20.08.2013 г., 16:34 ч.

Пътник в митологията - 7 част 

  Проза » Повести и романи
599 0 1
1 мин за четене

Вятърът развяваше косите ѝ и това не ѝ харесваше. Преди дори се наслаждаваше на това, но сега дори от това се страхуваше. Мислите ѝ бяха насочени само и единствено към изхода от този свят. За нищо друго не отделяше толкова време. Усещаше бързината, с която се движеха и не ѝ се искаше да бъде на мястото на Хелиос. Той това го преживяваше всеки ден. Прекосяваше света, само за да го озари със слънчева светлина. Поглеждаше от време на време надолу. Летяха над облаците, а земната повърхност едва се виждаше.
  Облаците, бели като сняг, се разпростираха из цялото небе. Лина им се любуваше, докато Макс сладко си подрямваше, а Хелиос беше прекалено зает да управлява колесницата си, за да обърне някакво внимание на заобикалящите ги облаци.
- Никога не съм мислела, че може да има толкова красиви облаци, Хелиос. Това място наистина е специално... - замечтано заговори Лина
- Друго си е, като облаците са под теб, нали? - разсмя се Хелиос
- Дори мога да различа форми на животни в тях. - замисли се Лина...
 - Спираме за почивка, деца! - изкомандори богът Слънце и започна да приземява колесницата към един облак
-  Пристигнахме ли? - измърмори сънено Макс.
- Как ще успееш да приземиш колесница на облак? - уплаши се Лина.
- Много лесно - разсмя се Хелиос - само се дръжте здраво, защото може да се раздрусаме.
  Колесницата успя да се приземи на облака и тримата слязоха от нея. Лина никога не би мислила, че ще стъпи на облак. Не вярваше, че е възможно.
- И какво ще правим тук? - попита Макс.
- Сега ще разбереш - отвърна пренебрежително Хелиос и започна да вика - Нефела, пристигнахме!
  Едно облаче внезапно се раздвижи и се стрелна срещу Хелиос. Точно да го блъсне и се спря. Започна да се издължава и да придобива форма, докато накрая заприлича на женска фигура. Бялата ѝ рокля се спускаше чак до глезените ѝ, но не закриваше кристалните ѝ обувки на токчета. Снежнобелите ѝ коси се разливаха надолу по гърба ѝ и стигаха чак до кръста. Чистите ѝ сини очи се спряха в тези на Лина и топла усмивка се очерта по розовите ѝ устни.
- Деца, това е Нефела, богинята на облаците. - гордо я представи Хелиос - тя може да ни помогне да открием входа към Подземното царство на Хадес...

© Румен Величков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??