13.08.2013 г., 20:06 ч.

Простички мисли на един обикновен човек - 4 

  Проза » Други
1160 0 16
3 мин за четене

Душата ми не е таксиметрова компания, която ще Ви разведе от точка А до точка В. Нито увеселително влакче, което ще качи адреналина Ви в гърлото, заедно със стомашния сок. Не е и нова версия на "Титаник", който потъва непрекъснато до заснемането на перфектния дубъл. Душата ми, не е "Кен лий" от естрада за еснафи, нито е "Синя прашка", която всеки може да разнася и простира из света на диска.

Тя е искряща, нажежена до бяло и по-твърда от най-коравия диамант и може да среже и най-бронирания, неръждаем просташки плевел на две. Това е Тя.

 

 

Хората си измислят какви ли не поетично-сладникави обяснения, за да оправдаят безсилието, да преборят вътрешните си страхове и комплекси. А толкова е просто да кажеш "Не".

 

 

Има един начин да разбереш кой държи на теб и кой просто се държи за теб - като се пуснеш...

 

 

След поредния обратен завой, се надяваш този път да си излязъл на правия  път...

 

 

Късметът е като яденето - не винаги идва, когато имаш апетит...

 

 

Простите неща не те вадят от равновесие. Само ти помагат да стигнеш до Истината по труден начин. От равновесие те вадят простите хора, които ти пречат да стигнеш до Истината по същия...

 

 

Всичко е позитивно, когато не те оставя на минус...

 

 

Не чакайте нещата да се влошат, за да ги развалите докрай...

 

 

Не знам дали най-доброто предстои или просто си стои отпред...

 

 

Не се затваряйте себе си, че като изгубите ключа става страшно...

 

 

Много хора ще умрат от изтощение, ако спрат да си хранят илюзиите...

 

 

Напразно се опитвате да избягате от късмета си. Така или иначе, той ще ви настигне и... ще ви подмине.

 

 

Най-простото нещо е да усложняваш нещата...

 

 

Напоследък се чувствам като нестинар, чиито въглени са вътре в душата...

 

 

Всяка сутрин, когато целувам детето си преди да тръгна за работа, осъзнавам, че това са най-истинските мигове в моя Живот...

 

 

Всъщност, Любовта е правилно решена кръстословица, попълвана едновременно от двама души...

 

 

Свободата е най-сладкото робство, на което се обричаш сам...

 

 

Търпение му е майката. Въпреки че то често има много бащи...

 

 

Понякога хората се разочароват, когато намерят себе си, защото са очаквали нещо много повече...

 

 

Здраво ми се повдига от политика. Моля, не тълкувайте това като възбуда!

 

 

Никога няма да престана да се удивлявам на способността на хората да си причиняват болка. Съществува сякаш някаква вградена садистична необходимост от това, да нараняваме другите. Затова си мисля, че следващата Нобелова награда за медицина, нека бъде за Човека с главна буква, който успее да открие причината и да я отстрани генетично...

 

 

Хората се страхуват от самотата, но повече се боят, да не останат неразбрани...

 

 

Не обременявам главата си с излишни въпроси, затова тя ражда отговори с лекота...

 

 

"9 мм Любов"

 

Най-страшният калибър е 6+2 + удивителна. Две думи и простичък препинателен знак. Няма бронежилетка, която да не може да пробие от раз. "Обичам" - презареждане, "Те" - патрон в цевта, удивителна - изстрел... Останалото е секундата, в която стига до Теб.

 

Кирето, юли-август 2013, Бургас.

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • аз дори съм си го сложила в "следван", но не съм го засичала скоро...
  • Кирето ми е любимец, но аз рядко разполагам с повече време за четене
  • Една от любимите ми "рубрики", Поздравления!

    Благодаря и на Валя 💐, че го е "изровила"!
  • Хората си измислят какви ли не поетично-сладникави обяснения, за да оправдаят безсилието, да преборят вътрешните си страхове и комплекси. А толкова е просто да кажеш "Не".
  • Ани,
    ще Ти се доверя...
    Поздравче!
  • Мислиш мъдро!
  • Сър Димитри,
    почитания за Теб, Приятелю! Тук съм, реших още да Ви потормозя с моите дивотийки
    Поздрави!

    Пропуснах да благодаря на Рада, за което се извинявам! Раде, добре дошла си и сполай Ти за добрите думи! Заповядай винаги!
  • Кире, от коментите /по-долу/ разбрах, че си ЗабегнаЛ по тангентата!

    С най-голямо удоволствие чета твойте "Простички мисли на един обикновен човек" и "Разковани дъски" и др.

    Пишеш - невероятно Талантливо и си Най-Оригиналния в сайта!!!!!!!!!!
    Не си и помисляй - да забегваш! /Ако е истина?/
  • Роси,
    при всяко падане разбираш кои са Ти приятелите
    добре дошла!

    Жанет,
    тъжен не, по-скоро замислен за здравето на любим човек, който се възстановява след няколко операции. Но аз вярвам в това, че пак ще я видя вкъщи здрава...
    Поздравче!

    Дон Макбъч,
    поздрави ,братле!
    Радвам се, ако съм успял поне мъничко, да донеса хубаво настроение и на Теб!
    Заповядай пак, ще има още...
  • Страшен си! Да не ти прозвучи малко като празна мисъл на един празен човек, но мъдростта ти ми достави такова голямо удоволствие, че все едно съм видял човек на име Кенет Матисън Далглиш в действие Поздрав и от мен... или както обичаме да казваме помежду си - YNWA
  • Звучиш ми малко тъжно, но по добре тъжен и тук, отколкото липсващ
    Знаеш колко те обичам, нали
    А това за целувката, преди работа... мъничкото огромно щастие, което те кара въпреки всичко да продължиш напред
    Благодаря за милите думи!
  • "Има един начин да разбереш кой държи на теб и кой просто се държи за теб - като се пуснеш..."
    Мъдрец си, Кире!

  • Танче, благодаря Ти! Честно казано, върнах се заради Теб и заради Жанет - вслушах се в молбата Ви. Дано най-доброто предстои...

    Лина,
    Ти си моят коректив, винаги си обективна, не се страхувай да ми опъваш ушите. Нося на критика и на всичко.
    Поздравче!

    Рада,
    чест и почитания! Добре дошла си винаги!
  • Най–простото нещо е да усложняваш нещата!Еее,страхотни нещица намерих тук!!!
  • Сърдечни поздрави! Поразходих се из пропуснатото от мен. Благодаря ти!
  • Благодаря ти, Кире! Знаеш за какво...
    А от тези бисерчета тук вече си имам любими!
Предложения
: ??:??