15.08.2008 г., 6:41 ч.

Пътуване към Рая 

  Проза » Еротична
2888 0 12

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

8 мин за четене
 

Пътуване към Рая

 

 

Знам как да задоволя един мъж. Просто му даваш цялата власт.

                                                     Саманта

 

Единственото място, където можеш да контролираш мъжа е леглото. Ако непрекъснато им правим свирки, можем да управляваме света.

                                                      Саманта

 

Мъжете може да са измислили огъня, но жените са открили как да си играят с него.

                                                      Кари

 

Може би мъжете са дрога. Понякога те карат да се чувстваш ужасно, но понякога ти помагат да летиш.

                                                       Кари

 

 

 

 

 

 

 

 

Пътувахме към морето. Щяхме да бъдем сами - само аз и той. Беше го планирал още преди два месеца. Запази апартамент в кокетен хотел близо до плажа.
Потеглихме по тъмно, искаше да шофира по хлад. Така се радваше. Хвана ръката ми и я целуна.
- Ще бъдем съвсем сами цяла седмица! Тъкмо ще се отпуснеш, че все нещо те притеснява. Ту да не ни чуе някой, ту да не влезе някой, толкова си притеснителна.
- Такава съм.
- Може да направим и нещо по-така...
- Стига де!
- А, значи аз мога да те обсипвам с целувки навсякъде, а ти...
- Не ме карай нищо да правя насила. Познаваме се отскоро, трябва да се отпусна, сама да реша, че съм готова...Абе на вас мъжете само щуротии са ви в главите!
- Щуротии, ама ви е гот, нали?!
Ядосах се и замълчах.
- Стига де, защо се нацупи сега.
- Не съм.
- Не искам да се караме, искам да си изкараме готино.
- И аз.
- Искаш ли да спрем някъде и да си вземем кафе?
- Рано ми е за кафе.
Пътувахме в мълчание. Звучеше хубава музика. Той запали цигара и шумно издиша дима. Ах, колко е готин! Прииска ми се да му се метна на врата и да впия устните си в неговите. Но вместо това си мушнах ръката в панталонките му.
- Какво правиш?!
- Радвам ти се!
- Да отбия ли някъде?
- Не, карай.
Все ми повтаряше да се отпусна, но аз не мога. Трудно свиквам, срамувам се. Но сега беше тъмно, пътувахме сами към морето и...реших да го изненадам. Наведох се и разкопчах ципа на панталоните му. Той се усмихна и ме погледна учудено.
- Какво правиш?!
- Нали това искаше, е сега и аз го искам.
- Да спра ли?
- Не карай, действа ми възбуждащо.
- Все пак ще намаля.
Не след дълго отби колата от пътя, защото...защото беше страхотно и на двамата.
- Тук някъде имаше салфетки. Ти да не би да го...Е, пълна си с изненади!


Вече имах малко загар. Излизах от банята и се оглеждах в огромното огледало, когато той влезе при мен.
- Направо не ми се излиза никъде, искам да си останем сами и да ти се радвам.
- Да ти призная и на мен не ми се излиза, всеки обед и всяка вечер сме по заведения...Хайде тази вечер да не излизаме.
- Отивам да напазарувам нещо за хапване и пийване и ще си направим вечеря на балкона, много е красива гледката от там, искаш ли?
- Супер, браво, че и на теб не ти се излиза.

Седяхме на балкона и се наслаждавахме на приятната вечер. Бяхме загасили осветлението и се радвахме на премигващите, рекламни светлини на хотела отсреща. Беше толкова романтично и магнетично всичко наоколо. Почти вълшебно. Море... какво прави с нас, но аз просто полудях. Точно както си пиехме питиетата и си говорехме, на мен пак ми се прииска да се мушна между краката му. Срамежлива съм била. Толкова възбуждащо ми подейства мисълта, че сме на балкона и някой все пак в полумрака може и да ни види. Той се беше загледал в хората, които се разхождаха по нашата улица и когато коленичих в краката му, потръпна, а после се усмихна.
- Как хубаво ти действа морето! Вече си мислех, че никога няма да те накарам да го направиш, а ти ме изненадваш много приятно.
Наведе се и ме целуна по косата.
- Невероятна си!!! Дали пак ще ме изненадаш както миналия път?
- Да, защо мислиш, че аз избирах тези дни менюто?! Леки храни, без пикантни сосове и тежки манджи, предимно зеленчуци и плодове, а?! Имала съм нещо наум, скъпи, много е важно, какво ядеш. Банани, ягоди, сметана е сто пъти по-добре от шкембе чорба, преди такава нощ.

- Много си запозната.

- Ами любознателна съм и чета.
- Личи си. А искаш ли малко по-екстравагантен секс?
- Нека те довърша и да видим дали ще имаш сили да ми говориш още за секс.

Седяхме уморени на балкона и мълчахме.
- Запали ми една цигара.
- Веднага. Искаш ли още питие?
- Да, благодаря.
Една двойка мина по улицата и погледна нагоре към нас. Избухнахме в луд смях.
- Дали някой ни е видял?!
- Ужасна си.
- Преди малко ми говореше друго.
- Сладка си! Повярвай ми, много ми е хубаво с теб. Сега остава да те навия на още едно нещо и направо...
- На теб само мръсотии са ти в главата. Мислех, че поне сега няма да повдигаш темата. Това, мъжете сте... С тия порноканали направо...
- Какво лошо има да си поискам, пък ако дадеш - добре, ако откажеш, пак добре.
- А, вие сте длъжни да си поискате, нали?
- Ами, ако и на теб ти хареса? Правила ли си го преди?
- Кое, о не! Ама ти какво си мислиш, че това, което дават по порнофилмите е едно към едно истина. Стига бе!

- Нали знаеш, че табуто днес е нормата утре. Трябва да бъдем сексуални експериментатори. Не трябва да се страхуваме да си поискаме, защото така ще ни помислят за перверзни. Екстравагантният секс, ако така наречем аналния секс, е за да направи нощите ни по-горещи. Всъщност дори е оригинална форма за контролиране на раждаемостта. При арабските народи се практикува преди брака, за да запазят девствеността. Прецени си сама. Можеш да откажеш, а можем да изпитаме ново усещане.

- Ще си помисля. Знаеш ли какво четох наскоро? Това, което дават по порнофилмите... не ми се говори! Преди такъв секс, банята е задължителна. Трябва да се използва презерватив. Наложително е, който се маха преди да се продължи играта на други места. Защото... бактериите и от най-чистия анус могат да предизвикат ужасяващи вагинални инфекции. Имам и приятелка акушер-гинеколог. Няма да ти казвам какви страхотии ми е разказвала. Няма да те питам защо вие мъжете си фантазирате за анален секс, защото попрочетох, че усещането било по-така, защото е по-тясно. Пак от тази статия разбрах, че при този вид секс при вас предизвиква натиск върху простатата - нещо, което било страхотно. Също така разбрах, че езикът, пръстите, изкуствените членове и аналните топчета могат да ни подлудят и двата пола, защото карат мускулите, които се съкращават при оргазъм да се съпротивляват срещу нещо друго.

- Значи си подготвена?!

- Да, просто го очаквах, но...

- Трябва да те изчакам сама да решиш кога си готова.

- Не, просто трябва да си купим лубриканти, защото ще ми е за първи път, а съм чела, че съдържат обезболяващи съставки. Нали разбираш?

- Значи трябва да минем през някой сексшоп?

- Обещай преди това, ако много ме боли да спреш!

- Никога няма да ти причиня болка, та аз те...

- ... обичам, заради екстравагантния секс, така ли е?

- Не, защото си готова да експериментираш. Защото правиш всичко възможно да ми угодиш. Защото си готина, готин човек си!

- Хем умна, хем красива, а?!

- Просто да не повярваш.

- Сега ще те попитам нещо. Нали си чувал, че светът е на разположение на всяка жена, която владее техниките за изключително задоволяване на мъжа. Не се ли страхуваш, че аз... ще ти се кача на главата?! А и още нещо. Ако аз с пръстче или с вибратора реша да проникна в теб, нали знаеш, че това изживяване не прави от мъжа хомосексуалист? Питам, за да знам докъде мога да експериментирам.

- Е, и аз съм чел нещо по въпроса.

- Тогава съм изцяло твоя, каквито и фантазии да имаш. Не бих го направила с който и да е.

- Знам и затова те харесвам. Аз пари за елитни проститутки имам, но не това ми трябва. Искам теб, такава, каквато си!

- Е и аз те харесвам, затова се порових и попрочетох. Иначе щеше да ме хванеш неподготвена. В теб всичко ми харесва и лицето и кожата и... Ума, разбира се.

- Ах, каква си ми хитруша, а аз какво си помислих!

- Перверзник такъв, пусни ме!

- Няма!

- Добре, надявах се така да ми отговориш.

- А дали да не попрочетем нещо по въпроса как се правят бебета?!

- Опа, най-после класика! Какво?! Бебета?! Аз и ти?!

- Да, странно ли ти звучи?!

- Не го очаквах...

- Реших, стига съм търсил идеалната жена, защото така или иначе...

- Няма да я намериш?

- Тя стои пред мен и ако си чела нещо по въпроса за зачеването на бебета, искаш ли да започнем опитите още сега?

- И спираме с експериментите

- Ти полудя ли?! Ние тепърва започваме.

- Знаех си, че така ще кажеш.

- О, значи съм предсказуем, вече съм ти скучен?!

- Не. С теб ми е толкова хубаво и интересно и забавно. И така ми се искаше по-дълго да продължи.

- А аз ти направих предложение и развалих всичко?

- И то точно, когато разисквахме откачени предложения за секс.

- Мисля, че беше най-точното ми попадение.

- Защото само сексът ни отвежда приживе в Рая, където мисля с теб да си остана до края на живота.

- А и после, ако не ми позволиш да ти изневеря.

- О, с мен те очакват много креватни подвизи. Ако имаш сили след това, изневерявай. Но внимавай аз да не ти изневеря! При мен търсенето на идеалния мъж продължава. Така че, ако искаш да ме задържиш, ще трябва доста да се постараеш.

- Тогава да действаме!

 

 

Начинът да срещна идеалния мъж е като го родя.

                                                            Миранда


© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ех, Кире!!! Запомни: От мен очаквай и най-неочакваното, иначе няма да съм аз! Започна ли да знам какво ще правя утре и на мен ще ми стане скучно. Така че...
  • светле уникална си не го очаквах от теб , но ми хареса.
  • Не си ме питал, скъпи ми Ангар. На тебе лично всичко ще разкажа, с подробностите ако искаш даже!!!
  • Започна дръзко, а пък се отказа! "Болеше ли?" - най-важното - не кАза! Учителко наша!
    "Противно ми е всяко извращение! То бива израз или на презрение, или за болка - като отмъщение!" - това пък аз съм чел, тук нямам лично мнение!
  • Най-гадното е, че после го даваме на друга, която...Маги да не продължавам, че снаха ми понякога ме чете. Ей, ако четеш да ми цениш идеалното дете!
  • ти си невероятна...
    и си е истина...срещаме идеалния мъж след като го родим...
    прегръщам те с много обич, мила Светлана...пак ме усмихна...
  • Аз съм много умна и помня всяка серия, питайте, ако не вярвате!!!
    "Госпожо, може ли да свалите вашите белезници, за да му сложим нашите?" ФБР агент към Саманта
    Добре де, COSMOPOLITAN броя от м.юни. Не трябваше да се издавам, ама нали съм добра.
  • Ех, морето...
    Морето си е море.
    Образователна си, Светле.

    Поздрав и усмивка.

  • Чудя се, помниш ли всичко цитирано, или си го открила някъде? Казваййй.
  • Креми, ето за да не се караме! "Защо има толкова много страхотни неомъжени жени...и няма страхотни неженени мъже?! Кари
    "Не се очаква да е забавно. Това е сватба." Кари
    "Не, не е болен. Не е гладен, не му растат и зъбите, просто иска да реве. Правя всичко, което мога, но не успявам да го задоволя. Ако той беше на 35, това е моментът , в който щяхме да скъсаме."
    Миранда
  • Е, Иванова, взе ми цитата, ни тЪ е срам!
    Светланчик, теб си те обичам, нЪл знайш? Обичам да те чета!
    Филма, сме го гледали, няколко пъти вече.
  • Много сладко, нали?! Иванова, благодаря ви!!! И ако не сте гледала игралния филм, да го гледате задължително, уникален е!!!
Предложения
: ??:??