19.05.2017 г., 23:46 ч.

Разковани дъски - 73 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1617 1 7
10 мин за четене

Наблюдавам обособяването на нова категория хора - крайно блуждаещи /в/се.

 

 

Предложение:
На всичко да сложим Роден край.

 

 

Най-важната цел, която при своето професионално развитие българските футболисти най-често пропускат, е противниковата врата...

 

 

Можеш да спасиш един човек от всичко, дори от смърт, но от него самия - не можеш...

 

 

Ангелите не са ли Божии дронове?

 

 

Хубаво е, да не разкривате пред всеки своите източници на топла вода.

 

 

Напоследък все налитам на представители на акционерВни дружества...

 

 

Осъвременено:
фотоГраф Монте Кристо...

 

 

Една от възможните причини да не намирате себе си, е тази, че вероятно търсите друг човек...

 

 

Скромността краси довека.

 

 

Бургаската версия на филма се нарича "БАтката на титаните"

 

 

Пиянската версия:
"Трима души в една локва"
Джинендром К. Джинендром

 

 

А хасковските козметички ще ви изпънат бръчките с хилаурАнова киселина.

 

 

Още щом стъпи една жена в МОЛ-а, тя вече ти е влязла с единия крак в джоба.

 

 

Боже, дяволски си прав за много неща !

 

 

Много съвременни автори, са направо царе в използването на БЕЗизразни средства...

 

 

Търся подизпълнител, за да му възложа реализирането на оферта по обществена поръчка за спасяване на Света.

 

 

Див патриотизъм:
От всяка просешка тояга, да направим дръжка за националното знаме!

 

 

От сигурни водоизточници става ясно, че в България има много уран...

 

 

Хасковските светулки с едно презареждане светели цяла година.

 

 

Ще помоля някой, чиито ангели са слаби, да ги попита как успяват да поддържат тази фигура.

 

 

Табелка на вратата на офиса:
"Излизам от кожата си. Ще се върна след два часа".

 

 

Не мога да разбера хората - непрекъснато викат" Да не дава Господ!", а в същото време продължават да искат от него какво ли не.

 

 

Вдъхновение и нос текнат ли, нямат спиране.

 

 

Вече имаме законно избАран Парламент...

 

 

Най-добре е, когато съдържанието се намира в страшна форма.

 

 

Нямаше да е честно ако всичко беше лъжа.

 

 

Едно нещо съм разбрал от живота:
Единствено глупакът не се преструва.

 

 

Има поети, които пишат прекрасни стихотровения.

 

 

Най-много роби има на пазара на труда...

 

 

Започнах да печеля. Засега само време, но предполагам, че ще се науча да го правя и с пари...

 

 

Любовта на мъжа може и да минава през стомаха, но понякога на нейния път стои язвата...

 

 

Там, където свършва здравият разум, започват социалните мрежи.

 

 

Когато чета глупави, или неразбираеми статуси често си задавам въпроса: IS THIS Лаф?

 

 

Напоследък единственото, което много ме дразни, е... всичко.

 

 

Днес една моя, стара риза проплака:
- Не ме ли об/л/ичаш вече?

 

 

Кръгла годишнина – когато установиш, че за една година си се закръглил.

 

 

Хората се интересуват най-живо от това, кой си умира за тях...

 

 

Инат: да знаете, че точно когато съм най-крив, съм най-прав.

 

 

До всеки надут принц, трябва да стои поне една вълшебна жаба, която да му показва къде точно е неговият гьол.

 

 

Не се оправдавайте с това: "Единствено Бог знае!" Вие за какво ходите на училище?

 

 

Всъщност, професията на диетолога, не е ли, да извади на показ всичките ви слаби места?

 

В България повечето неща могат да бъдат обобщени по следния начин:
При така сПеклите се обстоятелства...

 

 

За сетен път се убеждавам - да коментираш политика, е все едно да драскаш с тебешир върху локва.

 

 

За най-голям оптимист признавам оня, който започва от НИЩОТО и очаква НЕЩО да се получи.

 

 

Неоспорим факт е - безброй зли езици също са докосвали върха на сладоледа...

 

 

По-добре грешник, отколкото сбъркан.

 

 

Депресия е, когато нямаш пари и въпреки това не знаеш какво да правиш с тях.

 

 

Граждани, когато хвърляте камъни в моята градина, моля ви, нека са поне полускъпоценни!

 

 

Казвам го на всяка любима...тениска:
Об/л/ичам Те!

 

 

Още първата година след сватбата, езикът на тялото, с който тя така го плени в началото, започна да се раздвоява...

 

 

Единственото хубаво нещо в това, да воюваш с вегани е, че никой от тях няма да посмее да стреля на месо.

 

 

Жабата, която твърдеше, че си знае гьола, се оказа провокатор - била дървесна.

 

 

След дълги години на изтощителни повторения, беше взето решение, песента "Полегнала е Тодора", вече да се казва "ПоУлегнала е Тодора".

 

 

Когато човекът е прост и хубавият му парфюм не помага.
 

 

Велик художник се преродил в учител. Сега се казва Ван педаГог.

 

 

Осъвременена поговорка в стил социална мрежа:
Храни куче, да те лайква!

 

 

Мисля си, преди появата на фитнеса, най-много калории у хората всъщност е изгорила Светата Инквизиция...

 

 

Ако в старата история на България патриотизмът е широко застъпен, то в сегашната, е направо прегазен.

 

 

Ако стана депутат, единствените комплекси, които ще имам, ще са ...хотелски.

 

 

Предлагам тв шоу за политици, което да се казва "Смени главата".

 

 

За разлика от добрия, лошият късмет е по-добър в ориентирането и винаги те намира, независимо къде си се скрил.

 

 

Двойка автомобилни рейсъри толкова били вманиачени по колите, че решили дори бебето си да заченат Ин НИТРО.

 

 

Само това ни липсва - да направят и картел на варивата...

 

 

Само да попитам енергоразпределителните дружества:
Абе, някой знае ли, ще плащаме ли за изразходваната позитивна енергия?

 

 

При внимателен прочит на приказката, ще забележите, че сиренцето никога не остава при онзи, който използва гласа си.

 

 

Изводът от цялата шумотевица: Сменихме само времето...

 

 

Да изпратиш човека на кладата не е начин да му стоплиш душата...

 

 

Говорих си днес с един приятел, та вижте какво се получи:
Той:
- Колко харчи твоята на километър?
Аз:
- 80-100...
Той:
- Стига бе, това кола ли е, или танк?
Аз:
- Мислех, че питаш за жената...

 

 

Пази се от хора, които лесно излизат от кожата си, защото отровата от техния гняв лесно може да влезе под твоята...

 

 

Тъжно е, да осъзнаеш, че хората ще спрат да се плюят, едва когато се обезводнят...

 

 

Прасетата са необходими на обществото за храна. За свинщините са нужни хора.

 

 

Истинският победител на изборите, за когото няма да чуете в никоя медия, е ГлаД Народен...

 

 

Обикновеното куче скачало според тоягата, а това на адвоката - според тогата.

 

Кирил Ганчев / Кирето / , 12.01 – 19.05.2017 г., Бургас

 

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Честит да е този празник и за пишешщите и за четящите! За мен е двоен, защото и пиша, и чета! Изживейте деня запомнящо се! Натворете си хубави спомени днес!
  • Поздрави Роси! За политиците е повече от необходимо.
    Дай Боже и за следващите сутрешни кафета, да намираш по нещо свежо и забавно, Люси! Добре дошла си винаги!
    Привет Силве! Ще има и още и още, само времето някак не достига!
    Ани, вдъхновението е нещо като радиоактивността - не го виждаш, но те яде отвътре. Хем ти дава сила, хем те изтощава докрай. Поздравче!
    Здравей, Маргарита! Винаги съм твърдял, че създаването на настроение е тънка и сложна задача. Ще е похвално, ако съм успял да я реша поне наполовина.
    Приятели, бъдете здрави! Да ни е честит Празникът на буквите! Да се свети и пребъде името на Кирил и Методий вовеки!
  • С голям кеф прочетох! Хем вярно, хем оригинално, хем развеселява!
  • Появи се най-сетне! Вдъхновен по хасковски.

    "Хубаво е, да не разкривате пред всеки своите източници на топла вода."
    За да бъде по-дълго време чиста, че е пълно с мръсни ръце...

    Имах нужда от някои от дъскичките ти...
  • Браво! Изключително харесах!
  • Ирония, находчивост , черен хумор, оригинални идеи.... харесаха ми със сутрешното кафе🤗☕
  • "Предлагам тв шоу за политици, което да се казва "Смени главата"."
    Браво, Кире!
Предложения
: ??:??