15.12.2013 г., 21:22 ч.

Разковани дъски - 45 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1155 0 5
4 мин за четене

Братя, не сядайте голи в снега, за да не отидат нещата към Jingle bAlls.

 

 

От всичко по малко става прекалено. 
Най-добре е, от всичко - всичко.

 

 

Остригах си душата "нула номер". Не знам дали на нейно място ще избуи съвест...

 

 

Сега разбрах какъв е проблемът на нашите футболни национали - през цялото време търсят победата само в своята половина от терена.

 

 

Днес свалих едни 49 килограма...
По-късно вечерта, тя ми заяви,че сутринта била 51. 

 

 

С огромна лекота ние, българите успяваме да бъдем винаги в Блатната среда...

 

 

За да се научиш да побеждаваш себе си, трябва всяка част от теб, която се колебае, или подлага всичко на съмнение, да бъде окована и заключена...

 

 

Заради чудесния глас, който имаше, ù дадоха страхотна роля в киното. На корабна сирена...

 

 

Какво е България - кошмар за Европа, радост за Изтока и блян за Анадола...

 

 

- Скъпи, навън може да е -10, но когато си мисля за теб, в душата ми е +18 ... сантиметра. 

 

 

Всички правителства досега, се бореха за заМазването ни като нация.

 

 

Не се сърдете на хората, които ви посочват недостатъците ми. Може и да са прави. 

 

 

Животът все повече ме доближава до дядо Коледа - от мен искат само подаръци и ако е възможно, да ме виждат по-рядко. 

 

 

В ръцете си държа заповед за арест на всички лоши мисли. 

 

 

Когато човек лае под грешното дърво, нищо чудно, вместо ябълка, по главата да го тресне тиква. 

 

 

Най-тъмно е преди... изтрезняване.

 

 

Денят не се познава от сутринта, а по онова, колко е останало неизпито от снощи...

 

 

На онези, които нямат празник, им пожелавам Честит /З/имен Ден! 

 

 

Най-важното съществително, това е "Любов". А когато обичаш някого, "Ти", не е вече лично местоимение, а допълнение към най-важното съществително...

 

 

Само да не Ви хване кризата на Вредната възраст...

 

 

И Бог даде на аналитиците ябълката на разБора....

 

 

Най-гадното за българина - когато е горе на черешата, да го накарат да си обере крушите.

 

 

Бъдете влюбени и вдъхновени, другото оставете на Съдбата - тя обича хората, които се борят за правото на щастие на всички около тях!

 

 

Губеха му се пет дни от календара и пет литра домашна ракия... 

 

 

Новост в мъжкото поведение: преждевременна... евакуация.

 

 

Животът нанася най-трайните увреждания върху човешката съдба.

 

 

Според мен, отговорът на един от най-задаваните философски въпроси "Колко  дявола  могат  да  се  съберат на върха на една игла?", е скрит в Народното събрание... 

 

 

Като те грабне Животът и не те пуска, докато не изцеди и последния живец у теб. 

 

 

Всяка епоха си има своите мислители и своите герои. Само глупостта не остарява и не се променя. Мени се броят на глупаците и за жалост, той обикновено нараства...

 

 

Представяш ли си каква злоба - тя си боядиса в черно сивата котка с боя за коса, само и само да ми мине път... 

 

 

Трябва да има и Закон за търпение по пътищата...

 

 

Казано на спортен език: умната довечера, да не се озовете в зоната на из/по/падащите. 

 

 

Имах нужда от едно двойно кафе и от едно късо уиски. Слава Богу, сервитьорката се оказа разбрана и поразмени поръчката. 

 

 

Днес черна котка ми мина път. За нея беше последен. 

 

 

Ако цялата седмица беше съставена от фатални петъци, нямаше да остане и кьорава черна котка. Да сложим край на това безумие! 

 

 

С напредването на работния ден, 
все повече имам нужда от прегЛътка.

 

 

Ако я виждаш, че е на ръба на нервна криза - бутни я!

 

 

Нова версия на песента, станала причина за ПТП:
"Заблеяло ми /се/ агънце"...

 

 

Не е печатна грешка: Фолк певиците непрекъснато се грижат за доброто си Виме... 

 

 

Бойното кръщене в училището на Живота е тогава, когато в ръцете ти издъхне първата надежда...

 

 

Стоя на гарата с букет в ръката. Странно тихо е, перонът изведнъж опустя, дори влакът стои на стотина метра на червен сигнал.
В другата ръка държа автомат и кротко съм се подпрял на гранатомета. Все пак посрещам тъщата... 

 

 

Чудесата се сбъдват, когато хората, които вярват в тях, са достатъчно настойчиви...

 

 

Някъде по пътя спрях, изкарах песимизма от душата си и го застрелях...

 

Кирето, 02.12-14.12.2013 г., Бургас

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • Кери,
    Весели празници и на Теб и нека радост и светлина има за всички в твоя дом! Само да не стане като вица за двамата приятели:
    -Как прекара Коледната нощ?
    -Като подарък -цяла нощ се търкалях под елхата!
  • Охаа, нова доза Най - ми хареса за тъщата, за дядо Коледа и за котката, боядисана в черно хихи, другите също са сполучливи Поздравче и весели празници, Кире!
  • Благодаря Ви Танче и Виктор и Наздраве от мен!
    За съжаление само, тъстът ми почина преди по-малко от 2 месеца, а риболовът ще почака - понеже не съм нито ловец, нито рибар...
    Бъдете здрави, радвайте се на Живота и обичайте!
  • срещата с тъщата давай смело. към букета прибави бомбони "Мерси". признаие за добрата щерка. но тъста, опасен е в начало. после ще си пиете ракийка и ходите на риболов. намам опит...давам съвети! )))
  • Кире, апелирам към разоръжаване и една салата с гроздова за тъста!
Предложения
: ??:??