30.08.2017 г., 8:56 ч.

Разговори с огледалото... 

  Проза » Разкази
522 2 7
4 мин за четене

Разговори с огледалото...

 

Знаеш ли, че сънят отдавна ме е напуснал? Напоследък дори избягвам да заспивам, защото кошмарите ми обикновено се сбъдват, а аз не сънувам друго... Превърнах се едно творческо зомби, което не плаши никой а просто се отдало на влюбените си терзания. - Никой не ти е виновен, че си се влюбил нещастнико! Ти да не мислиш, че е задължително някой да ти отговаря на любовните трепети? И като цяло си го избий от главата! Не става така. За да се получат нещата с поетичната ти химия няма да стане. И без друго си разтуптял хиляди женски сърца! Е, някоя да ти е дошла на вратата само по къса лилава нощничка без бельо и с надигнати вежди, които да те подканват към креватни страсти? Слез на тая земя.. Тя е на земята човече, не в облаците, където си ти!.. Огледалото ми се караше и ме посочваше с пръст, явно ставаше дума за мен, тъй като в хола ми бях само аз. Уж. - А бе, ти за кой се мислиш, че ми даваш съвети и мнения по сърдечните ми въпроси? И даваш ли си сметка, че мога да те счупя от бой, а? Ще станеш на парченца и стъклен прах! Аз така мога и така я обичам! Ще и пиша и ще ме чете. Може пък така да не е докосвана. То всеки може с ръце.. - Е, на теб не ти ли се иска и с ръце? Не ти ли се иска да усещаш дъха и, аромата и, топлината на устните, влагата между бедрата и, биещото и като лудо, сърце?
Ти изобщо осъзнаваш ли, че и тя може да иска същото?.. - Вероятно е така, ама как да разбера? Пази се, усещам я. А тя мен още не..
Сигурно трябва да съм по смел, ама пък не искам да я притискам в петият ъгъл. Ще ми се да е благоразположена. - Знаеш ли, ти си пълен лузър! Докато чакаш, знаеш ли колко такива като теб има дето искат същото, и не се знае дали не са по-добри поети или пък изглеждат като модели от списания?.. Настъпвай я. Нежно, но я настъпвай. Да усеща присъствието ти. Да се чувства желана, искана! На Жените това им харесва. Не се примирявай, но не бъди обсебващо луд по нея!.. Накараш ли я да те поиска, тя е! Една Жена иска ли мъж, казвал съм ти.. няма сила дето да я спре! Те не са като нас, друже. Ние сме "лабави" както казваше дядо ни. Все мислим, все анализираме, все с плахи стъпчици. Като на прохождащо детенеце. Не става така. Може да не си най-хубавия, най-заможния. Не е нужно.
На мъжете не им трябва великолепност. Душа да имаш чиста трябва. Силно да искаш. Силно да обичаш. В очите ти огън да има. По тялото ти тръпките през ризата да се виждат! Жив пожар да си! Жените ги виждат тия работи. По-чувствени са. Нежността им е привидна. Силни са като богини, и толкова красиви също! Бурите даже ги е страх от тях. Такива са. Стихии.. - Та, аз значи в стихия съм се влюбил! Че как се целува вятъра? Как се докосва? - Забавен тип си ти. Не си лош. Даже си прекалено добър, та.. вятъра не го пипаш, а той теб. И не можеш да го целунеш. Само дъха от устните и, и когато си премята косите, само тоя вятър можеш да усещаш.. Другото е "вятър работа". И да знаеш, бурята сама утихва. От теб зависи кога ще те отвее или ще танцуваш с нея. - Ех, ама ще взема аз една нова рамка да ти сложа, и да те позабърша малко. Добре, че си ти! Верен другар ще дойдеш!.. - Ти мен ме остави, ами я хвани за ръка и я заведи на някое спокойно място та да се слушате докато си говорите с целуващи очи. И.. пиши и. Харесва и. Пипаш я по душата, а там не всеки може, братко. После ще пипаш където искаш, и то защото и тя ще иска. Даже тъй ще иска, че ще се чудиш как ще смогваш. Жените, приятелю са магьосници. Само гледай да не се загубиш съвсем, че нямаш намиране после! Ама не го мисли, тя голямата, истинската любов е такава. Понякога е хубаво и да се губиш в нея, защото ако си обичан, тя ще те намери, за да те прегръща в дни и нощи.. По какво се познава дали е истинска? Погледни пак в мен. После погледни в очите и. Там е всичко!.. И вземи се избръсни, че не се знае кога ще ти звънне на вратата.. Те така правят понякога.. Жени. Можеш ли ги разбра? Не. Не се и опитвай. Само я обичай! Всякак и го показвай. Ако е твоята Жена, това ще и стигне! Айде, пък се оглеждай в мен, докато не си я видял още. Винаги ще има какво да ти кажа..

 

Из "Шизолози"
Danny Diester
26.07.2017

© Данаил Антонов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ех, благодаря много! Не умея да пиша проза, но пък ми харесва
  • Дани, вълшебно е!
  • Тук мълча, душата ми говори вместо мен. Харесах!!!

  • Добър съветник си намерил, Дани! А това, което е твое, стократно, само ще те намери!
  • Добър съветник си намерил...А сега последвай чувствата си!
  • Трудно е за всеки това с душата, факт!.. Благодаря
  • "На мъжете не им трябва великолепност. Душа да имаш чиста трябва."
    Това с душата-трудна работа..иначе много ми хареса
Предложения
: ??:??