3.05.2016 г., 21:48 ч.

Разковани дъски - 68 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1382 0 14
3 мин за четене

Веднъж изкукаш ли, по-нататък е без значение, дали ще го правиш на всеки кръгъл час.

 

 

Светът е наистина едно уникално място, където с лекота се сбъдват всички... разочарования.

 

 

Остава само тримата братя да занесат златната ябълка в заложна къща...

 

 

Мечтата на циклопа: да се среща с хората... на четири очи.

 

 

Колкото по-тънки сметки си правиш в началото, толкова по-дебела става работата в края.

 

 

Онова, което ти излиза през носа, обикновено преди това е влязло от друго място...

 

 

Досега не са заловили водач, който кара примерно с 5 промила Любов в кръвта. А би било прекрасно...

 

 

Има три вида хора - които гледат, които виждат и които завиждат. Но онзи, който завижда, не вижда онова, към което гледа...

 

 

За българина няма шест-пет, когато трябва да направи нещо на две, на три.

 

 

Ще си взема за отглеждане у дома кукувичка. Така никой от близките ми няма да знае кога съм изкукал аз.

 

 

Музиката е важен фактор в социалните мрежи понеже непрекъснато някой някого отсвирва.

 

 

От случващото се напоследък, си правя един тъжен извод:
Ако имаш две кирливи ризи, дай ги на ближния си.

 

 

Климатична аномалия:
най-голямо количество сълзи падат на квадратен сантиметър лице, когато човек остане на сухо...

 

 

Най-общо казано: с най-ниска цена е онова нещо, за което не си струва да правиш никакво усилие.

 

 

Пияните от Любов не мислят трезво.

 

 

Напоследък се убедих, че Дядо Коледа може и да влиза през комина, но винаги излиза през банкомата...

 

 

Животът тук ме научи, когато излизам от кожата си, да причинявам максимални вреди на онези, които се забавляват, наблюдавайки всички мои опити да си вляза обратно в нея...

 

 

Като истински мъж не обичам да вися по баровете, предпочитам да стърча у дома.

 

 

Скромността може и да краси човека, но кому е нужно това безобразие там, където няма хора, а само изроди.

 

Сто и двадесет килограмова тъща е идеално олицетворение на твърдението "пълно щастие няма!"

 

 

Направят ли те на маймуна, иди после доказвай, че си бил човек.

 

 

Досега само глупостта е убила повече хора от религията...

 

 

Бъдещето е бумеранг, който ти връща после стореното сега...

 

 

Беше чист като сълза. Сълза, сълза, ама крокодилска.

 

 

Криминална хроника:
Систематично нарушавам Закона на джунглата...

 

 

Ако  една красива жена иска да разбере какво наистина мислят за нея всичките тези мъже, които натискат клаксони или просто подсвирват подир нея на улицата, трябва да се качи в колата и да покара поне за малко... в насрещното.

 

 

Хората в едно семейство може и да нямат допирни точки помежду си, но препирни точки - имат задължително.

 

 

Не му провървя на сиромаха - хем му потръгна в любовта, хем и жена му научи...

 

 

Отдалеко, по Алеко:
/За/разни хора, /за/разни идеали.

 

 

Не малките камъчета, а дребнавите хорица обръщат колата...

 

 

Трябва да си избереш едно от двете - или да си много щастлив, или да си много умен...
/размисли върху факти и съвпадения/

 

 

Склонен съм да се продам, ако някой ми предложи повече. Любов...

 

Кирето, януари – април, 2016 г., Бургас

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Сеси,
    все пак внимавам да не се отделям много от земята, за да не се самозабравя. Чувството за хумор е важен коректив в това ми начинание.
    Поздравче!
  • Отново страхотни попадения!
  • Благодаря, Йоана!
    Добре дошла си винаги!
  • Удоволстие е да наминавам на тази страница! Поздрав!
  • Старая се, Ани, затова са ни дадени много сетива - за да не бъдем едностранни и "плоски" в оценките си за явления, събития и хора.
    Поздравче!
  • Харесва ми това, че гледаш и виждаш. Още повече, че умееш да пресъздадеш по уникален начин видяното.
  • Здравей, Роси! Дъсчиците са съвсем безобидно почукване по чувството за хумор на всеки читател, но са и нещо като черен пипер в носа - кихаш веднъж, после пак...така запомняш пипера и хилежа от кихавицата.

    Поздрави, Ники, надявам се да съм дал частица от себе си за още една приятелска усмивка.

    Валка / Ивон /, ако разсмееш поне един човек, то той почти със сигурност е поне наполовина твой Приятел.
    Поздравче!

    Жанет,
    бъдещето ще покаже къде са цицините от бумеранга, който със всеки удар ме сваля на земята, за да не забравям кой съм и откъде съм тръгнал.

    Дон Макбъч, изгуби се и Ти някъде по тъч линията. Ще потопим "жълтата испанска подводница, в това не се съмнявам".
    Поздрави по братски, другото си го знаеш: YNWA !

    Поздрави, Любо! Чест и почитания!


    Вики,
    като знам колко патрони съм изгърмял, по-скоро съм потомък на ПАтроний.
    Дано не се окажа мокър фишек и да произведа само облаче синкав дим.
    Поздрави, скицо неземна!
  • Прощавай за любопитството, случайно да не си потомък на Петроний!?
    Традиционно невероятен! Браво!
    И само на ушенце ще ти кажа, че кукам отдавна и никак не се безпокоя дали е на кръгъл час
  • Почитания!
  • Мъдрец, естет и сатирик - както винаги. Чакам си аз книжката в най-скоро време. Поздрави сърдечни, брат, и успешно потапяне на "Жълтата подводница"!
  • Много, много... ама ей туй си е баш "Бъдещето е бумеранг, който ти връща после стореното сега..."
  • Хубави, остроумни, усмихващи тресчици!
  • Харесах.
  • "Мечтата на циклопа: да се среща с хората... на четири очи."
    "Досега само глупостта е убила повече хора от религията..."
    Разкованите ти дъски, Кире, винаги ми помагат, цапардосвайки ме по тиквата - отдавна се убедих в това. Поздравления!
Предложения
: ??:??