15.05.2013 г., 0:07 ч.

Простички мисли на един обикновен човек - 3 

  Проза » Други
1042 0 8
2 мин за четене


 

Доброто започва там, където свършва останалото...

 

 

 

За да се радваш истински на малките и простите неща, трябва да ги държиш надалече от малките и прости хора...

 

 

 

Най-добрият избор е този, който Те прави по-добър...

 

 

 

Трябва да вярваш, че отговор съществува. Въпросът ще  дойде сам...

 

 

 

Смъртта е просто бял лист хартия, върху който Бог пише епитафия с невидимо мастило...

 

 

 

Лъжите – това са нелицензирани копия на Истината...

 

 

 

Спреш ли да виждаш цветовете на дъгата и да чуваш гласовете на птиците, няма да усетиш и топлинката на дланта, заредена с Любов...

 

 

 

Бъдещето принадлежи на хората, които имат: голямо сърце, големи мечти и малко его...

 

 

 

"Накъдето Ти видят очите" не е посока, а частен случай на опасно недоглеждане...

 

 

 

Свободният дух е като вятъра - не можеш да го затвориш в бутилка, но можеш да го пуснеш от нея...

 

 

 

"Полет 359"

Често пъти човешкият живот прилича на летище. При теб кацат всякакви самолети - някои само за да презаредят, други стоварват определени хора, трети просто за да подменят уморения си екипаж и излитат отново. Ти си този, който определя разписанието на "излитащи" и "кацащи", както и на онези, които се нуждаят от престой в хангара за ремонт, ти си диспечерът и ръководителят полети, ти си дори синоптикът, отговарящ за прогнозата на времето в района. Ти си обслужващият персонал и едновременно с това и хлапето-мечтател, което стои близо до летището и изпраща с копнеж излитащите самолети, стиснало своята играчка-самолет и което посреща с надежда пристигащите, защото в някои от тях пътува неговото "Аз", идващо от бъдещето...

 

 

 

Хора,
гледам как всеки се оплаква, кърши ръце и се надъхва. Роптае срещу един или друг некадърен политик, озлобява се и сипе люти закани подобно на македонски войвода, преял с наденица и препил с усуканица...
Запомнете от мен една простичка истина - няма по-гадно нещо от войната! Вижте какво става в Сирия, в Ирак, в Либия, в Афганистан. Нашето е "бял кахър", всичко при нас е поправимо, макар и трудно, макар и с много пот и сълзи. Непоправимо е само онова, което една война може да стори с човека. Превръща го в звяр, в ранено животно, борещо се за живота си, безсилно да опази този на близките си, защото тогава нищо няма да зависи от Вас.
Хора, най-ценните и важни неща на този Свят са Вашите семейства, Вашите Приятели и близки. Не ставайте зверове, готови да разкъсат ближния си, само за да угодите на егото си, да докажете измислената си правота, или да поднесете трънен венец на глупавия си инат. Най-значимата война, която вече е започнала и се води с огромно ожесточение, е вътре в самите Вас, не позволявайте на Звяра да строши оковите и да излезе навън. Утре може да е късно...


Кирето, 01.05 -14.05.2013 г., Бургас

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Жанет,
    Трънлив е пътят на обикновения човек и по нищо не се отличава от този на светеца. Просто светците имат по-добра рекламна кампания...
    Поздравче!

    Безжичен,
    Приятелю, старая се да отсявам "прозрения", придобити вследствие анализиране на скромния ми житейски опит. Всяко от тях, се базира на взаимоотношенията ми с хората, на сблъсъка на общи, или разминаващи се идеи, но винаги гледам да вадя сърцевината - полезното. Другото, времето го отмива като ненужно и неефективно.
    Поздрав!
  • Става все по-мъдро, все по-хубаво. Харесват ми и по-дългите текстове. Прочетох с желание и интерес. Поздравления.
  • Минах и през дъските, но тук се задържах.
    А това си го прочетох десетина пъти (без да преувеличавам )
    "Не ставайте зверове, готови да разкъсат ближния си, само за да угодите на егото си, да докажете измислената си правота, или да поднесете трънен венец на глупавия си инат"
    Благодаря ти!

  • Роси,
    единомислието спохожда хора с еднаква честота на трептене...
    Поздрави!

    Таня,
    много неща зависят от нас. Открием ли ги - ставаме малки богове...
    Поздравче!

    Лина,
    Доброто е последното парченце от вселенския пъзел. Намериш ли мястото му, картината светва...
    Поздрави!

    Светле,
    у всеки дреме неизчерпаем източник от знания. При някои хора, просто пластовете са много дебели и е нужен доста труд, за да стигнеш до същността. Не спирам да копая обаче
    Здравей и на Теб!
  • Много мъдрост! Браво!
  • Доброто започва там, където свършва останалото...
    Благодаря ти, Кире! Поздрав!
  • Много мъдро и ... различно от всичко досега!
    Да, войната е най-лошото нещо на света! Ръководени от дребното ни днес, пропускаме важното в живота! Поздрав за позицията - чисто човешка и
    истинска!
  • "Бъдещето принадлежи на хората, които имат: голямо сърце, големи мечти и малко его..."
    Като един най-обикновен человечец с простички мисли, напълно споделям, Кире...
Предложения
: ??:??