22.02.2012 г., 10:27 ч.

Разковани дъски -7 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1334 0 15
2 мин за четене

 

 

Ако търсиш непрекъснато под вола теле, бъди готов да срещнеш роднини...

 

 

Знам и по-болезнен начин да изгубиш почва под краката си - като паднеш от високо...

 

 

Не съм чувал някой да е нарушил Закона на джунглата...

 

 

Някои хора непрекъснато се опитват да надскочат себе си, само и само да си ударят гъза в тавана...

 

 

Пернишко божество с четири букви - "GOLF “.

 

 

Когато се въртиш в омагьосан кръг, най-трудно е да намериш ъгъл, в който да си събереш мислите...

 

 

Единствено когато работиш за себе си, разбираш, какво е да имаш готин шеф...

 

 

Скоковете във вода са болезнени, когато пълнят басейна след скока...

 

 

Уточнение на домоуправителя: кокошките от блока са КУКУВИЦИ!

 

 

Обзе ме чувство на национална Бодрост...

 

 

Нямам проблеми със слуха, но наистина не се чувам какво говоря!

 

 

Възползвайте се от правото си на глас... в пустиня!

 

 

Никога нямаше да прости на тези от гражданското, че го осъдиха на трийсет години брак при първоначално строг режим...

 

 

Ако алчен и зъл иманяр се ожени за някоя бедна и добра женица, със сигурност някой му е подшушнал, че тя има ЗЛАТНО сърце!

 

 

Имах няколко златни правила, но ги претопих, за да си направя от тях едно златно изключение.

 

 

Едно време е имало всичко щом всички приказки започват с "Имало едно време"...

 

 

Времето е пари, които мързеливците инвестират в изобретяването на оръжия, за да го убиват по-ефикасно...

 

 

Съвсем малко ми трябва, ама като не ми достига...

 

 

Стигнах твърде далеч. В грешна посока...

 

 

България отдавна живее в ледников период. Доходите на българите са тотално замразени...

 

 

Когато не знаеш какво да кажеш, по-добре си го кажи наум.

 

 

Ако жената мълчи, да знаеш, че това говори много!

 

 

Въпросът вече опира до това, да ДОживееш с една заплата в България...

 

 

Как да те бръснат за слива, като си все горе на черешата!

 

 

Българинът е винаги изцяло положително настроен към чуждите неуспехи...

 

 

Ако „храната прави борбата”, то борбата за храна какъв спорт е?

 

 

Във връзка с нарастване на опасността от прилив на недоволство, Агенцията за регулиране на социалното напрежение, започва контролирано ИЗПУСКАНЕ НА НЕРВИТЕ на българите...

 

 

Надеждата да видим светлина в тунела, всъщност се оказа светлина в комина... на крематориума.

 

 

Не съм сигурен, дали е правописна грешка, но нашенецът, е по-склонен да повярва в „Теорията на Големия КРИВ”.

 

Кирето, 21.02.2012

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много са добри!
    Ама предизвикват не само смях,а и размисъл, защото казваш доста истини за битието ни.
    Можеш го!
  • Прекрасни остроумки!
    Поздрави!!!
  • Аплодисменти!
  • Мария и Ангел, Илко, Приятели,
    сполай Ви за добрите думи! Винаги и всякога съм се старал и ще продължавам да правя това - да нося малко добро настроение и усмивка на четящите, на зрящите духом и на падналите в униние.
    Дори в тъгата си, Човек трябва да намира светъл лъч, който да подарява, така мисля.
    Бъдете здрави!

  • Много са готини!
  • Браво, Кире!
  • Поздрави на Теб, Светославе, на Ивон, на Нина и Любов! Старая се да поддържам вечния огън на хумора и забавата, напук на меланхолията и отчаянието, обхванали нацията. Не бива според мен, нито за миг, да спираме да се надсмиваме над недостатъците си, иначе ще се превърнем в роби на суетата. А случи ли се това, по-добре да сменим името на държавата с нещо по-подходящо като Чалгаристан например...
  • Едно време е имало всичко щом всички приказки започват с "Имало едно време"...
    С поздрави!

  • Звучиш свежо и имаш хубави попадения...аз харесвам писанията ти, приятелю!Поздрави на теб и на най- хубавия град...Бургас!!!

  • Поздрави, Коле за благата дума!
    Наздраве на останалата част от компанията! Бъдете здрави и дано мъничко съм успял да ВИ усмихна, а не озъбя! ))))))

  • Без тях сме изгубени в превода. Нещо повече - ще се самозабравим, самозаблудим и в крайна сметка самоунищожим...)
  • Съвсем малко ми трябва, ама като не ми достига...
    Стигнах твърде далеч. В грешна посока...

    Радвам се на чувството ти за хумор и саморионията.

  • Просто Човек, навреме слязъл от клона
  • Уникален си!
    Смях...през сълзи!
Предложения
: ??:??