19.10.2013 г., 19:49 ч.  

Разковани дъски - 40 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1158 0 9
4 мин за четене

 

Някой непрекъснато се опитва да ни хакне ценностната система...

 

 

Красива пИчатна грешка 2: бал с Ласки...

 

 

Когато мостът изгори, всеки остава на брега, който сам е избрал...

 

 

България - държавата на неограничените възможности за ограничените хора.

 

 

Българската версия на кутията на Пандора: отваряш я, а оттам изскачат български депутати и политици...

 

 

Най-гладка и широка е улицата, по която Лъжата отива при хората, а най-тясна и трънлива е пътечката, по която Истината се връща обратно...

 

 

В изречението: "В един облак много харесвам мИстиката е", освен че е изпусната думата "мента", е допусната и досадна грешка.

 

 

Какво мисля за българските политици: С един куршум два заДНИка.

 

 

По стар български обичай посрещнаха министъра с хляб и сол, а той, по навик, разчупи хляба и взе да търси къде е скрита парата.

 

 

Какво мисля за ракията-менте: Просто ослепителна!

 

 

Отивам на тренировка. Истинското запиване е довечера.

 

 

Непрекъснато ми пращат оферти за платен секс. Тъй ли нямаше една добра душа да се жертва безплатно

 

 

Спи ми се, мързи ме и съм гладен. Не знам кое от тези четири неща е по-силно.

 

 

Можеш да узнаеш много за една жена, ако се напие. Преди теб.

 

 

Дяволът непрекъснато се оплаквал, че му подливат вода. Светена.

 

 

Имам предложение: петък става почивен ден и се отработва в понеделник.

 

 

По-добре е да си притиснат от ограничено време, отколкото от такива хора.

 

 

Не е ли странно как за всичките тези години толкова тайни планове за съсипване на страната излязоха наяве и нито един за нейното благоденствие!

 

 

Все си мисля, че е е по-добре националният стадион "Васил Левски" да се използва само за концерти.

 

 

На всички опити на човека да победи смъртта, съдбата гласува с дървено плюсче...

 

 

Как се отървах от проклятието на Мърфи за филията, намазана със сладко (респективно с масло): мажа три филии: първата мажа, отгоре слагам една, мажа и нея, отгоре друга. Така, както и да падне комбинацията, няма как да е върху сладкото. Елегантно решение, но отива повечко хляб.

 

 

Човек се докарва дотам, докъдето му стига пиенето...

 

 

По Света всички пътища водят към Рим, а в България - към Четвърти километър.

 

 

Според мен, би следвало хакерите да празнуват БъГни вечер...

 

 

Извод от футболните квалификации: Всички в България псуват като за Световно и въпреки това не успяваме да се класираме за него.

 

 

Мога да илюстрирам политическата кулинария в България така: Суровите закони не спират изпечените мошеници.

 

 

Ще тръгнем напред, когато спрем да бягаме срещу себе си.

 

 

Слава Богу, хеви метълът е онази съвкупност от безценни жици, до които ромите нямат достъп.

 

 

Кармата е онази част от Съдбата, която ме кара да върша неща, които не искам.

 

 

Българската версия: Отнесени от... кахъра.

 

 

Парламентът е просто един аквариум с 240 златни рибки, които една на друга си изпълняват желания...

 

 

Добре де, хората твърдят, че търсят място под слънцето, а всеки гледа да те навре там, където то не огрява...

 

 

Представяш ли си боксьор - инструктор по шофиране:
- Ляв завой... сега десен... сега прав...

 

 

Криза е. Вместо трима братя, стопаните наеха братя Кличко да пазят златната ябълка...

 

 

Блондинката до последно вярваше, че въздушната пушка изстрелва въздушни целувки и се прицели в устата на любимия, който идваше насреща...

 

 

Пример за алтернативна медицина - спиртът се прилага вътрешно и без лекарско предписание.

 

 

Не се размотавайте - почивайте си !

 

 

Попътен вятър. В главата.

 

 

Никак не е голям проблем да ви го създам...

 

 

Относно чуждите езици, тя твърдеше, че отдавна не е слагала такъв в устата си.

 

 

На подсилваща диета съм - непрекъснато ми забъркват каши и ям, та се скъсвам.

 

 

 

Допълнение към Закона на Мърфи: Всяко следващо българско правителство пада така, че да причини максимални щети...

 

 

Измислих Сдружение с непостоянна цел...

 

 

Няма да понеса още едни предсрочни парламентарни изРоДи...

 

 

Не разбирам защо кучкарите се хабят да организират състезания за най-читаво и умно псе, когато на върха на Юнайтед Стейтс седи барак.

 

 

Направиха ù операция за смяна на Мола...

 

 

Българската държава се различава от Коза Ностра по това, че втората се грижи за своите членове и ги защитава, подпомага семействата им и поема правната им защита, когато това се налага. Затова напоследък ме мъчи един въпрос - Коза Ностра явно е хуманитарна структура, а държавата - мафиотска, щом репресира своите граждани, подиграва се с правата им и нехае за тяхното икономическо и здравословно състояние...

 

 

Кирето, 07.10 - 18.10.2013 г., Бургас

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Подсилващата диета и дървените плюсчета ме разбиха!!!
  • Танче,
    а петият елемент?
    Поздравче!

    Лина,
    тунеядци много и ще стават все повече.
    Поздрави!

    Сър Димитри,
    не бива да сваляме летвата, иваче ще се превърне в тояга.
    Сърдечни салюти!

    Ивон,
    нека има за всекиго по нещичко. Малко усмивчица, малко тъга...
    Поздравче!

    Дани,
    комплиментите са за читателите!
    Добре дошла си винаги!

    Анна,
    такива са нашите министри - прибрани хора, търсещи
    Поздрави!

    Светославе,
    проблемите, които ежедневието ни сервира, са тест за чувстовото ни за хумор, за търпението ни и за умението да се борим с простотията.
    Важно е, да оставяме една усмивка в повече!
    Поздрави сърдечни !
  • Браво, Кире...много оригинално, хапливо и остроумно...забавлявах се от сърце!!
  • "По стар български обичай посрещнаха министъра с хляб и сол, а той, по навик, разчупи хляба и взе да търси къде е скрита парата."
  • Този беше разбиващ! Комплименти!!!
  • С поздрави за остроумните находки! Много ми харесаха!
  • "Направиха ù операция за смяна на Мола".
    Кире, този път... си много прецизен и както винаги духовит. Харесах!
  • " По-добре е да си притиснат от ограничено време, отколкото от такива хора."
    Така Е, Кире!
  • Четвъртото, Кире
Предложения
: ??:??