9.02.2013 г., 14:49 ч.

Разковани дъски 24 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1302 0 11
6 мин за четене

Да (пре)живее България!

 

 

Едва на третата година от брака разбрах, че съм женен за една и съща жена.

 

 

Приятелството е като делва с жълтици, но с малък отвор. Ако бръкнеш вътре и заграбиш повече, вместо да вземеш колкото са Ти нужни, няма да можеш да си извадиш ръката.

 

 

Всичко свършва добре, когато всичко е изпито, а изпитото не пречи на настроението и не вреди никому.

 

 

Проблемът на нашите управници е, че не могат да свържат двата Рая...

 

 

България е такова място, където могат да Ви повдигнат обвинение за разпространение на порнография затова, че показвате Голата Истина наляво и надясно.

 

 

Дори и да не си в час, училището на Живота винаги Ти дава поне още един шанс...

 

 

Внимавайте! Когато пращате някого да върви по дяволите, всъщност го насочвате право към Парламента!

 

 

Всички големи кражби започват с оправданието: "Трябваха ми МАЛКО пари"...

 

 

Де да можеше депутатите да бяха като листата на дърветата - като пожълтеят, да падат...

 

 

Не разбирам наглостта на нашите политици, които в съчетанието "Животът в България", така и не проумяват,че първата дума е несъвместима с останалите...

 

 

Стигам до извода, че е необходимо систематично да се извършва (психиатричен) преглед на печата.

 

 

Има порядъчни, има и безпорядъчни хора...

 

 

Хубавото е, че след Третата Световна война Животът ще започне отначало. След няколко милиона години...

 

 

Имам чувството, че на много хора, като им падне пердето, ги удря и релсата по главата...

 

 

Единственото, което не оставя следи и отпечатъци, е подлостта. Но пък прогаря всичко там, откъдето мине...

 

 

Липсва ни едно Министерство на Екзотиката, Риска, Авантюрата и

Късмета /МЕРАК /.

 

 

До гуша сме в калта, а Правителството ни убеждава,че това е лечебна процедура...

 

 

Планината от проблеми има два ската. Единият е със съвсем лек наклон - вървиш по него и си свиркаш, докато стигнеш до ръба на пропаст и когато погледнеш надолу, разбираш колко всъщност е висока тя...

 

 

Иска ми се, да водя стогодишна война със себе си.

 

 

Kокошките от входа винаги ми снасят ценна информация.

 

 

В някои случаи един ред казва повече, отколкото цял пълнител.

 

 

Понякога нещата, които са примесени с тъга, са всъщност обезсолено Щастие...

 

 

Опазиш ли Ума си жив, онова, което остава след Теб, няма никога да погине...

 

 

Всичко, което един празен Човек може да Ти даде от сърце, е поне тишина...

 

 

Всеки ден, в който съвсем ясно и бистро виждам нещата, разбирам колко е мътно всичко...

 

 

Няколко милиона могат да разтопят и най-закоравялото женско сърце.

 

 

Бъдете снизходителни към себе си. Все пак сте си близки.

 

 

"Печеля много, пия малко". Дали не беше обратното?

 

 

На въпрос: "Какво положение искаш да заемаш в обществото?", Кънчо твърдо отговорил: - ИЗПРАВЕНО!

 

 

Една птичка пролет не прави, но само Костинбродският славей е достатъчен, за да Ти съсипе и четирите сезона.

 

 

Откакто измислиха банкомата, в ръцете на Жената се появи още един уред за мъчения над Мъжа...

 

 

Пълният член в началото на изречението, разваля дисциплината сред съществителните от женски род.

 

 

На светофарите всички му сторваха път. Дори огромните камиони, почтително се отдръпваха, когато се разминаваха с него на улицата. Хората цъкаха с език и се кръстеха. На паркинга го очакваха няколко свободни места, а до него никой не смееше да паркира. Беше величествен, силен и красив. Танк.

 

 

Неприятно е, когато разбереш за своя вътрешен глас:
- той е бил против теб от самото начало.
- има брат-близнак.
- влязъл е в съглашение с чужди вътрешни гласове.
- не харесва приятелите ти
- дразни се от парфюма на новата ти любовница
- мазни се на тъщата
- избухва, щом правиш нещо против волята му
- непрекъснато търси начин да те отстрани.

 

 

Истинският приятел никога няма да позволи да те окачат на въжето. Ще ти забие нож в гърба, далеч преди това да се случи...

 

 

С наближаването на избори държавата се превръща в нещо средно между пералня и химическо чистене - вадят се всички кирливи ризи, компроматите се излъскват до блясък, от прашните скринове на историята, се възкресяват мръсни страници, политиците боядисват лицата си в цветовете на войната и започват да се замерят с кал...

 

 

Представяш ли си Адът колко ефективна "Топлофикация" има, за да поддържа такава температура вечно!

 

 

Новият сайт на социалното министерство:
въй.въй.въй.далиболи.бг

 

 

Шах за расисти - играе се с бели и сиви фигури... При негрите царят и царицата са заменени с фигури на вождове.

 

 

Краят на Простотията ще настъпи, когато глупаците спрат да вярват в чудеса и ги оставят да се случват на нормалните хора...

 

 

Блажени са хапващите и тяхно е царството телесно!

 

 

Най-важната точка, която слагаш, е не тази в края на изречението, а точката на спора...

 

 

Мъжът е искрен пред жена си, единствено, когато говори насън.

 

 

Ако заявиш, че си постигнал съвършенството, с Теб е свършено.

 

 

Според народните вярвания, митничарите са прибрани хора.

 

 

Само болен ум, може да нарече това Министерство "здравно"...

 

 

В древногръцката митология Горгоната Медуза е същество, което вкаменява с поглед всеки, който я погледне в очите. В нашия фолклор - това се нарича тъща.

 

 

Сексът е като отварянето на парашута - въпросът е, да не изтървеш момента...

 

 

Според мен, истинското място на фолкзвездите е в Космоса. Без скафандър...

 

 

Най-често сменя своите цели в живота снайперистът...

 

 

Човек става мнителен към вътрешния си глас, когато грешките започнат да се повтарят. Особено след седмия развод...

 

 

Доста хора успешно преминават звуковата бариера - спират да чуват онова, което казват другите...

 

 

Кирето, 05-09.02.2013 г., Бургас

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хех... разбереш ли едва на третата година, че си женен за една и съща жена, ще ти отиде дюшемето, особено ако междувременно си я наричал с различни имена
  • ...вече не се съмнявам
  • "Всичко, което един празен Човек може да Ти даде от сърце, е поне тишина..."
    Еее, браво, браво!

  • Така е, Ани,
    без жени, нашите дюшемета са изгубени!
  • Сега разбрах, защо мъжете не могат без жени - защото са суетни и все някой трябва да поддържа дизайна на дюшемето им, нищо, че понякога хлопа. Те, жените умеят да направят така, че да не му личи...когато поискат, разбира се. При тях насила нищо не става.


  • Жанет,
    необходимо е! Каквото и да означава това!

    Дани,
    сЪвършено е

    Лина,
    няколко усмивки в повече
  • С теб е свършено...!
  • Кире, ако някой ден ти омръзнат дъските може да ги наречеш спокойно антидепресанти
    А между другото и аз стигнах до този извод - че е необходимо систематично да се извършва (психиатричен) преглед, ама не на печата, а на поетите в сайта, като не изключвам себе си, разбира се

  • Нямам нищо против такива мераклийки, стига да ми отпуснат европейска помощ от няколко милиона, за да си финансирам "Разкованите дъски "
  • Да ти кажа честно, съществителните от женски род са големи МЕРАКлийки за постче в новото министерство
Предложения
: ??:??