6.03.2011 г., 11:05 ч.

Прост да си! 

  Проза » Хумористична
1515 0 49
2 мин за четене

 

                х, гиди мръснице такава! Как пък го намери този прост мъж, дето хич и не забелязва, че си хойкаш наляво - надясно?! – възмущаваше се баба Мита, гледайки сто и някоя си серия от поредния турски филм.

         Тъкмо старицата цветисто изпрати „на майната си” младата героиня, която продължаваше да изневерява на престарелия си, но твърде богат мъж, в стаята влезе внукът на Мита.

         -Бабо, внимавай какво говориш, че има деца – предупреди я той, но тя хич и не го чу, захласната от страстната любовна сцена, която се излъчваше в момента.

         -Бабо, днес е Сирни Заговезни. Прости ми, ако има нещо! – рече детето, наведе се и целуна ръката на възрастната жена.

         -Прост да си, синко, прост да си! – смотолеви набързо Мита, зяпнала пред телевизионния екран, че да не изпусне поредната целувка на „мръсницата” и нейния млад любовник.

         -Ей, бабо, обиждаш ме! Първо – псуваш, а след това пък: „Прост да си, синко!” Може ли такива работи?! Ами дръж се културно, виж се на кои години си вече!

         -Ходи си лягай, бабината, да си доизгледам филма, че сега не мога тебе да слушам! Пречиш ми, не виждаш ли!? – сопна се Мита и направо прегърна екрана на телевизора.

         Внучето се повъртя, повъртя из стаята, сетне отиде до кухнята, че беше гладно, ама там не намери нищичко за закуска. Тогава на пръсти, чевръсто се вмъкна  в спалнята, изпреварвайки поредните възклицания на баба си, които отново хич не бяха за пред деца.

         А неделната утрин се усмихваше, изпълнена с уют и топлота.

© Росица Танчева Всички права запазени

Авторът е забранил гласуването.
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Радвам се, че съм те усмихнала, Доче! Благодаря!
  • Благодаря за усмивката.Но това е живота.
  • Ачо, щом си рекъл - просто да ми е! Ха, да ти е просто и на теб!
    Поздрави!
  • Голяма си сладурана, Роси, да ти е просто!
  • Зарадва ме смехът ти, Кръстина. Благодаря!
  • Много хубав разказ, с поучително и много
    актуално послание! За съжаление твърде
    често се разминаваме със стойностните неща
    в живота, глупаво увлечени по фалшивите...
    Смях се от сърце, талантлив разказвач си!
    ПОЗДРАВИ! БЪДИ!
  • Евгения, благодаря! Твоят смях много ме зарадва. Разбира се, че нямам нищо против да изпратиш хумористичното ми разказче на сестра си - поласкана съм, защото целта ми беше наистина да разсмея някого.
    Поздрави!
  • Със глас се смях, та чак сълзи ми пръснаха, нали може да го копирам и да го изпратя на сестра си, да се посмее и тя!
  • Благодаря за усмивките, адашке!
  • Галина и Радка, благодаря ви!
  • Много колоритна миниатюра.Поздрав, Роси!
  • Благодаря, Веси! Хубав ден и на теб!
  • Телевизионно иго ли, "ОриентоСериалоДрога..." ли, както казва Таня Георгиева? Борис, благодаря за усмивката!
  • Телевизионно иго... дано да е по-кратко!
  • Благодаря, Веси! Честит празник и на теб!
  • Благодаря, Ники! Честит празник и на теб, както и на всички жени, публикуващи в "Откровения!
  • Честит празник,Росе
  • Магдалена, Вилдан и Пепи, благодаря ви!
  • Добре,че са сериалите,за да си дадат почивка от приказките някои баби
  • Усмихна ме, Роси!
  • имаш една широка усмивка и от мен, Росица...
    свеж и чудесен текст...сърдечно те, прегръщам.
  • Весислава, благодаря за усмивките, които много ме радват!
  • Усмивки и от мен!)
  • Сеси и Ивон, благодаря за усмивките!
  • С усмивки!
  • Хе-хе, развесели ме! Благодаря ти за свежия разказ!
  • Елена, Галина и Нина, благодаря ви! Радвам се, че съм ви развеселила!
  • Развесели ми сьрцето с разказа си.
  • Васил и Нели, благодаря! Простено да ви е, а и вие ми простете!
  • Страст!
    Любви все возрасти покорни,
    дори и в разни странни форми
    а пък гладното внуче току-виж се научи само да си приготвя закуска
  • Привет!
    Колкото и смешно толкова и тъжно е
    Някога бабите бяха стожерът на морала и възпитанието сега....
    Поздравления за написаното!!!
    Простете ми "откровенци" ако волно или неволно съм съгрешил към Вас!
  • И моята баба така правеше, Жулли, ама тогава по телевизията не излъчваха турски сериали. Късмет сме имали, да знаеш!
    Благодаря!
  • Ей, че нахално внуче! Ние не бяхме такива!
    А беше време, когато моята баба (на девет внука) ставаше в 5 ч. в неделя, за да подкваси млякото и да направи мекички за всички.
    Поздрав, Роси!
  • Абе, бабите са голяма работа! По-големи сатирици от тях няма.
    Благодаря, Любов и прощавай!
  • Таня, хумористичното ти стихотворение - коментар е страхотно!
    Илиана, великото ми произведение наистина е минало малко покрай черния хумор. Стефка, че е хитра и умна баба Мита, спор няма.
    Светлана, благодаря за поздравленията и че ми даваш прошка. Благодаря на всички за отзивите! Ники, благодаря и на теб - оценявам високо твоето "много е яко"!
    Любители на турските сериали, простете ми!
  • браво,много е яко
  • Прошка ти давам, прошка си вземам и сърдечни поздравления!
  • Казват, че сериалите и сапунките...удължавали живота ни. Хитра и умна е баба Мита. Поздрави, Роси! И прости...на всички ни!
  • Тия Баби вече пет пари не струват,
    гледат порно, внучета обиждат, п....т,
    то със тия пусти сериали,
    ни хокат дядовците стари,
    ни на гости веч си 'одат,
    обзела ги е тази нова мода -
    ОриентоСериалоДрога...
  • Благодаря, Веси!
    Прощавай и ти!
  • И ти ли, Плами! И ти ли, Илко! Горките дечица!
    Усмивки и поздрави!
  • Може пък да ги загледам тези сериали! Поздрав, Роси!
  • Усмивки и благодарности, Лъкс! Дай, Боже, денят ти да е изпълнен с уют и топлота!
  • Много хубаво произведение, подтикващо огромен размисъл над нещата, които се случват покрай нас, в случая - сериалите и въздействието им върху хората. Поздрави
  • Благодаря, Огнян!
  • Хубаво и подклаждащо размислите произведение за ценностната система на битието ни...Не е лесно да устоиш на вълните на сериаления прилив...Преосмислянето на една чужда съдба, поражда чувства, които заместват истинското живеене...По-лесно е да не се вглеждаме в себе си, да бягаме от проблемите...
    Поздравления за мъдрото повествование, Росица!!!
  • Точно тъй си е, Петя! Време е да се направи научно изследване за въздействието на турските сериали върху отглеждането и възпитанието на внучетата.
  • Гиди тия сериали! Ама ха!
    И 'алва няма за унучето зарад тях, пусти да останат!
Предложения
: ??:??