5.02.2013 г., 23:23 ч.

Разковани дъски 23 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1156 0 10
5 мин за четене

България на три морета! От любов!

 

 

За да откачиш наистина, трябва да си пуснат на свобода в обществото...

 

 

България - страната на изпосталяващото слънце. (предложение за текст към рекламна брошура)

 

 

Човешката глупост е впечатляващо ефективна срещу всяка добра и прогресивна идея, когато властта не функционира...

 

 

Не се карайте за глупости, по-добре се сбийте за нещо смислено!

 

 

Дадоха ми последен шанс да си изкупя греховете, но не ми стигнаха парите.

 

 

Усещането ми за мярка леко се разводнява от използването на различни метрични системи.

 

 

С една ръка ми е трудно да броя пари в банката. Автоматът в другата ми пречи...

 

 

Първите фалшиви банкноти са се появили, когато жените са започнали да искат от мъжа все повече...

 

 

Когато много маймуни се струпат на един клон и той не само, че не се чупи, но и не помръдва, това не е феномен, а министерство.

 

 

Спрях да вярвам в Дядо Коледа, откакто видях, че върху подаръците има етикети...

 

 

Когато главата е по-твърда от стената, това се нарича карате. Когато е обратното - безизходица.

 

 

Лесен начин да превърнеш жена си в мазохистка - накарай я да опитва всички манджи, които готви на другите...

 

 

Единственото нещо, което свърши като хората, бе, че го направи навън...

 

 

Пияната версия на филма: "Столичная"в повече".

 

 

Рано или късно нещата залязват. Чудно, защо при другите не е така?

 

 

Осъденият каза на примката:
- Отпусни се, де, какво си се стегнала!

 

 

Понеже съпругата отказваше да види неща, които се забелязваха и с просто око, съпругът се погрижи тя да има вече набито око.

 

 

Обръщение на бургаски Али Баба(ит) към пещерата:
- Ей, Сезам, я не ми се отваряй, бе!

 

 

Избодоха му очите, а изписването на вежди оставиха на иконописците...

 

 

В България нещата не вървят на добре. Хората едвам свързват двата края... на въжето.

 

 

Когато ме налегнат тежки мисли, галено ги наричам "фидософки"...

 

 

Галерия за модерно изкуство - на стените ù няма да окачват картини, а статуси... 

 

 

Интересно ми е какво се случва, когато отношенията между двама тъпаци се изострят?...

 

 

Качулка може да дойде и по сигнал, не само подир дъжд...

 

 

В боксов мач между две калинки е трудно за съдията да прецени коя от тях печели по точки...

 

 

Глупакът винаги разглежда нещата от тъп ъгъл. Вярно, такъв ъгъл увеличава кръгозора, но разваля концентрацията.

 

 

Ако не потръгне, това не значи, че няма да допълзи.

 

 

Ловджийската версия: (брене)кетъринг.

 

 

Истинската демокрация ще настъпи, когато парите станат безсилни...

 

 

Напоследък се наблюдава повишено търсене на пушЕЧно месо в България,

както и известно разминаване между куршуми и дела...

 

 

Държавата ме принуждава да правя глупости - започнах редовно да ходя на работа...

 

 

Установих, че да съм глупав не е чак толкова лошо. Все пак в празната глава винаги има какво да добавяш...

 

 

Правителството обеща огромен технологичен скок на страната. Според мен, това трябва да се разглежда просто като една твърде опасна каскада...

 

 

Пожелавам на всички литераторки всичко, което им се случва днес, да е с пълен член!

 

 

Всеки път, когато гледам новините от страната, плащам скъпо за това, че преди да го направя, съм бил щастлив...

 

 

Не съм сигурен кой е открил Америка, защото в България преобладаващото население са вождове, останалите сме индианци...

 

 

Следовател-лунатик - броди нощем по покрива да разпитва комините...

 

 

Успокоявам се, когато някой ми каже, че имам да изям още много хляб. Поне няма да остана гладен.

 

 

Не е страшна сумата, за която си продал душата си, а купувачът...

 

 

Човек осъзнава колко заблуден е бил, едва когато мъглата в главата му се разсее...

 

 

Какви езици харесвам? Телешки в масло...

 

 

Съвременна версия - "братя С грим"

 

 

В сивата икономика черното е сигнално-ярък цвят.

 

 

Мисля да се наям, но като гледам - мога да ям и без да мисля.

 

 

Сънувах кошмар: как се събуждам всяка сутрин и е все понеделник...

 

 

Непрекъснато ме навиват да спра да се размотавам...

 

 

Как да се взема в ръце, като не знам от коя страна да се хвана.

 

 

Каквито сме каръци, ще ни са падне някой калпав астероид, дето ще се вслуша в приятели, които му казват:
- Я слез на Земята!

 

 

Реших: В годината на змията няма да нося никакъв талисман, освен тояга!

 

 

Змията е като жената - по-малката е по-отровна.

 

 

Българската версия на щафетата 4 х 4 - състезателите си подават бутилка с ракия. Последният пост не финишира, а допълзява.

 

 

При изборите през 2045 беше отчетена висока избирателна (радио)активност.

 

 

Всеки свален килограм след празниците е истински триумф на разума над лакомията.

 

 

Любимият зимен спорт на управляващите - пързалянето на народа.

 

 

Няма как да заемем по-добра международна позиция, когато сме заели твърде неудобна и срамна поза...

 

 

Български футболен отбор ще спечели Шампионската Лига, ако в нея останат да играят само български отбори...

 

 

Щастлив съм, защото (още не съм) се (из)родил в България!

 

 

Със себе си - на война, като на война...

 

 

Филм, който никога няма да бъде заснет в български МОЛ - "Да обЛичаш на инат"

 

 

Кирето, 26.01 - 05.02.2013 г., Бургас

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Получава се нещо като дебат между политици в националния ефир
  • Интересно ми е какво се случва, когато отношенията между двама тъпаци се изострят?...

    Получава се един омагьосан кръг.
  • "Всеки път, когато гледам новините от страната, плащам скъпо за това, че преди да го направя, съм бил щастлив..."
    !!!
  • Ау, за кошмара ти съчувствам искрено
    На въпроса какво се случва, когато отношенията между двама тъпаци се изострят, ми... много просто - тъпоъгълник
    Обаче за фалшивите пари си е направо фърхЪ
    Ех, Кире... чакам още да ги събереш на едно място тия твои пирони, ъъъ дъски де но ще ги дочакам, знам, нали
  • Много ми харесаха!
  • Вики,
    малко дивотийка към кафето, помага човек да се отпусне и да поспи спокойно на работното място

    Дани,
    какво да Ти кажа сестро - вдигнал съм ръце от това дюшеме
  • Много са ти "разтропани" дъските
    Езиково жонгльорство !
  • Благодаря за дозата смях рано сутрин!
  • Хиленето укрепва мускулатурата на лицето и изпъва бръчките
    Няма ли смях - този народ го пиши бегал Поздравче, Мартина!
  • Смях през сълзи! Поздрави, Кире!
Предложения
: ??:??