11.01.2008 г., 19:35 ч.

Пропъдено обичане 

  Проза » Други
1240 0 4
1 мин за четене
 

Знаеш ли какво е пропъдено обичане? То е като неистиво отричане. Родено е от малодушие. И пари. Както те изгаря усещане за грях.

Порите ми се запушват. С лепкава прах. Изгубих способността си да сънувам. И се наситих на прикритите укори. На битките с празни икони. Ядро аз нямам. Само мантия. Олющена. А полирането не ми се отдава.

Завий ме с философията си. Може да не съвпада със моята. Но ще направи опит да ме съхрани. Обичам подхвърлени изрази. И срамежливо излъчване.

Ноктите ми по масата танцуват фламенко. Мислиш ли, че можем да проектираме дланите си? Отворени. Асимилирането ми отнема време. Понякога така и не съумявам да смеля... Миглите ми са брашнени... а странно - тази сутрин сапунените мехурчета не се пукат... мелничката на стената се повреди.

Стоновете ми се превръщат в зарчета. Ти винаги уцелваш чифт. Скрежна съм... в прошепванията си. А прагът на болката е толкова високо. И хрипти. Финалната права оставих зад себе си. Не ми се играят игри.

Думите ми са вече с протрити подметки. Информацията за природата ми е заложена в клетките. Искаш ли генетичен анализ?

Не, не се страхувам. С чувствата не подхождам хазартно. Свикнах да се събуждам сама в леглото си сутрин. Не казвам, че ми харесва. Просто е по-лесно...

Ще погаля усмивката ти с треперещи пръсти. Ще приютя мечтите ти в шепите си. И ще ги поръся с дъжд. Помниш ли как лицето ми светеше? Когато докосна силуета ми в тъмното за първи път.

Сега само пари. И изгубих чувството за истинност. Неистово отричам всичко. Малодушие ли? Грях? Кажи му драскаща повърхност. И го прати във нищото. Пропъдено обичане? Безцветно. Уча се. И все по-малко ме е страх...

© Ралица Стоева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ...
    с времето се надявах, че ще се завърнеш...
    сега разбирам думите ти повече отвсякога...
    ... благодаря ти!
  • Звучи меланхолично... недоизказано... истерично... като разбито сърце бинтовано неловко, но обичано със страст.
  • Пропъдено обичане? Крачка в безвремието. Без граница и в момента без път. Бездънна яма, без коловози. Пищяща сирена сред поляна с цветя, увяхнали от солта на сълзите. Взиране в тъмното, без посока и дъно. Обличане в лилаво. Ровене в пепелта. Търсени на въглени, без страх от изгаряне. Вричане. Вричане в самотата.
    Браво Рали!
  • По-добре да пари отколкото да те остави празна...Поздравления!
Предложения
: ??:??