!!! А не ни ли обичате точно за това, че...сме тренирани във всякакви ситуации да ви караме да летите и да не стъпвате по земята?! Ако не сме ние да ви разнообразяваме живота, ще ви е скучно, така да знаеш!
    dnikov (Ди ) , много мерси и на теб, приятно ми е, че сте ме навестили!!!

  • Хареса ми четивото
  • Мая, благодаря, идвам! Искам първо снимков материал, моля!!!
    Петинка, да, за тези, които...
    Ласка, за теб повече усмивки и...!!!
    Нели, та това трябва да е задължително обучение, според мен.
    Наследнико, мисля че ще има тези дни.
    Миа, ще!!!
    Доче, само да не каже: Нищо ново под слънцето, дано да знае повечко!!!
    Весислава и аз те харесвам усмихната!!!
    Страннико, изпитваш ли ме?! Ето, днес порових заради теб.
    „При мъжа въпреки бурното участие на целия организъм по време на оргазма, усещането за удоволствието е по-ограничено в тази област, отколкото у жената и достига върха си около 2 до 4 секунди преди първия тласък. Следват от 2 до 10 еякулационни вълни с намаляваща сила и количество и намаляващо удоволствие.
    Женският оргазъм протича в 5 до 12 вълни, които следват една след друга, както при мъжа в интервали от почти по 1 секунда.
    У някои жени оргазмените контракции траят от 20 до 60 секунди. Те не могат да се симулират, но жената може да се научи чрез подходящи действия на обкръжаващата вагината мускулатура да допринася за достигане на оргазъм.
    Много жени са способни да изживеят оргазъм няколко пъти в един полов акт и то с нарастваща сила. «Гореща любов» наистина съществува.
    При мъжа, напротив, повторният оргазъм, достигнат наскоро след предшествуващата еякулация, обикновено е по-слаб.
    Непосредствено след входа влагалището е обхванато от пръстеновидни мускули с голям диапазон на разширяване и свиване. Много жени по време на активния си полов живот се научават да управляват тези и някои други мускули, за да ускорят или улеснят оргазъма.”
    Зигфрид Шнабл

    При подходящи упражнения, симулацията става като истинска.
    „Силно напрегнатите по време на оргазъм мускули бързо се отпускат и настъпва отпадналост. Някои разбират по отпускането на партньора, че той е достигнал оргазъма.” Малко артистичност и ще те хванат, ама друг път, но друг е въпроса, че лъжем не него, а и себе си.

    „При жената нерядко вторият, третият оргазъм е по-интензивен от първия. Така могат да последват 10-12оргазъма. Естествено повечето жени биват задоволени от един оргазъм.”
    Имре Асоди, Янош Бренчан





  • Хубаво ръководство, Светле. Колкото до стила ти - уникален е. Обичам да се усмихвам сутрин.
  • Това си е наръчник за мъже!Ще пратя моя да почете
  • Много научнополулярно! Няма ли някакви илюстрации?
  • Обучителни разказченца ММ!!
    Браво, Лажова!На това ли учите младото поколение днес?..
  • Еее, и аз обичам да те обичам, Светланчик*!
    Страхотен наръчник си за всички онези, които искат да се научат!
  • каня те на вана
Предложения
: ??:??