23.10.2012 г., 10:49 ч.

Разковани дъски - 15 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1631 0 14
5 мин за четене

Ако е възможно, някой да поръси Просветното министерство с проСВЕТЕНА вода...

 

 

Вместо да разлаем кучетата, не е ли по-добре да ги разкатаем!

 

 

Искам някой да ми подари банкова сметка тип PINокио. Колкото повече лъжа за наличните пари в нея, толкова тяхното количество да нараства.

 

 

Хубаво е, че има Ден на отворените врати в музеите, театрите. Бих желал да има такъв и в поне една банка. Малко ме притеснява подобен ден в зоопарка - да не се юрнат животните да бягат, че ще настане голяма бъркотия.
В този ред на мисли, дано на някого не му хрумне да прави ден на отворените врати и в... затвора!

 

 

Остър език от люта чушка не се бои и таралеж от шамари също!

 

 

На вниманието на гражданките, които искат да паркират в душата ми: в нея няма синя зона!

 

 

Руският отговор на Братя Грим - Братя Крим.

 

 

Моля, някой да наметне голата Истина с нещо, че ми се изкриви врата да я зяпам!

 

 

Маймуната,  уловена с трици, е по-ценна от лисицата, убита с пушка.

 

 

Планирането на месечен семеен бюджет си е истинска йога за ума.

 

 

Интересно - никой не плаче на рамото на палача...

 

 

България на три морета! От Любов!

 

 

Ако някоя добра вълшебница от приказките превърне някой наш министър в Пинокио, ще имаме най-голямата фабрика за точилки в Света.

 

 

И ний сме (обла)дали нещо на Света!
Бай Ганьо TODAY

 

 

Математически погледнато, нацията е разделена от една дробна черта...

 

 

Една държава престане ли да пише история, неминуемо ще стигне до мига, в който ще започне да печата позиви...

 

 

Няма ли кой да сложи данък 10 % върху онова, което Съдбата ни връща с лихвите?

 

 

Изтеглете (от) своята (дебитна) карта на Късмета!

 

 

Докато се обърнеш и вече си се извъртял...

 

 

Представител на платежния пол...

 

 

Човек плаче най-силно не когато бели, а когато сгази лука...

 

 

От сладък Живот диабет не се хваща.

 

 

Времето лИкува.

 

 

Новата дисциплина в полицейските училища: "Опит за задържане на... внимание".

 

 

Всички училища и университети ни учат как да се вземем в ръце, но никой от тях не ни казва какво да правим, когато това се случи.

 

 

Тунгуският метеорит е живо доказателство за това какво ще се случи, ако български политик скочи от "ръба на Космоса"...

 

 

Моята версия на "Как се каляваше стомната": веднъж стомна за вода, втори път стомна за вода, на третия път... отивам за вода с туба.

 

 

Уважавам всяка гледна точка, стига тя да не се трансформира в многоточие...

 

 

Всеки ден се събуждам с една мисъл, която ми се върти в главата, но се върти твърде бързо и не успявам да я прочета...

 

 

На въпроса на полицая: ”Гражданино, защо карахте толкова бързо?!”, успях да отговоря, едва след като приземих колата...

 

 

Впуснах се отчаяно да търся своите корени, но някой беше извадил морковите преди мен...

 

 

На спешния телефон беше получен сигнал за ВЗАИМОпомощ...

 

 

Никога не гледам на карти без ПИН код...

 

 

Ръководство за масажисти: Винаги опипвайте почвата! С ръце.

 

 

Алкохолът ражда миражи, които на сутринта се превръщат в чудовища.

 

 

Мисля, че ако улуча четири милиона от тотото, това ще обезмисли доста от досегашните ми мечти.

 

 

Новото забавление на службата за борба с градушките - да стрелят по паднали ангели.

 

 

Ако Любовта е сляпа, то къртиците в това отношение са облагодетелствани!

 

 

Най-важното нещо в шаха не е нито една от фигурите, а... дъската.

 

 

Смяташ ли, че на чука му дреме дали пирона го боли глава...

 

 

Ако една стогодишна жена тръгне да си слага грим, това не се ли нарича реставрация?

 

 

Всеки път, когато не гледаш турски сериал, спестяваш нерви и боеприпаси...

 

 

Интересно ми е, какъв цвят ще придобие Червената шапчица, ако позеленее от яд?

 

 

"Имам чувството, че всеки момент нещо в мен ще се счупи!" - рече празната бутилка, изхвърлена през прозореца...

 

 

Не търси черешката на тортата, качен горе на черешата!

 

 

Надеждата крепи Човека, докато той намери нещо друго, за което да се хване.

 

 

Не мога да разбера, защо вместо ангел, Бог винаги ми изпраща патици.

 

 

Защо никой от днешните мъже не смее да си купи (Крали) маркови дрехи?

 

 

Българската версия на приказката - подходяща е за политици:
"Новите дрехи на (кару)ЦАРЯ.

 

 

Осъвременена поговорка:
Каквото поискало, с такова се облажило!

 

 

Приемам всичко за чиста монета. Това прави ли ме нумизмат?

 

 

Ако си решил да убиеш малко време, бъди мъж - не го прави с халосни патрони!

 

 

Българският политик прилича на нивелир. Щом се изправи, и мехурчето с въздух се качва в главата му...

 

 

Никой не се усети, че Духът, който пуснахме от бутилката, всъщност беше Духът на Времето...

 

 

"В момента абонатът разговаря. Със себе си. Моля, обадете се по-късно" Дебил Тел.

 

 

Когато видиш някой да се смее сам, бъди сигурен - той не е сам!

 

 

Кирето, 23.10.2012 г. , Бургас

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • Поздрави Сеси! Смеещият се никога не е сам и никога не скучае!

    Безжичен,
    да Ти кажа братче, обичам Родината си, но не и държавата! Но ако имаш идея, как да разнесем славата й като най-смеещата се, нека накараме чуждоземците да се търкалят от смях като магарета, пазещи се от досадните летни мухи!

    Милане,
    Респект! Стараем се да не прехвърляме границите на обикновената човешка радост и да я заменяме със тщестлавие! Поздрави!
  • Умен, креативен, забавен и не се взема на сериозно - абе, момче, още ли си в територията България?
  • !
  • Посмях се с кеф, при това не сама!
  • Много зер, като за йоги! Те нали обичат да им боцка, та затуй дедо попе!
    Ама като му е харно на чиляк на душицата, ичкията влазя като шарлан!
    Жив и здрав да си до Амина!)))))
  • Много пирони по тез дъски бе, Кире!
    Поздрави ут семинарията!
    Амин!
  • Не съм великан сестро, аз съм простичко момче от селУ, дето е прочело едно букварче с картинкии и е решило да хване писалката и да списува драсканици колкото да си изкара боя
    Поздрави, Денсиа и пак се отбивай в скромното ми дюкянче!
  • Великан си, муханинджа! Респект! )
  • Поздрави,Лина!
    Дъската е опора на всичкото. Рахлхопа ли се,трябва да се вземат спешни мерки!

    Роси,
    като се замисля,през по-голямата част от живота си, все плащаме, или се разплащаме кармично за нещо. Мисля си в тази връзка: Дали Творецът не е скрит финансист?

    Таня,
    не е срамно Чвек да се смее сам, стига да има над какво. Когато нямам над какво да се смея, обикновено се смея на себе си.

    Илко,
    сполай Ти за приятелското рамо! Обещавам да почерпя при първа възможност!

    Милане,
    сутрин наистина се стряскам, когато се видя в огледалото. Знаеш ли колко огледала съм потрошил с поглед. Има случаи, в които щтракам с пръсти исе опитвам да се сетя кой е тоя дето стои срещу мен и едва след второто кафе, ми идва прозрение.

    Бъдете здрави всички и заредени с добро настроение, Приятели!
  • Най-важното нещо в шаха не е нито една от фигурите, а... дъската.
    Събирам разпилените по дъските усмивки Пожелавам си да ги има! Благодаря!
  • "Представител на платежния пол..."
    Ама много точно! Браво, Кире!
  • Уникален си!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Смехът е най-сладката лудост, която ме поддържа жив!
    Поздрави Жане!
  • Поздрав от една несамотница особено когато е тук
Предложения
: ??:??