28.01.2012 г., 22:32 ч.

Разковани дъски - 4 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1282 0 5
4 мин за четене

РАЗКОВАНИ ДЪСКИ -4

 

 

С чувство на огромно разочарование установих: резултатите от тегленията на Спортния тотализатор са твърде променливи...

 

 

Оказа се, че птицата, дето ме нацвъка за късмет, просто е била разхлабена.

 

 

Причернява ми, когато трябва да тегля от „белите” пари, отделени за „черни” дни...

 

 

Напоследък заспивам бързо. Броя само до три и вече съм готов. Но в четири се събуждам капнал от умора и започвам пак...

 

 

Криминалисти откриха съвестта му в напреднал стадий на разложение.

 

 

Сред хората с наднормено тегло най-опасни са тези, които искат да Ти се качат на главата.

 

 

Имаше уважителни причини да отсъства от работа. Днес му се роди Първа… мисъл!

 

 

Животът е най-дългият изпитателен срок.

 

 

Прогнозата за времето: силен вятър в главата и ограничена видимост за нещата...

 

 

В някои случаи чувството за глад си отива заедно с теб.

 

 

Днес за няколко минути се почувствах горд от това, че съм българин. Слава Богу, еуфорията ми премина бързо...

 

 

 

Внимавайте какво казвате на жена си. Един ден всичко това може да бъде използвано срещу Вас в съда...

 

 

Българинът постоянно споменава нечии роднини. Блестящ пример за родова принадлежност и богатство на езика.

Призив: Да превърнем хвърлянето на камъни в чужда градина в национален спорт!

 

 

Българинът се отличава от кучето по това, че съчетава лаенето с плюене.

 

 

Искам да знам: кой ще заплати цялата вода от Потопа?

 

 

Не знам за такъв канибал, който да не обича хората.

 

 

Съмнението е рожба на любовта между Истината и Лъжата.

 

 

 

Любовта ú даде криле. На патица...

 

 

 

Ако маите са прави, не е ли редно от литературата да отпадне „съчинение по преживяно”?

 

 

Каза, че отива да търси себе си. Бройте го за безследно изчезнал...

 

 

Веднъж му заговори съвестта. На непонятен за него език...

 

 

Има ли лява дърворезба?

 

 

Абстракционист-еретик: рисувам светлото бъдеще предимно в тъмни тонове.

 

 

Няма по-грозно лице от лицето на войната.

 

 

Куриоз: Изгубил жена си ВЯРА в квартал „НАДЕЖДА” и я намерил да прави ЛЮБОВ в обятията на друг.

 

 

Ако Родината е майка на Нацията, то България е мащеха на малко повече от седем милиона сираци.

 

 

Трудът е песен, ама като не ú знам нотите...

 

Ако помолиш някого да направи добро, ще го претупа набързо, но реши ли да стори зло – ще даде всичко от себе си...

 

 

Когато двуличник се взира в огледалото и вижда задници-близнаци.

 

 

Имах чувството, че чета неговите изКЛани съчинения...

 

 

Много хора страдат от несподолена любов – тази към парите.

 

 

Ровенето в стари рани не е археология.

 

 

Днес извоювахме страхотна победа. Над здравия Разум!

 

 

Епидемиологичната обстановка в страната: драстично расте броят на пациентите със симптоми на „остра умствена недостатъчност”...

 

 

Ако трябва да изразя мнението си за Европейския съюз с числа, без капка съмнение бих поставил две нули!

 

 

Не знам дали „скромността краси човека”, но доста хора яко са прекалили с грима...

 

 

Опознай Родината си! Така ще Ти е по-лесно да я продадеш...

 

 

 

Българинът обича:

- да бъде горе на черешата;

- да яде направо от върха на сладоледа;

- да гледа как „коня падна в реката”;

- да рита срещу ръжена;

- да го „качват на върбата”;

- да мята другите „на клоните”;

- да изяжда без остатък „черешката на тортата”;

- да бъде „слуга на двама господари”;

- когато му искат съвет, да казва, че „времето е пари”;

- да оставя „чашата на търпението” да прелее;

- да „гони Михаля” в погрешна посока;

- да вижда „гредата в окото на ближния си”, когато не му достигат строителни материали за вилата;

- да „сипва сол в раните” си понеже Животът му е безвкусен;

- да „търси под вола теле”, защото си е строшил огледалото;

- да бъде „на всяко гърне мерудия”, въпреки че не във всяко гърне има подправки;

- да връзва попа, за да е мирно селото, в което няма църква;

- да вижда на всеки три дни ново чудо;

- да печели, докато двама други се карат;

- гузен негонен (да) бяга;

- да поръчва музика, но да не плаща;

- да казва, че „гроздето е кисело”, за да го купи по-евтино;

-да си седи в гьола, въпреки че не е жаба....

 

 

Кирето, 28.01.2012 , Бургас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Настроението ми се вдигна с градуси!

  • "комар с граната или заек-терорист" ще ги пропусна, понеже съм от правилната страна на Закона
    Но пък, на хумора му е позволено да преминава всякакви граници в рамките на здравия разум!
    Винаги сте добре дошли!
  • Ухилените ти странички са ми истинско зарядно, муханинджа (а що не се нарече комар с граната или заек-терорист?)! Много готино, благодаря за настроението!
  • :D
Предложения
: ??:??