15.10.2017 г., 15:39 ч.

Разковани дъски - 75 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1549 1 5
4 мин за четене

Това с брачните халки много орнитоложко ми идва.

 

 

Единственото присъствие, което усещам до себе си, е присъствие на духа...

 

 

Оптимистът - това е мъж, който съумява да композира музика, докато поредната жена го отсвирва...

 

 

Ако това ще ви утеши:
Незаебими хора няма.

 

 

Най-якия рафтинг - надолу по буйната река на Живота.

 

 

Обожавам високите скорости. На ума.

 

 

Ако не успявате да намерите себе си, значи не търсите там, където наистина сте.

 

 

Ако нещо не се лекува с ракия, значи наистина е нелечимо.

 

 

Довечера ще постъпя по каталунски - ще се отцепя.

 

 

Един интервал издава тайния резултат от диетата:
из ящна жена.

 

 

Осъвременена поговорка:
Юнак без /х/рана не може.

 

 

Когато жената започне да ти мрънка и на Перперикон, да знаеш, че всъщност ти чете /перпери/конско.

 

 

Престъпни намерения:
Толкова ми е горещо, че като се прибера вкъщи, направо ще изкъртя вратата на хладилника и ще му покажа на сладоледа какво означава Близане с взлом.

 

 

Децата на служителите в Пентагона играели на пентагоненица.

 

 

За какво са ви упражнения по правилно дишане, за да влезете във форма, когато издишате откъм съдържание ?

 

 

Всички си направиха профили в социалната мрежа, само перничанинът, си направи в електропреносната...

 

 

Части на женското изречение:
подлог, сказуемо, непредсказуемо...

 

 

Дайте ми огнеупорна точка и ще ви подпаля чергата!
ПожАрхимед

 

 

Ако бях конец, вероятно щях да възкликна:
Направо не знам къде да се /в/дяна !

 

 

Закръгленолуние:
Напоследък съм повластен на ретрогЛадния Меркурий.

 

 

Селскостопанско произшествие:
Пратили я да бере ябълки, а тя си обрала крушите.
Кирето - замествам селския агроном
.

 

 

Не ви ли се струва, че водим твърде здравоЗлоБен начин на живот?

 

 

Не търсете вина в мен. Моите вина си ги държа в мазето, на хладно.

 

 

 

След време някой отчаян от бездушието на потребителите админ ще напише:
Юзъре ????
Кирето 2.0

 

 

Уви,
животът стана интересен:
от водоравен, пътят ни, се промени в отвесен...

 

 

Калиграфия:
Умението да изписвам грозни истини с красив почерк...

 

 

Не смея да викам Неволята, за да не ме глобят за вдигане на шум над допустимите норми.

 

 

Какво мисля за фалшивите новини:
Каквито хората, такива и новините.

 

 

Понякога, за да поставиш точка на нещо трябва да му сложиш...кръст.


 

Доста съвременни автори издават книги, които са просто антология на дървесината...

 

 

Опитно е установено, че ако са ти мазни пръстите, всеки тъч скрийн започва да се държи доста неСензОрно.

 

 

Скоро всички ще станем братя по оръжие - голи като пушки...

 

 

Промоционалната интернет версия:
Алис@ в страницата на чудесата.

 

 

За да не скучаят огнеборците по време на дежурства, им прожектирали огнеуПОРНО филми...

 

 

Нейните ръце са лековити. Щом ги постави върху места, където има болка, пари, те изчезват напълно.

 

 

Кирил Ганчев /Кирето /, 01.08.2017 -  14.10.2017 г., Бургас

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Поздрави, Люси! Човек, ако не диша правилно, започва да издиша отвсякъде.
    Ани, боря се с изкушението, да изпиша с калиграфски почерка една трибуквена дума за нашите управници, но ще се въздържа, че ако се изпусна...
    Поздрав най-сърдечен!
    Сър Димитри, Приятелю, хубавите неща бързо свършват - лято, пари, свободно време...
    Добре си дошъл!
    Тони, в по-голямата си част човешката душа е изтъкана от тъга, съмнения и терзания. Прилича по нещо на затворник, който има ключа, но не отключва килията си, за да погледне Слънцето. А смехът и доброто настроение, са гаранция за силен дух и важна стъпка към духовната свобода.
    Поздрави!
  • Новооткрит отскоро от мен автор корифей! Благодаря Ви, че толкова духовито умеете да радвате човешките души! Ще Ви търся! Виждам, че много дъски сте разковал и отвсякъде изскачат съкровища!
  • Кире... приятелю... много философски си настроен този път...
    Вярно, свърши лятото на морето... и останаха... размислите.
  • Признах ти калиграфсикият почерк!
    А на това така съм се смяла:
    "Това с брачните халки много орнитоложко ми идва."
    С моето въображение си представих едно:
    - Съкапа, изглеждаш ми патка, да взема да ти нанижа едно пръстенче на ръката...
    Радвам се, че се появяваш!
  • Супер са. Особено за дихателните упражнения😂... Както винаги се смях
Предложения
: ??:??