8.08.2017 г., 1:45 ч.  

Пътищата към възхода 

  Проза » Други
1372 0 0
1 мин за четене

         Животът е картина, която всеки трябва сам да нарисува. Не е важно дали си художник, не е важно дали можеш да държиш четката по правилния начин, не е важно дори дали си далтонист, важното е да имаш желанието да я започнеш.
         Възход. Давате ли си сметка какво е това? Не е като да преминеш нагоре в нивата на някоя електронна игра, а е нещо съвсем друго.
         Да преминеш с едно ниво напред в най- трудната игра 
– тази на живота. Да се бориш за мечтите си, да си готов на всичко само за да еволюираш морално, психически или физически. Да се изправиш лице в лице с най- големите си страхове и най- жестоките си противници, един от които е вътрешното ти аз. Да кажеш твърдо не на болката, когато вървиш по трънливия път на успеха. Да бягаш, да падаш в калта, но въпреки това да ставаш и да продължаваш напред. Да минаваш като чудовищна машина през всички препятствия, които ще се изправят пред лицето ти, готови да те смачкат и изплюят омаломощен на тепиха на живота за втори рунд.
         ,,Не е важно колко силно удряш, а колко удара можеш да понесеш и да продължиш напред’’. Много добре се досещате чия е тази реч, нали? Да продължиш напред, въпреки всичко! В спорта има една много известна фраза: ,,No pain, no gain’’. В превод означава: ,,Няма болка, няма успех’’. От силата, която ще намериш, за да продължиш, се ражда възходът, до когото стои усъвършенстваното ти аз! Другото е розова приказка!
         Бавно се спуснаха черните завеси на нощта, в която написах това. И сега ще те питам едно: ,,Ти за какво мечтаеш и колко силно го желаеш?’’

© Димитър Драганов Всички права запазени

Какво е възходът за Вас?

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??