3.09.2014 г., 22:58 ч.

Разковани дъски - 57 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1133 0 11
4 мин за четене

Ако някой ти се обиди без причина, не я търси. Все някога ти ще намериш своята и ще му помогнеш, без да търсиш причина за това. 

 

 

Явно съм пироман - непрекъснато искам да паля у хората
огъня на Надеждата.

 

 

Сега разбрах защо се нарича "златна есен". При следващото плащане на сметките наистина ще ни излезе златна. 

 

 

Умственият недоимък е по-страшен от материалния, защото увеличаването на броя на политиците с такъв недъг, води до впечатляваща материална катастрофа, в която мислещите хора ще са кът, а глупаците - на килограм.

 

 

Напълно се разграничавам от всякакви ограничения! 

 

 

По-лесно е да свалиш педалите от велосипеда, отколкото тези във властта.

 

 

В повечето случаи, когато си сам на върха, това или е върхът на сладоледа, или е върхът на глупостта. 

 

 

Всъщност вечният двигател вече е изобретен. Ярък пример за това е глупостта.

 

 

Безмозъчните хора убиват най-много мозъчни клетки у Теб. 

 

 

За разлика от футбола, участниците в напиването вкарват все по-малко в допълнителното време.

 

 

Много любовни триъгълници водят началото си от кръга на шегата.

 

 

Едно правило е наистина златно, когато всичко казано в него бива подобаващо осребрявано. 

 

 

Петъчни мисли на тема авиация:
Каква полза, че си вдигнал самолета, ако не ти се отваря парашута. 

 

 

Опит за космически виц.

След първите експерименти с марихуана в условията на безтегловност, българският екипаж от Международната космическа станция се обади:
- Хюстън, имаме трева, имаме храна, имаме вода, какъв ви е проблемът? 

 

И сега като потекат едни Шампионски Лиги...

 

 

От нищо нещо - ярък пример за успешния път на българския простак към властта.

 

 

Рокът е една от основните движещи сили в ежедневието на всеки здравомислещ Човек. 

 

 

Утре е петък и ще се пусна по течението. Под гаранция. 

 

 

Рапърска гатанка от типа „Топло и студено”

Ни се води, ни се кара,
но го движи и се бара.
Ако смяташ, че си близко,
напиши: Това е... 

Гризко, да речем. 

 

 

Понеже не бях напълно сигурен, та направих още един опит, 
за да се убедя напълно - в България никой не спазва правилата за движение в насрещното! 

 

 

Да вървиш на майната си - безценно! Винаги те очакват с разтворени обятия, защото всеки те праща там.

 

 

Не можеш да се сърдиш на Задника, че винаги става с г*за нагоре. 

 

 

Единствената работа, която нашите политици и управници няма да оставят свършена наполовина, е окончателното съсипване на България...

 

 

Най-красивите места, които посещаваш, не са екзотични плажове, приказно богати дворци, или чужди земи с невероятна природа, а тези, на които си с любими хора.

 

 

Не мога да избягам от себе си. Преследвам се навсякъде. 

 

 

Най-обезлюденото и малко населено място в страната, е селото, което е вътре в Теб.

 

 

Пожела си Съдбата да го събере с най-яката мацка на Земята и чудото стана - в него се влюби Световната шампионка по вдигане на тежести в най-тежката категория. 

 

 

Остава сега и перничани да измислят своя версия на леденото предизвикателство - да изсипват върху себе си варел с павета. 

 

 

Най-големият проблем на България - вече 70 години си стоим все на същия Български Червен Кръст... опът. 

 

 

Мила Родино, ти си земен рай. За подземния свят!

 

 

За разлика от Антонио Бандерас, много български семейства не разкарват остатъците от храна, а живеят с тях дори още ден. Което усложнява нещата с употребата на дъвки...

 

 

Когато си решил да водиш война със себе си, трябва да знаеш едно просто нещо - от двете страни на барикадата стоиш ти.

 

 

Тъжен социопатичен извод:
уверено вървим към създаването на нова обществена система - мУтриархат. 

 

 

Не знам дали помните исландският вулкан Ейяфятлайокутл, но през зимата ще изригне български и ще се казва Ейсясигонабихмесамидококал.

 

Кирето, 06.08 - 03.09.2014 г., Бургас

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря Ти, Боряна!
    Настроението е всичко. Вдъхновението е като поток - не секва. Надявам се винаги да е така.
    Поздравче!
  • Безжичен,
    както винаги съм твърдял, едва ли има по-обикновен и незабележим тип от мен. У всекиго от нас дреме по нещо красиво, старая се да събуждам това у хората, като им давам част от усмивката, от оптимизма и вярата си в нещо по-добро. Ще бъда щастлив, ако Животът ми даде сили и време да го правя винаги, братко. Това ми стига.
    Благодаря Ти, винаги се радвам, когато наминаваш...

    Роси,
    Приятелче, дъски има в изобилие. Понякога дори ставам посред нощ, за да запиша потока от мисли, който идва по никое време. Хубаво е, че не пресъхва и често пъти, се вдъхновявам за нова дивотийка от една реплика, или от разговор с хубави хора.
    Поздравче!

    Танче,
    Ти поне си ми свикнала. Ако не си, дръж се - при мен почти всеки ден, е празник на хумора и шегата!
    Поздравче и на Теб!
  • Кирето!!!!
  • "Всъщност вечният двигател вече е изобретен. Ярък пример за това е глупостта." Уж разковани, пък много точно целят дъските ти, Кире!
  • Просто чакам поредното избухване на философския ти и хумористичен талант.
  • Вики,Разбойничке,
    "боря се с живота като прасе с тиква" -така казват старите хора. Гледам да си доставям малки радости и да радвам хората с големи хумористични пакости.
    Поздравче!

    Брате Димитри,
    винаги си тачен гост при мен, затова ще Ти кажа под секрет, че на тези във властта, кавички не им трябват. Достатъчно е, да им спреш смазочните материали - ей тъй, да им е гадно.
    Поздрави сърдечни!

    Наде,
    любимият ми лаф от една наглед невзрачна книга е :"ухилен като доживял до пенсия камикадзе". Мисля, че това изчерпва същината на състоянието, в което се намирам.
    Заповядай винаги!

    Дани,
    не бива да сваляме летвата, трябва да се поддържа една разумна и добре преценена скорост, за да бъдат нещата балансирани и забавни. Ако прекрача тази граница, ще обезсоля всичко.
    Поздравче!

    Анита,
    всеки е уникален по своему и не по-малко от останалите. Въпросът е, кога го откриваш у себе си и дали го развиваш. То е същото като да се грижиш за една градина. Оставиш ли цветята без вода и грижи - вехнат.
    Сърдечен привет!
  • "Когато си решил да водиш война със себе си, трябва да знаеш едно просто нещо - от двете страни на барикадата стоиш ти."
    Уникален автор си! Вярно не можеш да избягаш - преследваш се ...
  • Кире, тъкмо да си харесам най-много едно и след него още по-яко идва.
    Ми не мога се спра бе. Всеки път все по-по...та чак най
  • Смях през сълзи!
  • "По-лесно е да свалиш педалите от велосипеда, отколкото тези във властта".

    Кире, не знам дали НАРОЧНО си махнал кавичките от думата "педали"... или НАРОЧНО не си ги сложил
    Страхотни попадения... с дъските...
  • Разбойник
Предложения
: ??:??