31.05.2022 г., 9:02 ч.

Псевдомъжество 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
630 2 17

 Прекършване на женски криле.

© Венко Василкин Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Вече те следя отдавна. Ще опитам.
  • Благодарности, аз също, заради обеззрение малко чета, тебе ще следя по обичая си.
    Старец съм, новак в сайта, правя дълги паузи, и другите ми са подобни със сертификат на изстраданост.
  • Уважавам творчеството на всеки творец! Много истини има в твоите епиграми! Поздравления!
  • Пак имаше срив в сайта, реших като се събудя да опитам за мигове.
  • Пенсията ми е минимална, няма как да черпя. В Лидъл си купих боза със захар, но пък не е от просо... Сега трябва да пусна афоризче, да гледкам кой що е творил в паузата, да прочета и отвърна на писмо...
  • По някаква причина, за пръв път ми се случва, гугъл отказваше достъп полуден, та след дъжд качулка продължавам. Обаче можеше и да си мълча, щото вие си се познавате. Предпочитам баничка РОГЧЕ под 1 лв.
  • Замълчи, създание рогато. Ти и да искаш с тоя аватар няма откъде да го извадиш.
    Венко, пиша на оня сърцепинтията, не е за теб.
  • Сега схванах, че сайтът предупреждава, че има известие. Стеснителен съм и не се пъхам под прожекторите. Не съм сигурен дали доблестея, но колко му е да си въобразя...
  • Ами тука сърцата са импланти и се раздават на килограм, но ти сложих едно, защото има мъжка доблест в миниатюрата ти.(не, че имам много )
  • Да му мислят британците традициомани, щом премиерът им вече връща имперските мерни единици фунт, фут и т. н. вместо метричните; не съм чужд на космополитизма, но в Бритиш и Юесей не искам да съм тъкмо заради тази динозавърщина. Интересно е как би постъпил откровениец с имплантирано сърце...
  • Квазар, гласуване наричам оценяването, още не съм усвоил жаргона ви, имах предвид обичая си да ровя назад във времето из творчествата, тъй обходих и твоето, дори повече, отколкото е краткото ми пребиваване в сайта. Възхищаваш ме за самочувствието - малцина си го признават, но това е доблест.
  • Квазар, винаги иронията е объркваща, иронията на иронията - още повече. Уважавам другия и мнението му, иначе да си платя за изключване на коментари.
    Жабок, съжалявам за противоречието ми, но светът е мъжки, представи си себе си в хипотетичен женски и колко приятно щеше да ти е, затова приемам констатацията ти, но съчувствам на жените, какво друго да сторват освен лавиращо приспособяване, за еднаква работа им плащат по-малко от мъжете, дотягат им със секстормоз, къщната работа е трудна, опитай, ако не вярваш, детегледането е също трудно, те покриват по 3-4 норми дневно и нощно.
  • Венко, не слушай никого. Прави си общувки, само не си брой годините, защо нарушават удоволствието от общувките. Предлагам ти друга миниатюра:
    Псевдоженственост
    Претърсване на мъжките джобове.
    или
    Прекършване на мъжкото достойнство.
  • Не е бил прав, защото не е професор, т. е. не е изпитвал великите като студенти, ученикът заслужава според градацията между учащи. За мене бе качествено, иначе не бих го пратил. Имам 1 отхвърлено и не тъгувам. Сърце не съм пращал, нямам в гръдокоша си; петица пращам, но рядко и защото другите оценки може да обидят, пък и нямам самочувствие на критик, за което не съм учил.
  • Не позна, не съм блокиращ, за такава хирургия не съм спец, не колекционирам ордени и медали, не следя заради следене от друг по технология танто за танто, новак съм, само от месец, ще съм още 1-2, старец съм, имам си важна работа да си броя годините и да не ги забравям, гласувах за твое или твои, ако не се лъжа, стилът ми е прост като мене, някои произведения и автори ме затрудняват до неразбиране, не се научих да мразя, нито ми се иска, никой не е длъжен да харесва всекиго и всичко, не аватарствам, привърженик съм на жените духовно, не съм очарован от мъжаги и наподобяващи ги, ще умра, без да съм се наситил на общувки с жени душевно.
  • Понеже може би едното мнение е положително и другото отрицателно, без да се сърдите, правя средно аритметично, ще свърши работа и без диференциално-интегрално смятане.
  • Браво, Венко това е в десетката.
Предложения
: ??:??