25.11.2012 г., 16:10 ч.

Простички мисли на един обикновен човек – 2 сборно 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1142 0 11
2 мин за четене

Истината се гради трудно, ние сме само чираци, които искат да научат магията на нейното сътворение. В това е смисълът на човешкия Живот - да бъдем добри ученици, за да станем добри строители. Зад очевидното винаги наднича невидимото, а то е неутрален наблюдател на всичко онова, сътворено, или пресъздадено от нас. Един ден ще бъде наш застъпник или пръв изобличител.

 

 

Всяка проява на Любов заличава със замах стотици сторени от нас грехове, връща ключ към изгубено Приятелство или отваря затворена „завинаги” врата.

 

 

Нещата се сбъдват, когато мечтите Ти са одухотворени и пълни с Живот. Иначе си остават не планове, а скални рисунки, надраскани набързо, които идните поколения ще изучават, разглеждайки пещерите. Не всеки може да създаде шедьовър, но дори простият ръбест камък с издълбано върху него сърчице има повече сила и дух, от който и да е безличен проект на някой сух архитект, влюбен в своята гениалност...

 

 

За да стигнеш високо, не ти трябват криле, а Ум. Крилете са за птиците, защото на тях не им е нужен умът, а добро зрение, за да намират по-лесно храна. Ако се научиш да виждаш отвъд разума, ще стигаш с лекота до всяка точка на онова, което е все още непознато за другите. Ще бъдеш не просто свидетел на нещата, които предстои да се случат, но и точен коректор на негативното у тях. Стига да имаш чисто сърце и безкористно красиви помисли...

 

 

Имам чувството, че всички пророци, врачки и гадатели заедно със своите "предсказания" участват в някакво вселенско магическо тото за огромния джакпот на Бог, но все не успяват да уцелят печелившата комбинация...

 

 

Най-хубавият ден за българската демокрация ще е онзи, в който на мястото на Парламента ще има детска площадка, а родителите на играещите там деца няма и да са чували думите: "партия", "политика" и "държавни граници"...

 

 

Красотата на един ум не се състои в изящното интерпретиране на събития и ситуации, а в елегантното игнориране на простотията и пошлостта...

 

 

Ако се боиш от Светлината, няма да ослепееш от нея, а от Истината...

 

 

Понеже Любовта в съвършената си същност не поставя условия, а е единственото условие, за да бъдеш съвършен, то Тя е ДАР, а това обуславя предназначението ù сред хората - да бъде най-висшата награда, дадена ни Свише...

 

 

Там, където Лъжата и Завистта са издигнати в култ, е опасно да бъдеш Човек и да отстояваш вярата си в доброто начало на всеки един. Но хората, които сега Те „анатемосват” като наивник или луд, рано или късно стават жертва на своите алчни за кръв и богатство идоли на омразата...

 

 

А може би 2012-та ще бъде начало на новото летоброене, когато ще дойде наистина краят, но на старото мислене. Новите енергии и пространства, които ще се открият пред Света, ще бъдат шок за неподготвените, за вкопчените в материалното хора, забравили, че истинското им призвание тук, на Земята, е да се научат да бъдат личности, а не просто човеци...

 

Кирето, 25.11.2012, Бургас

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Красотата на един ум не се състои в изящното интерпретиране на събития и ситуации, а в елегантното игнориране на простотията и пошлостта..."

    Браво!
  • Така си е, Роси!
  • "А може би 2012-та ще бъде начало на новото летоброене, когато ще дойде наистина краят, но на старото мислене. Новите енергии и пространства, които ще се открият пред Света, ще бъдат шок за неподготвените, за вкопчените в материалното хора, забравили, че истинското им призвание тук, на Земята, е да се научат да бъдат личности, а не просто човеци..."
    !!!
  • Браво на обикновеният човечец
    В това море има страшно много бисерни мидички
    Поздрави, Кире!
  • Винаги намирам нещо хубаво при теб! Поздрави за тези прости истини!
  • Ивон,
    ние сме взривоопасна генетична конфигурация!

    Радослава,
    Чест и Почитания! заповядай отново!

    Дочке,
    радвам се,че нещо е докоснало някого толкова искрено! Поздрави!

    Токсин,
    обикновеният човек е голяма сила. Стига да осъзнае това.
  • Човеците са опасни за самите тях! Хареса ми!
  • Проницателно!
  • Благодаря за удоволствието да прочета тези мъдри мисли! Определено ме накараха да се почувствам по-добре...
  • "Красотата на един ум не се състои в изящното интерпретиране на събития и ситуации, а в елегантното игнориране на простотията и пошлостта..."

    Да!
  • Простичките мисли на един обикновен човек крият много мъдрост в себе си! Кире!
Предложения
: ??:??