Версията на Дружеството за защита на животните: "Снежанка и седемте кутрета".
Имам всички основания да смятам... но не мога да броя.
Едно от основните ми правила за здравословен живот - изолирам навреме хората с болни амбиции...
Всичко ще се оправи, когато се оправи останалото.
Любов е, когато се събуждаш до края на дните си до същия Човек, с когото сте заспали прегърнати снощи...
Всеки ден започва с невероятния дуел между съвестта ми и реалността. Установих, че най-много проблеми имам, когато съвестта надделее...
Единствено с пълзене можеш да се издигнеш в очите на хора, които не виждат по-далече от носа си.
Не само, че се пукна там, където го чуках, ами и всичко наоколо се нацепи...
Мислите в главата ми са настанени за лечение, без опасност за живота...
Неочакван алкохолен ефект след запой: Кръгове под очите. Олимпийски!
На върха на всяка хранителна верига стои... Гладът.
Депутатите могат да теглят пари от своите банкови карти, само ако въведат правилно своя пЪн код.
Най-големият проблем на здравеопазването в България е разклатеното здраве на пациентите.
Наблюдавам развитие в Кама сутра. Жените все повече харесват миЛионерската поза...
Ако изляза от правия път, това брои ли се за OFFROAD ?
Когато работиш за себе си, поне знаеш какъв гаден и безкомпромисен шеф имаш.
Понякога алкохолът не пречи да мислиш трезво, пречи ти да запазиш равновесие.
Млечният път може е осеян с планети, на които може би има кафе...
Някои хора единствено празнотата ги изпълва със съдържание.
Красотата иска жертви и точно поради тази причина пластичната хирургия е неин верен съюзник.
Само за маниаци - за изключване на компютъра
има бутон SLUT DOWN.
Познавам го отнякъде, този артист е много изМестен.
Като стъпя на кантара, той подава автоматичен сигнал за бедствие.
Разклатеното здраве на българина се дължи на непоклатимостта на Здравната каса.
Усетих слаба светлина зад себе си, обърнах се и видях... светлото бъдеще.
Никой не ни е виновен за това, че сме избрали да живеем сред човеци...
Вдъхновението е като настинката - хване ли те, не спираш да кихаш.
Искам да си ъпдейтна душата, но държавната операционна система не ми го позволява.
Задава се новия сезон на ГРИП Брадър...
Безумията на ФБ: Иван Иванов има страхотно разстройство. 242-ма души харесват това състояние...
Попаднах на себе си в неподходящ момент.
Искам да Ви кажа,че съм в състояние на война. Със себе си.
Онова, което не те напива, прави махмурлука ти по-силен.
Правописно допълнение от мен: За в бъдеще смятам, когато пиша нещо за политиците, да не използвам нито кратък, нито пълен член, а ТВЪРД.
Това нашето не е хроника, това е летописЪК ...
/Из/дадохме /с/тон за песен...
Не знам какво ни чака, но искрено се надявам да го преживеем.
Ново течение в българското изобразително изкуство - /пи/сюрреализъм...
Малко преди Коледа повечето прасета в България ще участват в мръводаряване...
България е на едно от последните места в Света по ръст на раждаемостта. На здрави мисли...
По-лошо от най-лошото е единствено съвършеното Зло...
Най-добре е да дойдат извънземните и да сложат край на тези безобразия!
Кирето, 07- 22.11.2013 г., Бургас
© Кирил Ганчев Всички права запазени
както се казва в една мъдрост "децата знаят всичко, но се правят на малки".
Поздравче!
Снежа,
тъгата взе да ни идва в повече, Народът има нужда от Светлина. Не трябва да позволяваме някой да угаси дори тази, която едва мъждука!
Сърдечно благодаря!
Вики,
децата ще се събудят преди възрастните и ще им поискат сметка за окованото си бъдеще...
Поздраче!