5.02.2014 г., 20:12 ч.

Разковани дъски - 49 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1209 0 5
6 мин за четене

Откакто спрях да целувам жаби, приказките вече не са същите. 

 

 

Не е задължително да си атеист, за да не вярваш изобщо в себе си.

 

 

Едноличните търговци дават почти всичко на държавата. А двуличните вземат и каквото е останало от нея...

 

 

Не всичко е ток и жици. Като няма жица, няма и ток.
 (наблюдение след ромски набези)

 

 

Ако Любовта бъде обявена за най-голямото престъпление по смисъла на Закона, подозирам, че ще ми дадат най-малко няколко доживотни присъди.

 

 

В България невинността не се доказва до доказване на противното, а до мига, в който ти опротивее да го доказваш...

 

 

Трябва да има подходящи болнични заведения и за хора, които искат да станат политици...

 

 

Искам да го направя с чувствена, любяща и фина Жена. Да ни се случи едновременно, да го изпитаме заедно. Върховният миг - в една и съща секунда... да си изключим компютрите.

 

 

Съмнявам ли се - убивам... съмненията.

 

 

Въпреки усилията ми, днес все още не съм успял да се прецакам сам.

 

 

В държавата ще стане наистина страшно, ако хората започнат да си споделят тук само викове за помощ...

 

 

Конят посиня и се вдърви. Мислех, че така започва Годината на коня, но причината се оказа съвсем просто - от студ... 

 

 

Моето лекарство срещу нервни разстройства и главоболия:
мента, "Глок" и валериан. 

 

 

Днес съм на обезболяващи - много ме хапят мишките... 

 

 

Разбирам жените от половин дума, но ми трябват доста изречения, докато им обясня коя е. 

 

 

Понеже не ми се дава ясен знак за коя жена ще се оженя, мога само да кажа, че тя няма да съжалява... Задето не го е направила. 

 

 

Не му провървя на синия кон - тъкмо навлезе в своята година и взе, че падна в реката.

 

 

Разчитам само на себе си. Затова и съм спокоен, 
че съм в добри ръце... 

 

 

От толкова селски тарикати не мога да се вредя и да се нарека гражданин на Света.

 

 

Има ли дефектолог, който да лекува грешките в Съдбата ми?

 

 

Има дни като днешния, в които не мога да се гледам. Затова тайничко се наблюдавам отстрани...

 

 

Трябва ни Обетована земя. Скоро тази ще стане обинтована...

 

 

Има ли значение дали Съдбата ще ти бие дузпата с неудобния за нея ляв крак?

 

 

Днес определено искам да си извадя душата от тялото...

 

 

Ако си шотландски боец и Ти дадат доживотна присъда - това вече е връх на садизма.

 

 

Няма нищо по-непостоянно от постоянно променяща се жена...

 

 

Струва ми се, че не само заради зимния студ, хората са се изпокрили навътре в себе си...

 

 

Ако всичко е ден до пладне, къде остава следобедната дрямка?

 

 

Поради гъста мъгла, умствената дейност в главата ми е временно преустановена. 

 

 

Налага се да взема важно решение, при което нито един политик няма да пострада - ще си легна... 

 

 

Когато Ти е тъпо, от много мислене само изостряш нещата. 

 

 

Няма как в календара да бъде вмъкнат официален празник на наивниците като мен, които вярват в Любовта, понеже това ще е най-малко 365-дневно събитие, а все пак трябва да се ходи и на работа...

 

 

Свикнах с несподелената Любов, вече мога ли да я споделя? 

 

 

Отивам да готвя. Бог да бди над душите на онези, които ще дръзнат да опитат стореното от мен в кухнята...

 

 

Изведнъж ми стана черно пред очите. Затова помолих негъра пред мен да се отмести...

 

 

Простете, но не искам да ВИ вляза в положението - все пак то е извънредно. 

 

 

Всеки си има трески за дялане, но като погледнах моите се втрещих - сибирската тайга е като малък парк край блока в сравнение с тях... 

Приличам на човек, който всеки ден, по няколко пъти, го извеждат на разстрел. Писна ми да чакам единствената и неповторима.... бронежилетка.

 

 

И да Ви кажа - страницата на централните гробища е пълна скръб. 

 

 

Времето през следващата седмица ще е същото както и през тази - в дните до петък ще се точи бавно, мъчително и няма да ви стига, а в събота и неделя ще ви се стори, че е недостатъчно и ще излети като миг...

 

 

Ясно е, че не сме сами във Вселената, но в главите ни също е пренаселено. 

 

 

Човек не може да се промени, ако не знае кой е всъщност...

 

 

Ясно е, че не мога да се спра, но поне да се засиля повечко...

 

 

Не е нужно да вярваш на всичко, достатъчно е да се усъмниш в едно...

 

 

Любов е, когато не свършва...

 

 

Смятам за изключително дерматологично постижение това, че напоследък успявам да се побера в кожата си.

 

 

Ръцете ù са много чувствителни, когато докосва. Пари...

 

 

Еволюция: Две хубави очи. За нощно виждане..

Колкото е по-дълбока Любовта Ти, толкова по-трудно я вадят после от Теб. Тя е нещо средно между: кокоши трън, рибен гръбнак, дълъг и разклонен бодлив израстък, с контра и обратна стреловидност.

 

 

В спорта болката от натоварването и ударите е нищо, в сравнение с онази, която могат да Ти причинят: безразличието, бездушието и общуването с неподходящи хора...

 

 

Пожелание на капитана на падащия самолет към пътниците:
 - И ако досега сте витаели из облаците, искам да Ви кажа, че е време да слезете на земята! 

 

 

Предизвикана печатна грешка
Гледам снимката на тъщата и си мисля: Трябва да разрешат Душенето на обществени места! 

 

 

Събрах малко пари, за да заснема пернишката версия на "Трите Хикса". Ще я нарека "Трите Т-профила", а в главната роля ще видите Вин/кел/ /и/ Дизел. 

 

 

Ако трябва да избирам в коя страна да емигрирам, без колебание бих избрал Страната на чудесата. 

 

 

Индиана Джоунс и Парламентът на обречените. 

 

 

Човешката глупост е огромен товар, носен от Теб непрекъснато и олеква всеки път, когато не молиш другите за помощ, както и при всеки случай, в който правиш по нещо добро за тях...

 

Кирето, 24.01 – 04.02.2014 г., Бургас

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Сър Димитри,
    доверявам се на интуицията си, братле - първо стрелям, после питам
    Поздрави!
  • Кире, човече... а, сега де?
    "Откакто спрях да целувам жаби, приказките вече не са същите." Как го правиш?
  • Жанет,
    давай, докато има свободни места. После страницата от книжката се затваря.

    Дани,
    понякога компютрите прегряват от виртуалните флуиди, които текат между двама души. Разбираемо е онова, което се е случило с твоята героиня.
  • "Искам да го направя с чувствена, любяща и фина Жена. Да ни се случи едновременно, да го изпитаме заедно. Върховният миг - в една и съща секунда... да си изключим компютрите."

    Имам една героиня Калина дето и се случи, само дето беше направила редичка от такива жертви и БАМ компа и се скапа.
  • "Ако трябва да избирам в коя страна да емигрирам, без колебание бих избрал Страната на чудесата."
    и ааааз
Предложения
: ??:??