26.11.2008 г., 19:36 ч.

Разбрах 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
957 0 4
 

                        

Хубаво ни беше на двамата. В лоши моменти се преборвахме с трудностите.

Знаех, че ще дойде денят, когато нашата приказка ще свърши.

Но дойде денят, в който ти срещна момчето с лъскавата кола и многото пари.

Тогава разбрах, че любовта е сълзи и болка.

Усетих самотата и разбрах, че любовта е лъжа, измама.

Любов... която се купува с пари.

© Разбито Сърце Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Съвсем си е право момчето и аз се радвам,че е разбрал от рано как стоят нещата за да може да вземе мерки навреме..И човека сигурно има в предвид красивите момичета,при останалите не е важно дали обръщат внимание на колите и парите.
  • Не се впрягай толкова,разбрал си нещата от живота,но ще разбереш,че има и любов...която не се купува с пари...има я
  • Да, но аз не мисля така. Живея в град с 10 хиляди жители. Всеки ден виждам момичета, които са при красивите (външно) момчета. Тези които всеки ден си "слагат" маските и се преставят за други. Това ли ми е малкото на годините. Че на 14 години разбрах какво ще ми се случи в последствие? Че няма да бъда оценен заради самия себе си, а заради глупавите пари, които идват и си утиват. Е благодаря че ме оценихте по-годините, явно не се различавате по хората от моя град.
    Но не съм слагал аз заглавието.
  • Да, съгласна съм напълно с Ина!
Предложения
: ??:??