23.04.2014 г., 23:09 ч.

Разковани дъски - 53 

  Проза
1042 0 8
5 мин за четене

Много се разбираме с нея, много се обичаме, само веднъж сме се карали - когато казах "НЕ" в гражданското. 

 

 

За нуждите на алкохолиците в руската армия, започва производство на прибори за двойно нощно виждане.

 

 

Не е ли парадокс, че когато нещата натежат в твоя полза, веднага Ти олеква? 

 

 

Животът е филм с много гилзи.
 Не сменяйте лентата... има още патрони в нея.

 

 

Светът навлиза в нова криза. И колко повече навлиза, все по-солено ни излиза. А на нас пък, нещо все ни влиза. Дали не е световна криза?

 

 

Ще осъвременя поговорката за мерудията и гърнето така:
Не можеш да бъдеш черешка на всяка торта! 

 

 

По-добре вятър да те вее на бял кон, отколкото да те люлее вятър на черен кЛон.

 

 

Трябва да се въведе и термин "физически непоносими лица".

 

 

Амбицията - това е извратена сестра на мечтата. 

 

 

Изключително недоволен съм от управлението на страната през последните 1333 години. 

 

 

Бизнес-патриотизъм: когато съумяваш да опазиш националните интереси от своите. 

 

 

Не се чувствам достатъчно подготвен за живота. Извън тази усмирителна риза...

 

 

Чувствам се еднакво добре навсякъде в главата си. 

 

 

Едва вторник е, а аз упорито се настройвам за почивните дни.

 

 

Факт е, че може да прегориш и преди да е станало напечено...

 

 

След първи април установих колко съм разочарован от хората в себе си. Лъжат, та дрънкат. 

 

 

Като специалист мога да ви посъветвам - не вярвайте на никакви специалисти!

 

 

Вече съм спокоен - съвестта ми избяга с друг. 

 

 

И изобщо, положението днес е като ромско хайку:
Сърце плаче на пейка за душа от неръждавейка.

 

 

Моята версия на приказката - "Момче и вятър. В главата".

 

 

Заяждането е предястие към боя. 

 

 

Нападнаха го от всички страни и той се затвори. В себе си.

 

 

Повечето българи водят Наздравесловен начин на живот...

 

 

Ромските състезатели се завърнаха от Европейското с двадесет златни и осем сребърни лъжички. 

 

 

Искам да акцентирам върху това, че днес имах само две прояви на здрав разум. Първата - когато сутринта си сварих кафе. Другата - когато реших да си направя второ...

 

 

По пътя към съвършенството има една врата, която не бива да отваряш – вратата на хладилника!

 

 

Докато си на дълга екскурзия в Монако, единственият човек, който наистина се тревожи за теб, притеснява се и постоянно присъстваш в неговите мисли, е банковият инспектор, който ти е отпуснал кредита от 20 000 лева. 

 

 

Много съм скаран с изпълнението на отговорни задачи, затова ми дайте нещо по-леко. Например - да пазя държавния резерв.

 

 

Специално за родната ни футболна "А" ПФГ, предвид физическата немощ, демонстрирана от българските футболисти след 50-тата минута, ще се снима надъхващ филм - "Умирай трудно. На терена."

 

 

Все повече ме обземат съмнения, че този живот всъщност не го живеем, а го доизносваме.

 

 

Вече живеем в /епи/кризисни времена... 

 

 

Животът прилича на маратон, но с тази разлика,че не знаеш нито каква е дистанцията, нито къде ще бъде финалът!

 

 

Когато спя, изобщо не ми дреме. За нищо. 

 

 

Посоките са много важни, защото може да си на крачка от успеха и да я направиш назад.

 

 

Понякога съдбата на смелите зависи от куража на страхливите...

 

 

Има три неща, от които трябва да стоиш настрани, ако искаш да доживееш до 100 години - зъболекар, психиатър и поп. 

 

 

Експлозивно: 
 СЪЕДИНЕНИЕТО /на правилните химически вещества/ ПРАВИ СИЛАТА /на взрива по-голяма/.
Кире-детонатора 

 

 

Струва ми се, че правилното изписване трябва да бъде НЕрЕдно събрание.

 

 

За да стигнеш върха, първо трябва да изкачиш планината.

 

 

Петъчна миниатюра с плодове и зеленчуци 

Казаха ми да си обирам крушите, а аз се върнах с ябълката на раздора. Предложиха ми сливи за смет, но пожелах черешката на тортата. Издигнаха ме до върха на сладоледа, ала после ме пратиха за гъби. Затова стремглаво хукнах през просото.
 Ето така се зароди желанието ми да стана агроном и първото, което направих, беше да посея съмнения... 

 

 

Трудно ми е да кажа кое ми тежи повече - безсънието или мислите за жените, които ми го причиняват. 

 

 

Значи, ако Виктор Юго вижда отнякъде какви ги вършат нашите политици, сигурен съм - ще напише "/Про/клетниците".

 

 

Откакто приеха новия изВорен закон, всички партии са чисти като вода от планината.

 

 

Въртят ми се из главата разни телевизионно-музикални интерпретации:
"Като две капки лъжа", "Денсинг Фарс", Джъстин ТимбърФейк, "България претърси талант", "Големите С надежди", "Бетон Апети", "С дрелка или не"... 

 

 

Ако приемем хипотетично, че България е един чудесен ресторант, то политиците ни са толкова некадърни готвачи, че правят храната негодна за ядене. 

 

 

Имам такова огромно желание да пиша глупости, че понякога умишлено не пиша с дни.

 

 

Едно нещо съм разбрал от Живота: сблъсъкът с реалността е съвсем реален. 

 

 

Всеки ден е Великден, когато възкресяваш у себе си поне частица доброта.

 

 

Не избързвай! Така ще закъснееш повече...

 

 

Истината не се ражда спора. Спорът се ражда заради нея. А в него често надделява лъжата. 

 

 

Новата песен на Roxtette, бобен ремикс - Listen To Your Fart.

 

 

За разлика от рибарските, социалните мрежи са винаги пълни с риба.

 

 

Има просто хора, които могат да бъдат спасени. Има прости хора, които може би ще бъдат спасени. Има обаче и неспасяемо прости хора... 

 

Кирето, 31.03 – 22.04.2014 г., Бургас

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • изтървала си Вики, наваксвай!
  • Олелееее... кога станаха толкова много, Кире? То закована дъска май не остана, всичките се разковаха
  • Благодаря, Даниела!
    Дано съм изтрил тотално черните мисли, без да бъда расист.
    Поздравче!

    Северина,
    стига ми тая награда - поне малко смях от сърце и душичка, да пада.
    Поздрави!

    Кери,
    Ти си абонирана, знаеш. Винаги си добре дошла с ВИП карта си.
    Поздравчета!

    Брате, Димитри,
    рибата е бургаска засега, поради липса на черен хайвер от Русия, но скоро ще ходя и ще донеса пак.
    Поздрави СЪРДЕЧНИ!

    Анна,
    усмивката е най-важното нещо. Щом я има, значи човек е ведър и пречистен от ежедневните лудост и сивота.
    Поздравче!
  • "Светът навлиза в нова криза. И колко повече навлиза, все по-солено ни излиза. А на нас пък, нещо все ни влиза...".
    "За разлика от рибарските, социалните мрежи са винаги пълни с риба."

    Кире, с каква риба са пълни - бургаска или варненска!?

    Честно - седнал съм на бюрото, пиша и се усмихвам...
  • Взех си дозата бисерчета! Благодаря, Кире! Много от тях ми харесаха, но едно от тези ще си го запиша някъде да ме подсеща за някои неща:"Не избързвай! Така ще закъснееш повече..."
  • Ведро, много ведро! Има страшни бисерчета! Ако можех и 10ка щях да ти лепна
  • Благодаря!Успя да ме разсееш(от лошите мисли),да ме разсмееш и за малко да повдигнеш гадното ми настроение.
Предложения
: ??:??