22.03.2013 г., 21:16 ч.

Разковани дъски - 26 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1301 0 12
6 мин за четене

В началото нещата тръгнаха стремително и гладко. Но при всяко падане от високо е така...

 

 

Иде ми да се разбягам от себе си.

 

 

Всички дървета, в които пияният се блъска по пътя си към дома, са избрани на случаен принцип.

 

 

Добре, че избраха папа. В един момент, като гледах непрекъснато черен пушек, си мислех, че онези вътре горят гуми.

 

 

Картоиграчът тръгна по улицата след една дама пика, която плени въображението му. Изведнъж тя се обърна и се оказа, че това е поп пика...

 

 

За да успеете, трябва да запомните две прости неща - мен и всички останали.

 

 

По-добре бръмбари в главата, отколкото монтирани навсякъде из стаята.

 

 

Съмняваш ли се - убивай! Поне по една лоша мисъл...

 

 

Моето послание към хората във връзка със застудяването в края на седмицата:
Хора, об/л/ичайте се!

 

 

За следващите избори, много партии, освен на гласоподаватели, ще разчитат и на гласоподАвИтели...

 

 

Най-трудно е да запазиш равновесие, когато излизаш от кожата си.

 

 

Направих си планове са бъдещето. Евакуационни...

 

 

Духовната храна скоро ще стане основен източник на енергия на българина, понеже всякакъв друг вид храна ще бъде кът...

 

 

Начело на държавата трябва да стои психиатър. До този извод стигам всеки Божи ден...

 

 

Имам усещането, че всички правителства ни се натрисат по полов път...

 

 

Ей, никой не се сети да вземе пръстови отпечатъци на депутатите, а толкова време гласуваха с палец...

 

 

Животът бавно и мъчително се превръща в жълта преса - лесносмилаема приспивна песен за ума, тръпка за обикновения накефен еснаф и еликсир за клюкарките от блока.

 

 

Като си правя един телевизионен анализ на видяното през последните 2-3 години, установявам, че 3/4 от филмите са за американски командоси, изпратени на мисия в неизвестна точка на Света, останалите прожекции са за тайни агенти на служби с неясна национална принадлежност, но борещи се срещу всички и всичко. За разнообразие има ленти с много гилзи, с много кръв и малко криминале, а между целия този психотропен бълвоч, като светъл лъч, се промушва някоя лента за психар, изял роднините си или обичащ логически задачки от типа: "в коя част на града е скрита бомбата?". Лавинообразно расте броят на безсмислените "семейни" сериали, в които цялата фамилия трескаво се надпреварва кой по-голяма простотия да направи, или да пусне толкова тъп лаф, че в сравнение с него изгрухтяването на средностатистическо българско прасе е като изречение, достойно за "Пулицър"...

 

 

Много жени са склонни да се задоволяват
със съвсем малко... мъже.

 

 

Осми март е за мен необясним празник. На следващата сутрин нямам никакво обяснение за глупостите, които съм направил предната вечер...

 

 

Най-голямо значение има размерът, когато става дума за заплата...

 

 

Само в българския език, трите думички "страшно много пари", могат да се заменят само с една - "чужди"...

 

 

Боже, дай ми сили да изчуквам качествено и без да вдигам шум.
Подпис: Автотенекиджия.

 

 

Жулиета:
- Искам Те, Ромео. Алфа Ромео!

 

 

... И вампирът отиде на врачка, да му гледа на кръв...

 

 

Чудя се, дали да не пия едно уиски, за да работя по-добре, или да изпия две и да спра да се чудя.

 

 

Започна ли да споря със себе си, винаги стигам до скандал.

 

 

Международен ден на ЖенатИ...

 

 

Задължително е да станеш за смях, когато си част от комедия.

 

 

След всеки служебен банкет се прибирам у дома като централен нападател на националния по футбол - няколко пъти не успявам да уцеля рамката на вратата от непосредствена близост.

 

 

Много често виждам летящи чинии, но тази вечер беше различно - към мен полетя тенджера...

 

 

Малко преди да изгуби съзнание, лекарите попитали пациента за името на някой близък, на когото да позвънят, а той изрекъл само едно: Джим Бим.

 

 

Дори когато нямам какво да правя, не го правя през пръсти.

 

 

Така и така всеки граби от България, но поне от кумова срама да сложат върху герба надпис:
"Всички блага запазени!"

 

 

Преди да ми вземат думата, се бяха наговорили и да ми скрият шапката...

 

 

На хората им дойде до гуша от вратове!

 

 

Ясно е, че мълчанието е злато, ама по какъв курс да мълча?

 

 

Повечето хора минават през различни етапи от живота си, а някои и през разНОЛИЧНОСТНИ...

 

 

STAR WARS версията на пияния каубой :
LET THE HORSE BE WITH YOU!

 

 

Девизът на битовия алкохолик за вечерта:

Нито капка назад!

 

 

Днес така си броя: Първа пролет, втора водка, трета бира...

 

 

Днес моят кантар не издържа. Напусна ме в разцвета на силите ми.

 

 

Пиеш примерно 10 водки и ставаш НЛО - Неподвижно Лежащ Обект.

 

 

Събирам си багажа и /с/ Д/ж/им /Бим/ да ме няма!

 

 

Толкова му хареса в лудницата, че за нищо на Света не искаше да се върне обратно в обществото...

 

 

Моя страна, моя България, на чия страна си?

 

 

Стигнаха до повратна точка в техните отношения - трансформираха я в развратна...

 

 

А на шотландския боец периодично му издавали акт за ПРЕраждане...

 

 

Посрещат милионерските деца на първия им работен ден с хляб и МОЛ...

 

 

Първата му стихосбирка предизвика истинска сензация на пазара. За тоалетна хартия...

 

 

Скоро на целия този театър в България ще му назначат служебна премиера...

 

 

Всички познати до болка политици, спокойно могат да участват в едно ново шоу "Като две капки /гола/ вода"...

 

 

Българският политик притежава един много важен комплекс - комплекс за безценност...

 

 

Плюсът се е появил, когато минусът, е започнал да се раздвоява.

 

 

Малко след като хвърли тъщата в морето, го загложди мисълта,че Животът се е зародил във водата...

 

 

Не знам дали Красотата ще спаси Света, но ако може да ме спаси от Света, в който живея!

 

 

Днес имаме спортен празник - бягаме от служебните си задължения.

 

 

Кирето, 16.02 – 22.03.2013 г., Бургас

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Голямо браво и от мен!
  • Zikito,
    щом има настроение, всичко друго е маловажно!
    Смехът е здраве, калявайте се!
    Поздравче!

    Lebovski,
    добре дошъл, брат! Нека има усмивки за всеки!
    Поздрави!

    Роси,
    смехът и Любовта, са лудост! Ама без тях не може.
    Поздрав!
  • Браво, Кире!
  • Много се смях!!
  • toxin,
    не позволявай на заплатата да се измъква така леко! Иначе валета под път и над път, само да не са попове, маскирани като валета
    Поздравче!

    Анита,
    важно е забавлението! Другото е суета. Тук сме, за да си правим Живота мъничко по-шарен, мъничко по-смешен и надявам се - малко по-добър. Поздрав!

    Лина,
    Хилежът , е като сърбеж на душата. Без него не може. Поздрави!

    Светославе,
    създавам малко свежи емоцийки на сериозните хора тук. Дано им дам малко вдъхновение! Поздрави и наздраве от мен!

    Ивон,
    щом е готино на душата, това изчерпва останалото! Поздравче!

    Кали,
    една усмивка в повече - извън очертанията на лицето
    Добре дошла си!

    Дани,
    не споменавай напразно името на това велико божество на пивоварната индустрия!
    Наздраве и на Теб!
  • Поздр.../извинете /... наздраве с J.B.!
  • Свежо, готино!
  • Искрено се забавлявах с остроумията ти...постигаш все по- свеж и деликатен хумор...поздрави от мен!!
  • Поздрав!
  • "Иде ми да се разбягам от себе си."
    Но се страхувам, че ако хукна, ще осъщесвя нов вид клониране и пренаселването ще е факт. Недай Боже пък да се настигна.



    "Малко след като хвърли тъщата в морето, го загложди мисълта,че Животът се е зародил във водата..."

    Шегата на ненавременната досетливост може да те превърне параноик.

    Харесвам тези твои разковани дъски!
  • Кире, к`во да ти кажа?! Вчера едно вале спатия аха да ме хване, ама му се измъкнах по-бързо отколкото днешната заплата се измъкна от джоба ми!
Предложения
: ??:??