8.10.2013 г., 21:12 ч.

Разковани дъски - 39 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1075 0 9
4 мин за четене

В късните часове на нощта доктор Джекил сменяше снимката на ФБ профила си с тази на мистър Хайд...

 

 

Изживяваше много труден период от живота си - от милиардер се превърна в милионер...

 

 

Зъболекарски фолклор: Апетитът идва с ваденето...

 

 

Какво мога да кажа за първата си стихосбирка - на първо четене, всяко следващо е излишно...

 

 

Ако в нещо липсва логика, то тогава: е българско, руско, създадено е след злоупотреба с алкохол или е сътворено от жена...

 

 

Винаги се опитвам да разбера какво искат хората, но засега успявам единствено да отгатна какво искат да вземат от мен...

 

 

Американците са измислили как да приключат със световната финансова и икономическа криза. Първа стъпка: приключват със Света...

 

 

Българската версия: огнена вода "Абсо ЛЮТ"

 

 

Бракът е нещо като мирен договор между две държави с различна форма на управление и финансов ресурс, с цел обединяване на банкови системи и териториални придобивки, материални и дълготрайни активи, за дългосрочно съвместно съществуване, преди появата на автономни области, анклави и малцинства, желаещи независимост...

 

 

И Той добави дванайсетте апостоли в своята френдлиста, но един от тях - Юда, го докладва на админите...

 

 

Винаги се намират псета, които вдигат краче, за да ти препикаят дървото на живота...

 

 

Принцип на българското признание: Ако посмъртно обявят някого за гений или за светец, то приживе са го изгорили като грешник...

 

 

Общото между фалшивия чек и цифровизацията е, че нямат покритие...

 

 

Според мен, новият филм трябваше да се казва "Четвъртата напаст"...

 

 

Самотата се превръща в колективен спорт, когато вътрешните ти гласове решат да си спретнат един мач.

 

 

United Steaks of America

 

 

Българската версия: "Петдесет нюанса криво"...

 

 

Каквото и да е изписано на лицето на българина, държавата прави така, че всичко да му се пише на задника.

 

 

... И като чула Снежанка джуджето, което се жалвало "Кой ми е пил от чашката?", оставила бутилката с уиски до леглото и си рекла: "Тоя ей сега го убих!"

 

 

Български диви прасета принудиха Силвестър Сталоун и екипа му да се изпокрият панически по караваните си. Предлагам, тази част от филма, снимана у нас, да бъде преименувана от "Непобедимите" на "Непобедимите диви прасета".

 

 

Снайперистът знае най-добре какво е да нацелиш точния човек...

 

 

Речник на чуждите думи в българския език: щастие, успех, пари...

 

В момента българският политически живот прилича на кастинг за порнофилм - всички искат да покажат как ще оправят страната...

 

Между търпението на хората и депутатските безумия в Парламента разстоянието е 7,62 мм...

 

Ново строителство, тристаен апартамент - кухня, баня и тоалетна…

 

 

Докато се науча да различавам вещици от феи, доста приказни герои си заминаха нахалост...
Подпис: снайперист.

 

 

Заръчаха на блондинката да напише автобиографията си на компютър и тя я написа. С маркер върху монитора...
 Не ми се мисли ако ù бяха казали  да почисти диска.

 

Производителите на тухли напрегнато следяха всяка проява на състезателите от Световното по карате и реагираха болезнено...

 

 

Сънувам напоследък, как печеля много пари и ги инвестирам в нови сънища...

 

 

Докато Валери търси нов отбор, Ники се оглежда за нови футболисти.

 

 

Онова, което не успяха да изпият, си го изляха в гърлото...

 

 

Кофти версия на приказката: В полунощ, БМВ-то на принца се превърна в тиква, а той - в недохранен студент от СУ.

 

 

Преследва ме ужасно безсъние - дневната доза от 3-4 кафета страшно много ми пречи да спя на работа.

 

 

Гледам чалга певиците и странните същества, които се поклащат, докато слушат издаваните от тях звуци и ме обзема мрачното предчувствие, че Дарвин е бил прав...

 

 

Забележка в ученическия ми бележник от четвърти клас: "Вашият син има склонност към насилие - непрекъснато иска да бие звънеца".

 

 

Сред светлина и сенки нека не живеем като отражения...

 

 

Не е важно къде ти е умът, по-интересното е, защо е там.

 

 

Най-самотни са хората, заобиколени от ласкатели...

 

 

Има един изпитан начин да разбереш колко струва един човек - като му предложиш повече...

 

 

Не изпадайте в депресия, а я оставете да изпадне от вас...

 

Кирето, 27.09 – 07.10.2013 г., Бургас

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • !!!
  • А да, повярвах ти, че не си нацелил Луната, каква е тя.......

  • Сиси,
    видиш ли падаща звезда - аз съм я уцелил. Всъщност, вероятно съм се целил в Луната.
    Поздрави!
  • Ама и ти си като снайперист ,Кире, нацелваш ги точно в десятката!!!
    Или може би си?

  • Ивон,
    желаещите обаче са много. За съжаление и ужас на потърпевшата - държавата.
    Поздравче!

    Злате,
    едното без другото не може. Иначе се губи ефектът от пращенето на дъската
    Поздравче и на Теб!

    Сър Димитри,
    какво да Ти кажа, брате, това е положението - чакахме го да се влоши, а то стана безнадеждно
    Наздраве от мен!

    Лина,
    трябва да сме редовни сред нередовните хора в държаната. Иначе изпускаме житейската нишка.
    Поздравче сърдечно !
  • Фен съм на "дъсчиците" Поздрави, Кире!*
  • "Не е важно къде ти е умът, по-интересното е, защо е там.". Харесах!
  • Ама освен, че си духовит, си и актуален (:
  • Това за кастинга направо ме разби!
Предложения
: ??:??