11.06.2011 г., 15:59 ч.

Психо (продължава) 

  Проза
538 0 0
3 мин за четене

 

Как си? Добре. Защо дойде? Баща ми ме изпраща. Ти съгласен ли си да говорим? Да. Разкажи ми за струните? Той ококори очи. Знаеш ли за струните? Разкажи ми, след това и аз ще ти разкажа. Всичко е струни, които трептят. Различни трептения, различна енергия. Висока, честота, висока плътност, материя. Ниска честота, ниска плътност, енергия. Всичко това е от струните. Те управляват всичко. А теб? Да, и мен, и вас, всичко. А кой дърпа струните? Дърпат се сами, някак. Може да им бъде въздействано съзнателно, ако се настроиш. Ти можеш ли? Обещайте ми, да не казвате на баща ми. Обещавам. Да, мога. Спечелих много пари чрез струните. Как? Настроих ги на вълна материя, богатство, и ги свързах с личната ми честота. След това започнах да залагам на мачове, бокс, тенис, всичко. Почти винаги печелех. Защо спря? Започнах да губя, усетих навреме и спрях. Защо започна да губиш? Струните отказаха да те слушат? Да. Явно още не ги разбирам съвсем. Но продължавам да работя с тях. Баща ти знае ли за това? Не, страх ме е, че ще ме вземе за луд, ако му кажа. Той и сега те взема за луд, извинявай, че съм директен. Разбрах, иначе нямаше да ме прати тук. Но аз съм добре, дори повече от добре. Струните са мания! С тях е възможно всичко, буквално всичко! Те свирят вселенската симфония, създават звезди и планети, от тях произтича всичко. Те са навсякъде, във всичко, от тях произлиза всичко и те го направляват. Раждат всичко, отглеждат го и го направляват. Защо хората ме вземат за луд, ако говоря открито за това? Тези струни, имат ли име или някакъв начин, по който се наричат? Не, те дори не са струни в буквален, даже и в преносен смисъл. Те са източникът на трептение, както и самото трептение. Разбирате ли, те са вся и всьо. Как влизаш във връзка с тях? Има специална техника, с която да се настроиш към струните. Разкажи ми. Първо, трябва да разбереш собствената си честота. Това става, със специално дишане. Когато усетиш вътрешната си вибрация, започваш да я свързваш със вселенската, и поискваш каквото решиш от струните. Ако нагласиш вибрациите правилно, го получаваш. Всичко, каквото поискаш? Да, струните са безразлични към категориите, добро, зло и т.н. Каквото поискаш, това получаваш. При повечето хора става несъзнателно, но аз и моите приятели вече от много време работим по тези неща. И твоите приятели? Колко сте? Десетина души, общо взето. В тайна ли сте? Напротив, открити сме към всеки. Струните нямат лимит, дават всичко на всеки. Но не ни вземат на сериозно. Кимна. Типично. В общи линии, нещата се изясниха. Ти си по-нормален от повечето си връстници, както и от баща си, майка си и повечето хора въобще. Не бива да се притесняваш за това, а виждам, че и не се притесняваш особено. Най-доброто, което можеш да направиш за себе си е, да спреш да говориш пред хората за струните, включително пред баща си. Или говори съвсем малко и без излишно въодушевление, като нещо, което не смяташ за много важно. Това ще ти спести излишно напрежение и проблеми. Ела пак утре, и идвай през няколко дни, за да говорим. Ще кажа на баща ти, че нещата напредват добре, а ти ми обещай, че ще спреш да говориш за струните пред него, както ти казах. Не спирай да ги опознаваш и да „работиш” с тях, както се изрази. Това е само в твоя полза. Бъди внимателен и умерен, но не се отказвай. Но го прави за себе си, остави другите. Не можеш да дадеш нищо на човек, който не го е поискал. Значи ми вярвате? Да, разбира се. Струните, както ти ги наричаш, не са тайна за никого, но хората нямат очи за очевидното. Ти и приятелите ти, как се настройвате към честотите? Искате ли да видите? С удоволствие, ще ми бъде любопитно. Елате с нас някой път, ще бъде страхотно. Окей, кога ще се събирате пак? Утре ще ви кажа, като дойда. Разбрахме се. Ела утре по същото време, аз сега ще успокоя баща ти. Довиждане. Чао.

 

© Нико Ников Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??